Respect

Ik ben erg blij met mijn tandarts. Ik heb dankzij hen een gezond gebit, maar ik heb helaas gehoord dat Tandenzorg gaat sluiten en dat spijt me heel erg. Ik hoop dat het niet sluit.

Prima tandarts

Hele aardige tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd een goede ervaring.

Goede tandarts en mondhygiëniste. Duidelijke uitleg. Nog nooit een verrassing geweest.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen en zeer tevreden mooie prothese

Goed geholpen en zeer tevreden .mooie prothese

Fijne tandarts

NVT

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Te vaak wisseling van personeel.

Prima geholpen door mondhygiënist alleen een hematoom opgelopen aan buitenkant van mijn lip door vocht afzuiger . De zuigkracht was blijkbaar erg krachtig.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

zeer goed geholpen

Ik wordt altijd goed geholpen bij tandenzorg Gorinchem, vriendelijke personeel!

Begripvol, vriendelijk en zorgvuldig

Ik ben nu 1 jaar lid van deze tandartspraktijk. Bij de vorige tandarts was mijn dochter erg angstig en de controle lukte niet. Deze tandarts en tandartsassistenten van Tandenzorg gaan veel beter om met angstige mensen. Ze zijn zo aardig, begripvol en geduldig, dat ze zelfs een hele behandeling van ruim 20 min volhield. Ik ben voor mijzelf ook erg tevreden. Goede tandzorg. En mijn dochter is veel minder gestresst voor de behandelingen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 1

In een woord geweldig

Uiterst vriendelijk en adequaat geholpen ook al was zonder afspraak even tussendoor.

Monique is geweldig

toen ik binnenkwam was de assistente helemaal achterin en werd er vanuit achteren geschreeuwd ga maar zitten weet dat je er bent (was niet door monique) De hulp van monique en het resultaat was weer geweldig!!

Over TandEnZorg Gorinchem

Tandenzorg Gorinchem is een kleinschalige tandartspraktijk in het winkelcentrum van Gorinchem. Rondom het Piazza Center is voldoende gratis parkeergelegenheid. Bij Tandenzorg Gorinchem staan de patiënt en het persoonlijk contact centraal.