goede behandeling

Duidelijke uitleg gegeven

Ik ging voor controle en vraagstelling over de toestand van mijn gebit.

Snel en vakkundig

Mooi op tijd geholpen

Mooi en correct op tijd geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts is top.. receptie kan beter.

Aanmelden via een zuil en geen goedemorgen of dag bij het weg gaan van de receptie. Je krijgt dus geen reactie als je zelf wat zegt.. vreselijk onpersoonlijk en ronduit onvriendelijk! Daarnaast ook 40 minuten in de wacht gestaan met bellen. Het maar opgegeven.. Tandarts van Oers en assistente wederom zeer vriendelijk en geduldig met mijn enorme angst. Helee fijne en rustige tandarts de assistente nam ook de tijd om te luisteren.

Wat je mag verwachten

Wat je mag verwachten. Op tijd, vriendelijk, correct. Maar het blijft een tandarts: echt leuk is het nooit helemaal.

Super vriendelijke ontvangst

Ben heel goed geholpen. Iedereen super vriendelijk

Gewoon goed

Ze heeft haar werk goed gedaan

Goede ervaring

Goed geholpen, vooral omdat ik toch angst heb v tandarts Het enigste kleine min puntje is dat ze personeels problemen hebben Maar dit wordt optijd voor gebeld als dat is en nieuwe afspraak gemaakt!

Goede ervaring.

Duidelijke uitleg hoe de staat van mijn tanden is en wat er staat te gebeuren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een fijne tandartspraktijk met aandacht voor de cliënt.

Ik heb een goede ervaring gehad met het plaatsen van een implantaat door tandarts van Oers. Alles werd rustig en duidelijk door hem uitgelegd. Ik kreeg het gevoel dat er met aandacht voor de client werd gewerkt . De snelheid van het gebeuren verbaasde me, het was klaar voor ik er erg in had. Dank je wel voor de fijne behandeling waardoor ik later weer een mooi gebit krijg!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ondanks mijn angst toch een prima ervaring, door het begrip van tandarts en assistente

Heel onpersoonlijk bij binnenkomst

Er is bij binnenkomst een standaard om je aan te melden. Telefoniste/receptioniste zegt niets, geen goededag of tot ziens.

Niet te best.

Ik heb sinds 3.5jaar een protese van mijn onder en boven gebit gekregen. Mijn onder protese is echter veelste dun, en achteraf is het niet het juiste systeem voor mij. Ik moet bijna maandelijks terug om deze weer te laten repareren, en dan is dan vaak na 1 dag weer kapot (ijzerdraad komt er doorheen, of er vallen gaatjes in) We hebben 2x geprobeerd om sneller een andere protese aan te vragen bij de verzekering. Maar de aanvraag word afgekeurd. Mijn protese wordt telkens snel gemaakt/opgelapt, maar zit zelf een dagdeel zonder gebit, met alle ongemakken telkens van dien.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Steeds een prima verzorging.

Nog steeds tevreden over de dienstverlening.

Vriendelijke ontvangst

Begrip, vriendelijkheid is erg prettig en geeft een zeer goed gevoel. Complimenten!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Patiënt vriendelijk,rustig en oplossings georienteerd

Ik heb al een jaar meerdere klachten en er wordt rustig en structureel naar een oplossing gezocht

Goede en snelle service

Ik kon snel terecht na problemen met een tand.

Prettig rustig en informatief

Op een prettige rustige en vriendelijke manier wordt informatie gevraagd en duidelijk gegeven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede behandeling met tekst en uitleg

Mike Ong neemt een stuk angst van me weg door met beleid te behandelen en neemt de tijd om weer goed door te ademen.

Niet echt patiënt gericht

Er wordt niet gelet op non-verbale signalen die afgegeven worden. Tandarts doet alleen zijn ding.

Goed en kundig geholpen

De eerste behandeling sinds de overstap. Prettig contact, vriendelijk en kundig geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goede service met direct rreageren

Bij het constateren dat een stuk wortel was achter gebleven deze direct verwijderd. Snel en adequaat

Normaal en snel geholpen

Vriendelijke ontvangst en snelle behandeling.

Molenstraat 170

4881 GG Zundert

Over Tandartspraktijk Zundert

Bij Tandartspraktijk Zundert in Zundert zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen! Bij onze praktijk kunt u terecht voor alle algemeen voorkomende tandheelkundige behandelingen. Vakkundige behandelingen en aandacht voor uw gebit staan bij ons centraal. Een prettige en ontspannen sfeer vinden we minstens zo belangrijk. Bij ons in de wachtruimte bevinden zich diverse tijdschriften, informatiefolders en speelgoed voor de kinderen, om de eventuele wachttijd voor de behandeling zo aangenaam mogelijk te maken.