Prettige en deskundige behandeling

Top ben al jaren patiënt bij deze praktijk en bij Janet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik zeer goed en vriendelijk geholpen

Zeer goed en vriendelijk advies gekregen

Positief zoals altijd.

Vriendelijk en begripvol.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deskundig en vriendelijk te gelijk

Geweldig en gezellig

Prettig

Het is nooit leuk om naar de tandarts te gaan maar tandarts Adaeze en Diana zijn een top team samen. Rustig, alles vertellen, duidelijk en prettig.

Zeer prettig

Zeer tevreden over Janet. Tandsteen zonder pijn weggehaald

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel & goed geholpen bij de pijnklachten.

De informele sfeer is erg prettig bij het bezoek aan deze tandarts. Verder is er ook de nodige humor bij het team, wat eventuele spanning & angst wegneemt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Janet is geweldig, wees zuinig op haar!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ga liever naar de tandarts dan naar de kapper

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De kinderen vinden het altijd een feest om naar de tandarts te gaan. Dat zegt genoeg :)

Zeer ervaren en vriendelijk

Ik ben altijd angstig, maar wordt hier super geholpen…. Hele vriendelijke bejegening en goede sfeer, de mensen zijn heel ervaren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zorgvuldige behandeling met aandacht voor de patiënt

Ik ben altijd wat gespannen/angstig voor een bezoek aan de mondhygiëniste. Janet maakt altijd even een praatje waardoor ik al rustiger wordt. Ze vraagt tussendoor ook hoe het gaat en ik kan altijd mijn hand opsteken als ik even pauze nodig heb. Dit alles maakt dat ik de behandeling goed kan ondergaan. Top!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Als gebruikelijk goed en zorgvuldig

Prima. Op tijd deskundig

Geen problemen. Aandacht voor vragen.

Fijne praktijk

Altijd alle aandacht voor het gebit zowel van de mondhygiëniste als tandarts En keurig op tijd gehiloen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geweldig team. Efficiënt, vriendelijk en invoelend.

Een afspraak was vlot gemaakt. Ik kom al jaren in deze praktijk, Vriendelijke en kundige medewerkers. Naar de tandarts gaan is uiteraard niet het liefste wat ik doe, zie er altijd wel wat tegenop. Maar eenmaal binnen, smelt de vrees. Medewerkers zijn vriendelijk, vertellen wat ze gaan doen en voeren het dan kundig uit.

snel en goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Topbehandeling door mondhygiëniste en tandarts

Ik was voor de halfjaarlijkse controle. Er moest, omdat het al lang geleden was, een foto worden gemaakt. Deze werd door 2 personen beoordeeld. De controle was verder ook erg goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik word altijd prima geholpen.

Ik heb er altijd een goed gevoel bij als ik bij mijn mondhygiënist ben geweest. Ik word vakkundig behandeld.

Fijne deskundige praktijk

Gezellige kleinschalige praktijk, vriendelijk en gekwalificeerd personeel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Beetje ruwe behandeling. Verder prima.

Afzuigslangetje irriteerde een beetje.

Fijne praktijk

Aardige en kundige mensen. Dat vind ik belangrijk, de drempel ligt daardoor wat lager.

Prima zoals altijd

goede behandeling geweest

Gewoonweg zeer goed

Vriendelijke medewerkers zeer vakkundig.

Chassestraat 17

4001 AK Tiel

Over Tandartspraktijk Tiel

Tandartspraktijk Tiel is gevestigd in een mooi pand in het centrum van Tiel. Er zijn 3 behandelkamers aanwezig. Vele tandheelkundige behandelingen zijn mogelijk in onze praktijk. U kunt dus altijd bij ons terecht voor een lach die bij u past. Bij ons bent u als patiënt altijd in goede handen. Bij ons staan persoonlijke aandacht en professioneel tandheelkundig advies centraal. We geven uitgebreide voorlichting over de verschillende behandelmogelijkheden. Bovendien stopt onze tandheelkundige zorg niet na uw behandeling, u kunt ook bij ons terecht voor nazorg en advies over uw mondzorg thuis.