Maar ik was alleen bij het tandtechnisch laboratorium. Dat was prima.

Snel klaar.

Vriendelijk en professioneel!

Vriendelijk en professionele behandeling. Ik ben zeer tevreden.

Vriendelijk en vakkundig

Voelde me op mijn gemak gesteld

prima en prettige ervaring

mijn tekst is toch duidelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede ontvangst en uitstekend geholpen

Vakkundig geholpen.

Snel vakkundig geholpen

Eerste afspraak voor het plaatsen van een brug door tandarts en assistente goed geholpen. Hopelijk gaat het plaatsen van de definitieve 5 kronen ook opdezelfde manier

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een gammele kies weer opgelapt, zodat die weer even meekan. Liever laten vulllen dan trekken.

Altijd fantastisch

Hele kundige gezellige mensen. Met de beste tandarts en assistente ooit

Fijne praktijk

Deskundig vriendelijk

Prettige behandelings/ingreep

Een bijzondere behandeling wegens het verwijderen van een gebroken brug. Dit werd vakkundig verwijderd, vakkundig een afdruk gemaakt ten behoeve van een noodkroon MAAR de definitieve afdruk voor het gieten/maken van een nieuwe brug moet wegens een luchtbelletje helaas weer over. Dus noodkroon er wer af, opnieuw "happen" en dan hopelijk een goede afronding.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op tijd en goed geholpen

Als boven

Fijne werknemers .

Medewerkers die je op je gemakelijk stellen .

Goed!

Ik had een stuk van mijn kies afgebroken en kon de volgende dag al komen, dat vond ik erg fijn.

Rustig. Goede uitleg

Rustig. Goede uitleg

uitstekend

snel en goed

Vriendelijk

Met mij mee denken

Top en snel

Ik kon snel terecht en na het maken van de afdruk was de spalk binnen 2 dagen in mijn bezit.

ik voel me begrepen .

De tandarts geeft duidelijke uitleg en geeft mij de ruimte om tot een beslissing te komen. ik voel dat ze begrijpt hoe moeilijk ik het hiermee heb maar samen zoeken we de beste oplossing om de tanden die ik nog heb te kunnen behouden. Ik vertrouw op haar advies en kennis!

Buitengewoon tevreden

Vriendelijk zorgzaam en vakkundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik voel me gehoord en dat is fijn! Complimenten aan het team.

Ik ben blij met de dienstverlening die ik krijg bij de Tandartspraktijk Tiel. En ook tevreden over de resultaten van mijn gebit.

keurig prima

prima en keurig geholpen, zoals altijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Behandeling is correct en kundig uitgevoerd

Nvt

Zie onder

Niets ten nadele van Evelien, de vervanger van Janet, maar ik ben gehecht aan mijn vaste mondhygiënist Janet. Janet is op dit moment herstellende van een operatie. Het empathisch vermogen van Janet is niet te evenaren. Mijn controle bij Evelien heb ik vroegtijdig beëindigd. Ik had aangegeven dat ik altijd erg nerveus ben, en daardoor extreem gevoelig. Ondanks dat ik het heb aangeven, heb ik veel pijn ervaren en kon het niet opbrengen om de behandeling te voltooien.Ze is kundig, maar communicatief niet goed te verstaan als ze iets wilt zeggen.

Goede en vriendelijke behandeling

Over Tandartspraktijk Tiel

Tandartspraktijk Tiel is gevestigd in een mooi pand in het centrum van Tiel. Er zijn 3 behandelkamers aanwezig. Vele tandheelkundige behandelingen zijn mogelijk in onze praktijk. U kunt dus altijd bij ons terecht voor een lach die bij u past. Bij ons bent u als patiënt altijd in goede handen. Bij ons staan persoonlijke aandacht en professioneel tandheelkundig advies centraal. We geven uitgebreide voorlichting over de verschillende behandelmogelijkheden. Bovendien stopt onze tandheelkundige zorg niet na uw behandeling, u kunt ook bij ons terecht voor nazorg en advies over uw mondzorg thuis.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.