Al jaren lig ik 2 x per jaar in de stoel bij Janet. De tandarts is niet mijn favoriete uitje, maar Janet zorgt er altijd voor dat ik met een glimlach vertrek :)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede en professionele mondzorg.

Fijn om altijd dezelfde mondhygiënist en tandarts te hebben. Dat is het voordeel van deze kleine praktijk. Lastig voor het personeel dat er geen balie medewerker is, dus daarom moeten ze dit helaas tussendoor ook nog regelen. Alleen de spoedlijn wordt opgenomen. Daardoor lopen de afspraaktijden al snel uit. Dit is overmacht, maar wel een lastig probleem.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Voelt bijna als een tweede thuis

Hey Diana :) De nieuwe tandenborstel doet het prima! De controle was weer uitstekend, nieuwe fotootjes gemaakt en met Janet het resultaat bekeken. Gelukkig niks mis in vergelijk met de vorige Röntgen van vier jaar geleden. Schoonmaak, kletspraatje en ik ben weer voor een half jaar opgeladen. Tot de volgende! Groetjes Floris

100 procent tevreden

Vriendelijk behulpzaam en zeer correct behandeld en vakkundig en goed advies

Deskundig, vriendelijke geholpen

Na een tijdje weer behandeld, afzeggingen vanuit de praktijk Maar eerlijk en duidelijke uitleg Behandeling prettig uitgevoerd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer persoonlijke en professionele mondzorg

De behandeling is zeer professioneel met ook persoonlijke aandacht.

zeer slecht

sinds begin 20241 klant bij de praktijk, nu eind mei breekt er een kies af die ochtend gebeld voor reparatie/ behandeling kan snel terecht die middag krijg ik telefoon dat er alleen nood vulling geplaatst kan worden hebben niet meer tijd, De dag erna daar na toe en gevraagd om de kies dan maar te trekken of volgende week een nieuwe afsprak om kies te behouden krijg 1 moment die week er op en anders moet ik maar 4 weken wachten de dame zeer onvriendelijk en zeer kort in communicatie ik moet ook een bepaald aantal keren per jaar komen anders helpt zij mij niet ben pas sinds januari daar patiënt dus dat dit na een controle pas de 2e keer is dat ik er komt wil zij niet begrijpen. wel een foto maken maar zal voor het te ontvangen geld zijn, betaal liever niet maar als rekening komt zal ik deze toch betalen. Kort gezegd zeer slechte ervaring en ik zal niemand aanraden daar heen te gaan. Ik weet niet de naam van de dame in kwestie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettig en een goede vak kennis

prima behandeling door mondhygieniste Safia

prima behandeling door mondhygieniste Safia

gezellig en volgens afspraak

netjes en gezellig geholpen

Al 34 jaar top

Iedereen was ziek, er was een invaller. Hij was heel aardig en gezellig. Maar vooral vond ik het heel knap dat hij zijn werk zo snel kon doen, maar ook nog eens zonder mijn tandvlees te raken. (Niet dat dit normaal erg is). Al het tandsteen was correct en netjes verwijderd. Deze man heeft een ongelooflijke vaste hand! Echt een talent. Ik moet zeggen, bij deze praktijk is iedereen heel gezellig en professioneel, of dit nu de mondhygiënist, tandarts of aan de balie is.

Vriendelijke tandarts

De tandartsen bij deze praktijk zijn zeer vriendelijk en stellen je gerust bij het geen wat er gedaan moet worden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn gebit is erg goed schoongemaakt.

De mondhygiëniste is erg precies en maakt het gebit goed schoon. Mijn gebit wordt goed onderhouden.

Janet is fantastisch!

Alle aandacht tijdens mijn bezoek, daarnaast gezellig en ontspannen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deskundig, geduldig prima onder behandeling geweest.

Goede service aardige medewerkers

Men is bereid mee te denken en maakt tijd voor spoedeisende behandelingen. Ik heb het gevoel goed en professioneel te worden geholpen. Ook de mondhygiënisten legt goed uit wat ze aan het doen is.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en goed en duidelijk personeel

Vriendelijk en goed personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring bij de mondhygiëniste was uitstekend.

Jammer dat de baliemedewerkster ontbrak.

Prettig

Was prima,top

Was geweldig

Ben correct en vriendelijk behandeld maar weet de naam niet van deze vrouwelijke tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben heel veel beter gewend van deze praktijk

Ik kom al 45 jaar bij deze praktijk in Tiel. En ik kom er nu nog steeds omdat Janet er nog werkt, die ken ik al m’n hele leven. Daar rij ik een uur voor. Maar dat was nu het enige positieve. Ze is fantastisch, neemt de tijd, levert altijd goed werk. Maar de praktijk zelf. Ik ontving al geen herinnering voor m’n afspraak, want onhandig is omdat je de afspraak al zover van te voren maakt. Ik moest zelf bellen om te bevestigen. Bij binnenkomst geen assistente aanwezig. Janet moest zelf afspraken maken. De praktijk was ook smoezelig. Jammer om te zien dat zo’n fijne praktijk, waar ik vertrouwen in heb, aan het vervallen is. Trouwens ook altijd heel goed door Adaeze geholpen.

Fijne praktijk

Fijne praktijk vriendelijk gemoedelijk

Snel en goed geholpen

Chassestraat 17

4001 AK Tiel

Over Tandartspraktijk Tiel

Tandartspraktijk Tiel is gevestigd in een mooi pand in het centrum van Tiel. Er zijn 3 behandelkamers aanwezig. Vele tandheelkundige behandelingen zijn mogelijk in onze praktijk. U kunt dus altijd bij ons terecht voor een lach die bij u past. Bij ons bent u als patiënt altijd in goede handen. Bij ons staan persoonlijke aandacht en professioneel tandheelkundig advies centraal. We geven uitgebreide voorlichting over de verschillende behandelmogelijkheden. Bovendien stopt onze tandheelkundige zorg niet na uw behandeling, u kunt ook bij ons terecht voor nazorg en advies over uw mondzorg thuis.