Uitstekende behandeling

Vriendelijk en kundig

Fijne tandarts, rustig en vriendelijk. Iets meer uitleg van wat hij doet tijdens de behandeling zou prettig zijn.

Zeer rustig gedaan

Bij mijn kleinzoon zeer bang 15 jaar niet naar tandarts geweest , maar nu op zijn gemak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Nieuwe bezems vegen schoon.

Normaal had ik geen op of aanmerkingen de afgelopen jaren met mijn controlebeurten bij de tandarts, afgelopen week door een nieuwe tandarts behandeld die mij vertelde dat mijn tandvlees is geslonken met een paar milimeters en ik ben direkt doorverwezen voor een gebitsreiniging, ik kan op dit moment nog niet zeggen hoe ik hier over denk (positief/negatief) mede omdat dit toch wel als een complete verrassing kwam voor mij.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geen ruimte voor eigen inbreng

Ik kwam voor halfjaarlijkse controle. Er werd zeer kort een inspectie aan mijn gebit uitgevoerd. Vervolgens zou ik een half uur afspraak moeten maken met een mondhygiënist. Ik heb een zeer onregelmatig gebit en ondanks elektrisch poetsen ontstaat er altijd wat tandsteen. Mevrouw had geen zin om een zogenoemde 10 minuten tandsteen verwijdering uit te voeren waardoor ik ruim binnen de 5 minuten klaar was met de behandeling. Behandeling niet vergelijkbaar met behandeling van mevrouw Ouwerkerk bij wie ik 10-tallen jaren naar tevredenheid werd behandeld.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed bij mondhygieniste maar tandarts bleek ziek

Bij mondhygiëniste geweest aldaar bleek tandarts ziek, ik was niet geïnformeerd. Heb afspraak gemaakt voor tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Veel pijnklachten, kon om de klachten te beoordelen dezelfde dag langs komen.

De behandeling is dezelfde dag gestart, er bleek een wortelkanaal behandeling nodig te zijn.

Professioneel

Deskundig, ervaren, vriendelijk

Niet vriendelijk behandeld

Ik ben al niet op mijn gemak bij de tandarts maar de tandarts is onvriendelijk en dat maakt het er niet beter op. Ik weet niet eens de naam van de tandarts. Ik stelde een vraag en die werd kortaf beantwoord. Ik kom trouwens al jaren bij deze praktijk. Ik vind de verandering geen verbetering. Ik ben met een onprettig gevoel weggegaan, voor de tweede keer al.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0

Fijne tandarts

Fijne tandarts en medewerkers

Ervaren medewerkers

Ik kom er voor slaapapneu en heb sinds een aantal maanden een RMA en ben er zeer content mee en het snurken is met 95% verminderd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben uitstekend behandeld door mondhygiëniste Nicole

goed behandeld

naar tevredenheid behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede professionele organisatie en korte wachttijd.

Om negen uur in de morgen gebeld met een probleempje. Kon terecht om 12:40 uur en werd vakkundig geholpen door Hasan. De avond maaltijd kon ik weer zonder pijn nuttigen. Top

Klacht word serieus genomen

Meneer Zee nam de tijd om te luisteren en voor t onderzoek.

Prima tandarts

Neemt de tijd, ook met kinderen prettige tandarts.

goed geholpen

zie boven

Tandarts prima

Voor de tweede maal was het plannen van een combinatieafspraak niet goed gegaan. Tandarts heeft na de contrlie toen ook mijn gebit voor me gereinigd. Goede service.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts Nawas is zeer klantvriendelijk, en vakkundig!

Tandarts Nawas is zeer klantvriendelijk, en vakkundig!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima geholpen door twee kanjers

Een tandartsbezoek behoort niet tot mijn favoriete afspraken, maar door deze twee kanjers valt elk bezoek mee.

Fijn contact met behandelaar

Vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk bij balie en vriendelijk bij de tandarts

Super fijn geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deskundig en flexibel qua behandeltijden

Prima en klantvriendelijk.

Zeer vriendelijke tandarts.

Nog geen verdere ervaring, was het eerste bezoek als nieuwe patiënt.

Amer 21 3232 HA Brielle

Over Tandheelkundig Centrum Brielle

Bij Tandheelkundig Centrum Brielle (THC-Brielle), gevestigd in Medisch Centrum Brielle, kunt u terecht voor optimale tandheelkundige zorg. Denkt u bijvoorbeeld aan algemene tandheelkunde, cosmetische tandheelkunde en kroon- en brugwerk. Met kaakgewrichtsklachten en/of snurk- en apneu problemen kunt u terecht bij onze tandarts Jeanne Ouwerkerk.