Goed en neemt de tijd

Netjes geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer prettig geholpen en advies gekregen over beter schoonmaken

profesioneel en vriendelijk

SAFIA is een erg prettige mondhygieniste.

professioneel geholpen

De mondhygiëniste nam de tijd en heeft mij zeer kundig geholpen.

Vriendelijk professioneel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Niet erg om hier voor controle tegaan

Zeer vriendelijk. Uitleg over behandeling

Vriendelijk en vakkundig

Mensen waren vakkundig en vriendelijk

Vriendelijk, accuraat.

Ik word er vriendelijk ontvangen. Er zijn niet al te lange wachttijden. Ontvang een accurate behandeling

Bijna ontspannend :-)

Heel geduldig, vriendelijk en kundig! Heel blij ook met de ontvangen borsteltjes voor reinging tussen de kiezen!

Vriendelijk personeel Goede uitleg Professionele behandeling Goede nazorg

Prima behandeling

Goede behandeling

Niet fijn

Vervangster....vond ik niet fijn...gaf aan tijdens behandeling dat ze veel in mijn tandvlees zat..deed pijn..kreeg heel veel vocht in mijn keel..vielde als stikken...heb het aangegeven. 2 dagen veel last gehad van mijn mond en hoofdpijn. Normaal nooit geen klachten...altijd goed en fijn geholpen.

Goede halfjaarlijkse controle

Ruim de tijd genomen voor grondige inspectie en reinigingsadviezen. Ik ben heel tevreden over Safia . (De wachtruimte e.d. mag wel eens gemoderniseerd en opgeknapt)

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Preventieassistent

Geen bijzonderheden. Alleen extra controle ivm operatie!’

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Netjes behandeld en advies gegeven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

uitstekend werk, maar wel pijnlijk

Professoneel

Vriendelijk personeel Goede uitleg Goede behandeling

Professioneel én gezellig

Dit team dames stelt je op je gemak! Ik hoop dat mevrouw Azissi eeuwig mijn tandarts blijft!

Prima!

Professioneel in een goede sfeer.

keurig en vakbekwaam

Afspraak kan in overleg, handig als je een baan hebt en je kunt snel terecht. Keurige praktijk met vakbekwaam personeel, ik zou het anderen ook aanraden als je op zoek bent naar een tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Al bijna 30 jaar een vertrouwd toevluchtsoord voor de mondverzorging.

Jongste behandeling, een gebitsreiniging, door een invalkracht. Even wennen, ik herkende het van heel vroeger, "Mond open en 'bek'houden. Volgende keer is hopelijk mijn vertrouwde tandheelkundige weer terug. Verder alle lof voor Adaeze en de receptie.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben blij met Dalle medewerkers van tandartspraktijk Tiel!

Naast natuurlijk de professionele heb ik ook persoonlijke aandacht van de medewerkers van tandartspraktijk Tiel ervaren en zeer op prijs gesteld!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne welkome ervaring, goed met kinderen.

Het was een warm welkom en de tandarts was heel goed met mijn zoontje. Alles laten zien, zijn eigen spiegeltje. Wij als ouders werden ook goed behandeld. Fijn dat ondanks gebrekkig onderhoud er respectvol werd omgegaan met ons en een plan werd opgesteld.

Over Tandartspraktijk Tiel

Tandartspraktijk Tiel is gevestigd in een mooi pand in het centrum van Tiel. Er zijn 3 behandelkamers aanwezig. Vele tandheelkundige behandelingen zijn mogelijk in onze praktijk. U kunt dus altijd bij ons terecht voor een lach die bij u past. Bij ons bent u als patiënt altijd in goede handen. Bij ons staan persoonlijke aandacht en professioneel tandheelkundig advies centraal. We geven uitgebreide voorlichting over de verschillende behandelmogelijkheden. Bovendien stopt onze tandheelkundige zorg niet na uw behandeling, u kunt ook bij ons terecht voor nazorg en advies over uw mondzorg thuis.