Uitstekende behandeling

Prima behandeling. Goede informatie.

"Moeilijke communicate"

Na het door ziekte helaas afscheid moeten nemen van mijn fijne deskundige tandarts De Smed vind ik het overleg/communicatie moeilijker geworden c.q. sumier. Zou wat meer informatie/openheid willen.

Fijne behandeling

Deskundige behandeling

Het hele traject van plaatsen van een kroon is probleemloos en snel gegaan. Fijne tandarts!

Pijnloos wortelkanaal behandeling gehad

Fijne tandarts die gespecialiseerd is in wortelkanaal behandelingen. Pijnloos behandeld en op de controle foto was te zien dat de kaakontsteking zo goed als genezen was.

Goede tandarts

Er werd uitgelegd wat er ging gebeuren. Tijdens de behandeling verontschuldigde ze zich dat ze niks zei ivm concentratie

Duidelijk een vervolg afgesproken

goed en vriendelijk geholpen

goede behandeling . goede antwoorden op mijn vragen.

heel erg goed

een rustgevende en kundige tandarts, die uitgebreid zorg en aandacht aan mij besteedde.

Fijn tandartsbezoek.

Aardige, rustige tandarts. Ze legt precies uit wat ze doet tijdens de controle. Ze beoordeelt de nieuwe foto’s nauwkeurig en legt uit wat je ziet.

Fijn

Weer prima tussendoor geholpen. Bedankt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bij de tandarts zeer goed geholpen. !

Dat je met een afgebroken kies ,niet dezelfde week terecht kan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben super goed geholpen en ben blij met kwadrant

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed, deskundig, maar prijzig advies.

Mijn vraag tijdens het consult: moet dit behandeld worden? Antwoord: nee, is terugtrekkend tandvlees: 2 minuten. (Ongevraagd)advies/informatie over 2 andere tanden: kunt u, desgewenst laten behandelen. Mijn antwoord: nee: weer paar minuten. Nota van € 58, 31. Snap heel goed dat mensen van tandheelkundige hulp/advies afzien bij deze tarieven. Ben overigens heel correct en beleefd benaderd.

Fijne behandeling gehad

Goede , to the point en op tijd.

Gaat er niet op vooruit

Ik vind het geldklopperij ,dat als je voor je jaarlijkse controle gaat , dat dan het tandsteen niet gelijk verwijderd wordt , dan je dan daarvoor een aparte afspraak moet maken

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 2
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op tijd geholpen en goede (uitgebreide) uitleg

Er werd ingegaan op mijn vragen/klacht en er werd goed uitgelegd wat er ging gebeuren en wat de mogelijkheden zijn. Ruim de tijd voor mijn vragen.

Niet zo goed

Binnen 5 minuten weer buiten. Niets gecontroleerd. Pas een bovenprothese niets over gevraagd of gecontroleerd.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Netjes geholpen Goede uitleg De naam van de behandelaar heb ik niet meegekregen Maar kunnen jullie misschien terug vinden Afspraak was 13-4-2024 om 13:50

Prima praktijk

Goede afhandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede en aardige behandeling. Sympathiek.

Ik kan o.a. met al mijn vragen omtrent mijn gebitsprotheses bij Lennart terecht. Krijg uitgebreide tekst en uitleg.

Tijdens de behandeling goed

Mijn ervaring was goed op dat moment, momenteel vraag ik me af of het niet beter afgemaakt kan worden aan de achterkant? Ook de twee tanden voor zijn ruwer dan de twee tanden ernaast.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel fijn dat de tandarts goed reageert als het even niet prettig is . Fijne vriendelijke sfeer

Over Tandheelkundig Centrum Kwadrant

Bij Tandheelkundig Centrum Kwadrant in Zierikzee zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!