Na zorg slecht

Na prijs overeenkomst kies laten repareren. 36 Uur later vreselijk kiespijn. Daar ik voor de balie stond werd ik wel onderzocht maar met een recept voor pijn onderdrukking naar huis gestuurd. Ruim 48 uur met kiespijn door gemaakt. Na 4 dagen pas kiespijn vrij maar nog wel gevoelig met eten.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Niet echt pijnloos.

Het kan ook niet zonder pijn, snap ik wel. Daar om krijgt een tandarts nooit een hoog cijfer bij mij. . Ik kreeg een nieuwe tandenstoker mee maar was niet schoon gemaakt. Bloed zat er nog aan. Dat vond ik niet zo netjes !!

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Goede zorg

Het heeft als nieuwe patiënt teveel moeite gekost om tot een afspraak te komen, maar nu het eenmaal zover is, is de zorg zonder meer goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima, maar jammer dat ik steeds na afloop om digitale beoordeling gevraagd word.

Is heel fijn verlopen

Ik had de vorige mail ook beantwoord en verstuurd!

Fijne tandarts

Fijne tandarts en altijd alles goed geregeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zowel tandarts als mondhygiënisten hebben prima werk verricht. Prettige communicatie.

Niet zo goed

Volgens mij had ik een preventie assistent die haar diploma nog moet verdienen. Het was chaotisch en tot 4x toe nat gesproeid met (zout) water. Ik moest (in opdracht) bij voorbaat mijn ogen al sluiten. Zeer slechte ervaring. En dan heb ik het nog niet gehad over de apparatuur die er halverwege mee stopte. Ik denk dat er eens geïnvesteerd moet worden in een goede mondhygiënist.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Oprecht uitstekend

Zeer begripvolle omgang met angsten.

Middelmatig

Bij een verzoek om een afspraak bij eigen tandarts binnen een maand ivm kies die eerder behandeld is en nu pijnklachten geeft werd mij een andere tandarts opgedrongen. Mij werd gezegd dat eigen tandarts binnen maand geen plaats had, dus andere tandarts dan enige mogelijkheid was, daarna werd mij een afspraak op zelfde dag opgedrongen (uitvaller opvullen???) Tandarts was professioneel maar onaardig met ondertoon van "waarom moest dit persee vandaag" en dat ze met dit probleem niet zoveel kon en ik bij aanhoudende klachten toch echt naar mijn eigen tandarts moest gaan. Assistente beweerde dat er altijd plaats is bij pijnklachten bij eigen tandarts als je om 7.30uur belt, waarom voor mij dan niet ergens in het door mij gewenste tijdvak van een maand. Overigens moest ik ruim 20 minuten wachten dus noodzaak voor opvullen van uitgevallen afspraak was m.i. ook niet zo zinvol

Geen bijzonderheden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer vriendelijk ontvangen bij de receptie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Nog nooit iets gebeurd wat ik niet prettig vond

Het gaat altijd goed, netjes, met uitleg en eventueel al uitleg voor de toekomst.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aangenaam en deskundig contact waar ik blij mee ben.

Respectvol ontvangen. Onderzoek, röntgenfoto's alles goed uitgelegd. Intraoraal onderzoek tbv MRA. Goede uitleg gekregen er was nog nog aandacht voor de persoonlijke omstandigheden thuis. Zeer tevreden over onderzoek/orale meting ten behoeve van MRA.

Vriendelijk personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn geholpen door Annemarie. Ze is kundig,duidelijk en erg aardig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snelle, adequate en deskundige hulp.

Mijn ervaring betrof een halfjaarlijkse controlebeurt. De tandarts had goede adviezen en vertelde wat zij het beste achtte voor mijn gebit.

Heel fijn.

Rekening gehouden met mijn medisch situatie was heel fijn..

Goed en vriendelijk geholpen

Goed onderzocht niet gehaast en tips meegegeven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede en snelle en vakkundige behandeling

Zeer vakkundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts Nawaz is de beste tandarts van Nederland vinden wij.

Tandarts Nawaz is supergoed, super aardig, snel en zeer kundig. Gewoon een topper! De beste tandarts die wij ooit hebben gehad. Toen onze kleinzoon kiespijn kreeg tijdens zwemles was zij de enige die zei " kom maar gelijk langs" Zei kan ook heel erg goed met kinderen omgaan. Sindsdien is onze familie fan van tandarts Nawaz.

Tandarts zeer goed

Alleen jammer dat ze te weinig tijd inplannen en je merkt dat de tandarts moet gaan haasten om het af te krijgen . Dat gaat misschien af van de kwaliteit en voelt niet prettig , wanneer er 2 keer een assistente binnenkomt om te vragen of hij bijna klaar is , je merkte de druk bij die man en dat het even sneller ging en klaar .

Was keurig geregeld

Goed ontvangen, fijne tandarts en assistente

Goede zorgverlening

Goede zorgverlening op alle gebieden

Prima geholpen

Zoals t hoort te zijn

Amer 21 3232 HA Brielle

Over Tandheelkundig Centrum Brielle

Bij Tandheelkundig Centrum Brielle (THC-Brielle), gevestigd in Medisch Centrum Brielle, kunt u terecht voor optimale tandheelkundige zorg. Denkt u bijvoorbeeld aan algemene tandheelkunde, cosmetische tandheelkunde en kroon- en brugwerk. Met kaakgewrichtsklachten en/of snurk- en apneu problemen kunt u terecht bij onze tandarts Jeanne Ouwerkerk.