Vriendelijk en goede uitleg over behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hoe handig op zaterdag naar de tandarts ! Super fijn en aardige tandarts .

Goede ervaring

Vriendelijke mensen .. die je op je gemak stellen .. voor, tijdens en na de behandeling.. !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk personeel, Goed en netjes geholpen

Zie boven

Prima!

Kundig en vriendelijk

goede service

Vriendelijk en bekwaam.

Prima service en vakkundig

Vakkundig en erg vriendelijk

Prima maar

Wat ik ongelooflijk vervelend blijf vinden is dat je niet meer je mond kunt spoelen, ze zuigen wel af maar er blijft toch wat bloed komen. En wat ik ook vervelend vind bij Ramos, ze legt je veel te ver achterover, het bloed stroomt naar je hoofd, mijn vrouw was duizelig toen ze overeind kwam !!

Goed is goed

Vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deskundige en snelle hulp bij gebroken vulling.

Mijn vulling was in het weekend gebroken. Ik kon gelijk maandag terecht. Ik ben snel en deskundig geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prima tandarts in spraak als behandeling

xxxxxxxxxxxxx

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Professioneel, meedenkend, goede uitleg, vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima, goed notitie genomen, super aardig is Rachel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima geholpen door een vriendelijke dame

Prima behandeling

Prima, duidelijk uitgelegd

Doet haar best

Doet je zeer met tangetje nooit meegemaakt in 40 jaar. Kan mond niet spoelen na behandeling tandsteen verwijderen, maar net uit spugen als je doekjes opzij doet die in het fonteintje liggen.

Top preventieve zorg

Neemt rustig de tijd om zorgvuldig uit te leggen hoe het beste het gebit kan worden schoongemaakt en gehouden. Plak is vakkundig verwijderd en door de tips is mijn tandvlees weer volledig hersteld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima geholpen op een deskunige fijne manier !

Bij ons bezoek aan tandarts Mw. Agnieszka Szybowska zijn we, mijn vrouw en ik prima geholpen. Wij hebben in het geheel geen klachten - geen enkele - ! Alleen de volgende afspraak op 3 juli 2024 is wat ver weg maar daar kan de tandarts niets aan doen dat zit in de organisatie. Verder een pluim voor deze tandarts, die nog maar 5 jaar in Nederland is en perfect Nederlands spreekt (ABN) Daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen. !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Keurig volgens afgesproken tijd.

gut

gut

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben uit stekend geholpen door de Tandarts

Fijne tandarts ook wordt er duidelijk verteld wat er gedaan wort en wat de vervolg stappen zijn.

Vriendelijke en deskundige behandeling

Vriendelijke en deskundige behandeling

Grachtweg 24 4301 KJ Zierikzee

Over Tandheelkundig Centrum Kwadrant

Bij Tandheelkundig Centrum Kwadrant in Zierikzee zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!