Goede service, vriendelijkheid

Klantvriendelijk

Redelijk

Tijdens mijn vorige bezoek is mij niet verteld dat ik nu naar de preventie tandarts moest. Naar mijn inzicht was het een controle bezoek. Had dit toch graag in overleg gedaan, is nog altijd mijn gebit. En ik ben altijd al bang voor de tandarts wat voor mij een reden kan zijn om af te haken.

Slechte communicatie

Zeer slechte communicatie wat ze daar hebben. Snelle reactie voor nieuwe patiënten, nu achteraf snap ik ook waarom want als ze bij iedereen die fout maken zullen er wel meer overstappen. Ze zeggen namelijk het 1 en doen het ander en vervolgens geven ze dan ook nog de persoon in kwestie de schuld dat je het niet goed gehoord heb. Snel over gestapt naar een andere tandarts.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0

Zeer vakkundige mensen.

ik ben goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer snel geholpen heel vriendelijk. En duidelijk .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik werd heel goed voorgelicht De zenuwen waren gelijk verdwenen Leuk personeel

Vriendelijk geholpen

Vriendelijk en kundig

Heel tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijk en rustig met goede uitleg.

Prettig en belangstellend. Nemen de tijd voor de behandeling.

Kom er al 55 jaar

Eerst bij tandarts van Gent op de Rotterdamse weg, daarna bij zijn zoon Piet en die heeft vervolgens het tandheelkundig centrum opgezet. Wij wonen alweer 42 jaar in de Hoekschewaard maar zijn nog steeds aangesloten bij het Tandheelkundig Centrum.

Fijne tabdarts

Op tijd geholpen.. En nemen de tijd voor je

Het gaat erg soepel

Ik werd direct aangemeld en binnen 10 was ik aan de beurt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede behandeling en vriendelijke sfeer.

Professioneel behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Noodgeval. Kon zeer snel langs komen

Goed aardig en kundig

Kundig aardig geduldig

Een goede vakkundige behandeling

Een goede vakkundige behandeling

Goed en vriendelijk

Altijd vriendelijk en geduldig en duidelijk

GOED

GOED

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Was snel aan de beurt. Ze zijn altijd vriendelijk en wat ze doen wordt uitgelegd. Top.

Is oké

Zal t nieuwe NU zijn v werken De tijd is echt heel kort , binnen 10 minuten stond ik weer buiten….

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Professioneel,vriendelijke,aardig

Vriendelijk en goed

Zeer vriendelijk en goede tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima controle beurt waarin voldoende tijd is genomen

In een eerdere review was ik zeer ontevreden met zowel de behandeling (zenuwbehandeling met daarna een ontsteking) alsook zeker ook het absurde tarief wat gerekend werd (€600+). Echter deze keer positief aangezien er voor de halfjaarlijkse controle 'ouderwets' alle tijd (ongeveer 30 minuten) is genomen door een prima assistent met een aandachtige nacontrole door onze eigen tandarts die sowieso top is. In dat kader is €58,- prima te verantwoorden wat mij betreft, 4 sterren voor zowel de controle alsook het tarief.

Prima geholpen!

Eerst door een tandartsassistente geholpen. Daarna de check gedaan door de tandarts. Helemaal goed.

Van Karnebeekpad 5 3332 CS Zwijndrecht

Over Tandheelkundig Centrum Walburg

Onze moderne praktijk Tandheelkundig Centrum Walburg bevindt zich in Zwijndrecht, midden in de wijk Walburg. Onze enthousiaste en deskundige medewerkers helpen u graag aan een stralende lach. Denkt u bijvoorbeeld aan algemene tandheelkunde en kroon- en brugwerk. Daarnaast hoeft u niet naar een andere locatie voor implantologie- en tandprothetische behandelingen, zo heeft u alle tandheelkundige zorg onder één dak!