Mondhygiëniste heel kundig, vriendelijk en betrokken

Ik heb vooral de laatste paar jaar met de mondhygiëniste contact en ben helemaal tevreden over haar. Ik vind het niet fijn dat er steeds wisselingen onder de tandartsen plaats vindt. Ik heb jaren altijd dezelfde tandarts gehad waar je dan ook een persoonlijke benadering krijgt. Dit heb ik gelukkig nu met de mondhygiëniste.

Niets op aan te merken

Vakkundig en zeer vriendelijk. behandeld door de mondhygiëniste.

Goed en duidelijk consult

Vriendelijk onthaal, duidelijke uitleg bij contrôle en verder plan van behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een heel aardige, rustige tandarts!

De behandeling door de tandarts en de tandartsassistenten heb ik als zeer fijn ervaren. Vooral de bejegening. Empatisch, rustig en veilg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vakkundig, geduldig en goede begeleiding van intake tot het eindresultaat bij het vervangen van protheses boven en onder. Een compliment voor Bas.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het is altijd lente in de ….

Er word goed op tijd gewerkt, professionele behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede voorlichting ,leuk personeel.

wachttijd

Beide laatste afspraken, zowel bij de tandarts als de mondhygiëniste, startten meer dan 20 minuten te laat en ook nog zonder dat aandacht werd besteed aan de “verlating”. Beide behandelingen waren overigens prima.

Goed advies gekregen

Assistent heeft mij een goed advies gegeven over het tanden poetsen. Ik had veel last van kokhals neigingen en haar advies werkt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geen opmerkingen tav tandarts hofmann Tav tandprotheticus: Ik kreeg na behandeling 2 x n begroting toegestuurd. Volgorde is niet juist en ik heb vervolgens verzocht n rekening te sturen (ipv begroting)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Was zeer vakkundig en goed.

De mevrouw,heeft het tandsteen zeer zorgvuldig verwijderd en het gebit schoongemaakt. Daarna netjes de tanden gepolijst. Bedankt nog.

Zeer positief.

Zeer positief.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer prettige en vakkundige behandeling

Professioneel, vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik heb goed ervaring met deze praktijk.

Goed behandeld zonder enkel probleem.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hebben alle tijd voor je !

Nemen alle tijd voor je , en stellen je op het gemak .

Goede en deskundige service

Vriendelijke ontvangst. Goede toelichting bij elke stap van de behandeling. Geen pijnklachten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Rustige en betrouwbare tandarts.

Niet lang hoeven te wachten. De tandarts heeft duidelijk gemaakt wat ze ging doen, en ook aangeven of er iets niet goed was. Fijne sfeer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede behandeling en vriendelijke tandarts en assistente.

Goede behandeling Vriendelijke tandarts en assistente

Vriendelijk en professionele mondzorg

Vriendelijk personeel , geïnteresseerd en professioneel tandartsen

Gewoon goed

Heel prettig en zeer goed behandeld

Positief

Prima geholpen en op mijn gemak gesteld.

Vriendelijke personen

Afspraak op tijd

Fijne vriendelijke tandarts

Een paar jaar niet meer geweest, maar gelukkig de stap weer gezet. Goede uitleg van de tandarts wat er allemaal moet gebeuren met 'offerte', zodat je weet waar je aan toe bent.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Grondig en op behoud gericht

Eerst werd een beschadiging preventief behandeld en daarna een afspraak gemaakt voor de vervanging van de vulling.

Markt 5

6161 GE Geleen

Over Tandheelkundig Centrum Geleen

Naast algemene tandheelkunde biedt de praktijk ook specialistische zorg zoals mondhygiëne, implantologie en tandprothetische zorg. Wij bieden u de optimale verzorging van uw gebit!