perfect

goed behandeld

Prettige kennismaking

Leuk om tandarts en assistente als een team te zien werken. Excuus dat ik vergeten ben me ook voor te stellen aan de assistente.

Altijd lief en zorgzaam

Goede uitleg verder

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snelle diagnose maar behandeling traag

Pijnlijke tand in ondergebit. Diagnose: kleine ontsteking in tandwortel. Behandeling: wortelkanaalbehandeling. Dit kan echter pas na 2,5 maanden worden uitgevoerd. Alleen als het erg pijnlijk wordt kan er een eerdere afspraak worden gemaakt

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Heel klantvriendelijk, vriendelijke, hygiënische

Heel klantvriendelijk, vriendelijke, hygiënische

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben goed geholpen voor de klacht die ik had

Heel ontspannen maar professioneel

Veel complimenten voor het team. Altijd gezellig, heel lief en professioneel wanneer je dat verwacht. Super fijne praktijk!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk,deskundig en dienstverlenend maar mag wat meer tijd en persoonlijke aandacht voor de patiënt door de tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De controle bij deze voor mij nieuwe tandarts was prima, snel en deskundig.

De reguliere controle was prima, snel en goed. Ook nog goed geholpen met schoonmaken voortandplaatje.

Vriendelijk personeel , zeer vertrouwde tandarts. A

Al 35 jaar cliënte en nooit klachten gehad.

Snelle behandeling

Ik heb mijn behandeling moeten verplaatsen en gelukkig was er tijdig weer plek vrij.

prima geholpen

was een goede behandeling , en wacht nog op mijn kroon volgende week

Prettige ervaring

Prettige ervaring, fijne praktijkruimte, aardige vakkundige tandarts , goede uitleg over behandeling

Vriendelijk geholpen

Very good

Very good

Altijd even vriendelijk

Neemt altijd tijd voor mij .Ook al kom ik met persoonlijke problemen. en vakkundig erbij natuurlijk!

Heel fijn!

Ik kom er al jaren naar alle tevredenheid.

Prima, na lang wachten.

Prima communicatie met tandarts. Ik heb duidelijk kunnen maken waar ik me zorgen over maak. Daarna was ik gerust gesteld. De wachttijd is wel lang, maar daar heb ik begrip voor.

Prima als altijd

Altijd prima ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vakkundige en prettige sfeer bij behandeling

Was lastige ingreep, de oude kroon zat heel vast. Maar goed verlopen.

Prima, netjes,keurig en vriendelijk

Nette praktijk met vriendelijke medewerkers, verloopt allemaal op tijd . Ook tijd voor een korte vriendelijk praatje

Zie opmerking hieronder

Ik zie er altijd tegenop, maar word op gemak gesteld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer vriendelijk zeer goede behandeling. Werkt met gevoel ,is attend.

Prima tandartspraktijk

Vriendelijk en deskundig

Snel

Ik kwam voor controle. Geloof dat ik nog geen 2 minuten in de stoel zat. Tandarts gaf aan dat het ok was, dus daar ga ik maar van uit. Naam was ik even vergeten

Ouverture 149 5629 PT Eindhoven

Over Tandheelkundig Centrum Blixembosch

Voor een gezond én mooi gebit! Bij Tandheelkundig Centrum Blixembosch in Eindhoven zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!