Super goed

Goed geholpen en duidelijke uit leg

Niet geheel tot tevredenheid

Al voor de tweede keer ongevraagd de mondhygiëniste gehad. Dit is volgens mij niet de bedoeling en ik heb 4 dagen last gehad van tanden en tandvlees. Deze dubbele behandeling heb ik andere jaren nooit gehad en is duidelijk zichtbaar aan de rekening. ik heb buiten de laatste twee afspraken nooit een behandeling gehad bij een mondhygiëniste en zie hier bij mijn leeftijd ( 73 jaar ) ook geen toegevoegde waarde van. Ik doe nooit aanbevelingen . Tandarts mevr. Maassen is oké. De naam van de mondhygiëniste is mij niet bekend.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goed, voorkomend en kundig geholpen

Mevrouw da Silva is een jonge vriendelijke vrouw die mij prettig en goed behandeld. Ik zou niet weten wat daar nog aan verbeterd moet worden. Top tandarts!

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Naar volle tevredenheid

Prettige behandeling

Goede zorgvuldige behandeling

Tevreden

Netjes geholpen

Goed geholpen en advies gekregen

Geruststellig

Ben altijd erg angstig. Ze nemen je angst weg , door een gesprek aan te gaan. Behandelingen goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De aanmelding was prima, kon zo doorlopen. Op de afgesproken tijd werd ik binnengeroepen. De ontvangst was goed en de behandeling kort, maar pijnloos.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede service en prima bejegening

Hoewel het naar de tandarts of mondhygiëniste gaan niet iets is waar ik met graagte naar uitkijk valt dat best wel mee als ik THC binnenloop.

Afspraken niet nakomen

Had afspraak om 8 uur een half jaar geleden gemaakt verplaatsen hem zonder overleg naar half 9. Ze zeggen dat ze je proberen naar voor te halen maar moet je toch nog een half uur wachten vind het niet kunnen dat ze dat zonder overleg doen het ging om een afspraak voor 4 man. Achter de balie kijken ze dan gewoon een beetje raar aan en zeggen dat ze er niks aan kunnen doen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

zeer goed

zeer goed

Vriendelijk, persoonlijk snel

Vriendelijkheid en vertrouwen

Fijne en goede behandeling. Vriendelijkheid en dat geeft vertrouwen.

Pijnloze behandeling

Positieve ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deskundig en prettige sfeer .

Prettig ondanks dat het een tandarts is.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gesprek over de tevolgende behandeling goed verlopen.

Het gesprek verliep uiterst vriendelijk en begrijpend.

Professionele en klantvriendelijk

Behandeling is snel verlopen. Was wat gespannen maar verliep geruststellend. Alom tevreden.

Zeer klantvriendelijk!

Naast mijn afspraak behandelde Theresa nog een andere pijnklacht. Zodoende was er geen nieuwe afspraak nodig. Heel attent!

Deskundig en zorgzaam

Zorgvuldige behandeling en goede uitleg over de status van het gebit tand voor tand.

Controleafspraak gehad. Goed verlopen. Uitleg gekregen over noodzakelijke kroon

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Werd snel en goed geholpen

De tandarts gaf goede uitleg en vertelde vooraf en tijdens de behandeling wat hij deed

Duidelijke en goede service

Mijn ervaring is dat de medewerkers duidelijk zijn in wat ze precies gaan doen en proberen altijd met je mee te denken. En ze hebben altijd wel een goed humeur

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 1

Over Tandheelkundig Centrum Geleen

Naast algemene tandheelkunde biedt de praktijk ook specialistische zorg zoals mondhygiëne, implantologie en tandprothetische zorg. Wij bieden u de optimale verzorging van uw gebit!