• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vakkundig, vlot en vriendelijk.

Ik kom al heel wat jaren bij Tandheelkunde Nellestein. Een bezoekje aan de tandarts is voor mij niet iets waar ik vrolijk naar uitkijk, maar de professionele benadering, behandelingen en het meedenken als er problemen zijn maken het dat ik toch vrijwel altijd tevreden naar huis ga.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb een goede behandeling gehad

De dames waren zeer vriendelijk en zorgvuldig

Professionele tandarts.

Goede ontvangst en duidelijke uitleg over de behandeling..stap voor stap. Ik voelde mij op mijn gemak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

deskundig en prettige manier van behandelen

Ik zag er tegenop maar dat was gelukkig snel veranderd en had alle vertrouwen in de behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk personeel, werken snel en zorgvuldig

Erg tevreden

De behandeling is top

Ik ben zeer tevreden over de behandeling Ik voel mij op mijn gemak en krijg ook de nodige instructies.

Uitmuntend

Tandarts Steenkist is de beste en wat hij doet is gewoon goud!!! Zo jammer dat hij met pensioen gaat.

Goede ervaring gehad

Hele goede ervaring

Vriendelijk personeel

Tandarts en de assistenten hebben mij goed geholpen. Zeer professioneel, geduldig

Zeer professioneel

Ik ga al jaren naar deze tandarts, zowel mondhigienist als tandartsen zijn erg goed. Ik ben erg blij met hen

Positief zoals altijd.

Ik kom al sinds 1986. Dat zegt genoeg toch.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Uitstekend geholpen met afgebroken kroon

Snel, zorgvuldig. Betrokken

Gewoon goed!

Deskundig, behandelaar stelt je op je gemak en geeft duidelijk aan het verloop van de behandeling.

Very good service. Thanks

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede en prettige mondhygiënische behadeling

Mijn afspraak was om 11 uur maar de deur was dicht en er werd mij niet gemeld dat de behandeling van mijn voorganger was uitgelopen. Daar moest ik zelf achter komen. Toen ik uiteindelijk aan de beurt was werd niet gemeld waarom ik veel later behandeld werd.

Uitstekend!

Beter kan niet

Deze tandartspraktijk is helemaal top, zeer aan te bevelen.

Goede achten serviceverlening

Goede achten serviceverlening

Klantvriendelijk en deskundig

Klantvriendelijk en deskundig

Goed en veilig

Fijn

Goede eerste indruk

Ben prima geholpen en vanwege angst goed op mijn gemak gesteld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goed en ik kon snel terecht

Goed en ik kon snel terecht

Fijn prima

Heb dé ervaring dat ik mijn afspraak ben vergeten. Ik kreeg een telefoontje en kreeg de mogelijkheid om alsnog dezelfde dag langs te komen. Top service ben zeer tevreden klant.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zelf goed tandarts behandeling gedaan hebben

Zelf goed behandeld vriendelijke mensen geholpen heb als tandarts en mondhygiëne.

Over Tandheelkunde Nellestein

Tandheelkunde Nellestein is een zelfstandig onderdeel van Gezondheidscentrum Nellestein en sinds 1978 gevestigd in de groene, autovrije wijk. Nellestein grenst aan de Gaasperplas aan de zuidgrens van Amsterdam Zuidoost. Onlangs is de praktijkruimte gerenoveerd en verfraaid. Het behandelinstrumentarium is up to date en state of the art. We hebben ruime openingstijden. De praktijk is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en met de auto. U kunt gratis parkeren.