geweldig!

Fijne behandeling gehad. Er is enorm veel tijd gestoken in de behandeling en deze was pijn vrij.

balen

ik vindt de tandarts nooit leuk ligt niet aan jullie !!! Alleen de lange wacht tijd is vervelend zeker voor mensen met angst voor tandarts.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Vriendelijk en deskundig

Ze nemen hier de tijd voor je, en leggen alles duidelijk uit. Zeer tevreden!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gewoon goed zoals altijd. Nemen de tijd voor je en denken met je mee.

Alles helemaal in orde

Gestroomlijnde ontvangst. Een paar minuutjes wachtkamer en dan meteen een beurt bij de assistente direct opgevolgd door de tandarts. Iedereen vriendelijk en deskundig. Niets meer aan doen!

Fijne en vriendelijke mensen

Ondanks mijn angst voelde ik me toch op mijn gemak

Wordt goed geluisterd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

fijne behandeling èn vriendelijke omgeving

netjes en correct geholpen

zoals aangegeven, weer netjes en goed geholpen

Top ervaring

Zo fijn, rustig en voorzichtig. Heel veel begrip voor mijn angst. Ik ga met een gerust hart naar de tandarts.

Goed en geduldig geholpen

Na jarenlang geen tandarts te hebben bezocht vanwege hevige angst toch de stap gezet. Ontvangst, uitleg prima.

Hele fijne tandarts

Hele fijne tandarts is Bas en de assistente was ook aardig. Ze houden echt rekening met je.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super aardig, adequaat en kundige medewerkers op elk niveau. Top !

Super aardig, adequaat en zeer kundige medewerkers op elk niveau. Top!

geweldige behandeling

voor het eerst van aska behandeling gehad was voortreffelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en kundig en erg empathisch en vriendelijk

Zie hier boven

Prima geholpen

Complimenten voor de aardige assistente die er bij was.

Vriendelijk en behulpzaam.

Zie boven antwoord.

Prettig in omgang

Tandarts is een aardige man en na mijn mening een vakman Verteld precies wat er mis is met je gebit en wat de beste oplossing is

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vind het goed dat je als mens behandeld wordt en niet als nummer!

Wordt geluisterd naar de mens. Ook als je ergens bang voor bent. Fijn dat je vragen kunt stellen als je iets niet begrijpt ipv dat er van uit wordt gegaan dat je alles begrijpt waar ze zelf voor geleerd hebben.

Deskundig geholpen.

Het betreft de halfjaarlijkse controle en bij mij standaard een gebitsreiniging.

uitstekende werk en zorg

Beste Aska, Ik wilde u graag bedanken voor uw uitstekende werk en zorg tijdens mijn recente tandheelkundige behandeling. Uw professionaliteit en vriendelijkheid hebben mijn ervaring zeer aangenaam gemaakt. Ik waardeer uw toewijding aan het leveren van hoogwaardige zorg aan uw patiënten enorm. Nogmaals hartelijk dank en ik kijk uit naar mijn volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Amer karim

Geduld

Ik ben erg bang , maar zowel assistentes als tandarts hebben alle geduld met mij , dat maakt het tandartsbezoek te doen .

Prima planning en deskundigheid

Fijne ontvangst laagdrempelig!

X

X

Prima tandartsenpraktijk

Prima geholpen door Jos.Geen op of aanmerkingen.

Liesveld 32

4844 RB Terheijden

Over TandEnZorg Terheijden

TandEnZorg Terheijden beschikt over een professioneel team van gemotiveerde behandelaars. In de afgelopen maanden is ons team uitgebreid, waardoor wij onze patiënten snel en goed kunnen helpen. Er zijn dus geen wachtlijsten, u kunt meteen bij ons terecht!