Er wordt goed rekening gehouden om me op mijn gemak te stellen

Er wordt voldoende de tijd genomen om mijn angst weg te nemen/ onder controle te houden. Door lichamelijke beperkingen gaat alles in goed overleg. Heel fijn om gehoord en gezien te worden. De persoonlijke benadering is prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deskundige behandeling met persoonlijke aandacht

Goede behandeling vriendelijke mensen

Adequate behandeling

Vriende live ontvangst, aandacht voor de cliënt EN snelle pijnloze behandeling.

Ze zijn altijd vriendelijk

Ik ben wel tevreden ze zeggen altijd wat ze gaan doen.

Geweldige gebitsverzorging

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geweldig geholpen door Janet.

Janet is super goed. Denkt goed mee. Houdt rekening met kinderen en is heel lief voor ze.

Hele fijne,gezellige, kundige mondhygiëniste

Ik kom al jaren bij deze tandarts vanaf dat ik klein was. Word Altijd fijn geholpen. Hele kundige mensen werken er en heel aardig, behulpzaam, geïnteresseerd etc. Altijd tijd voor een praatje of een dolletje. Maar weten goed waar ze het over hebben. Soms kan het wel uitlopen maar verder alles top.

Vakwerk

Professionele behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Nog steeds alles goed , nooit geen problemen!

Altijd alle aandacht voor mij .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijn geholpen door de mondhygiëniste

Alleen jammer dat de tandarts zei dat er niets aan pijnlijke tanden door teruggetrokken tandvlees te doen is

Vertrouwd klantvriendelijk bekwaam

Ik ben tevreden

Goed contact

Al jaren client hier dus een goed en vriendelijk contact. O ja ik heb 1 - puntje. Er was deze x een nieuwe/ander persoon aan de balie zij was erg lang prive aan het bellen. Jammer dit heb met Ciska nooit meegemaakt. Verder ze was wel vriendelijk hoor.

Weer prima geholpen

prima geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel, vriendelijk en kundig geholpen

Zeer prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekende tandarts en Uitstekende ass. Goed geduldig en zeer kundig. Het zal nooit mijn hobby worden maar door hun beide wordt het een stuk makkelijker.

Rustig en begripvol

zeer correct

zeer correct

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Weer geweldig geholpen, deskundig vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zonder tandarts een prima praktijk

Ik twijfel niet aan de kwaliteit als tandarts maar deze tandarts luistert niet naar haar patiënten die een angst hebben en graag willen weten wat er gaat gebeuren en hoelang het duurt bijvoorbeeld. Meerdere keren aangegeven maar ze gaat gewoon door waar jij heel even wil stoppen om rustig te worden. Ander personeel zoals mijn mondhygiëniste, een dikke 10 trouwens.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4

Altijd vriendelijk!

Mijn kies was afgebroken dus mocht ik tussendoor even langskomen. Namen alle tijd voor mij en ik heb goed advies gekregen. Fijne tandarts!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Al 35 jaar een fijne praktijk.

Ik waardeer het persoonlijke contact en professionele behandelingen.

Adequate behandeling

Zoals altijd professioneel geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

minder dan ik gewend ben

Voor het eerst een wat minder positieve ervaring door inval mondhygieniste. Leek niet erg ervaren waardoor de behandeling minder prettig was dan ik gewend ben. Gelukkig nog wel check door vaste mondhygieniste Janet die nog wijze adviezen kon geven.

Over Tandartspraktijk Tiel

Tandartspraktijk Tiel is gevestigd in een mooi pand in het centrum van Tiel. Er zijn 3 behandelkamers aanwezig. Vele tandheelkundige behandelingen zijn mogelijk in onze praktijk. U kunt dus altijd bij ons terecht voor een lach die bij u past. Bij ons bent u als patiënt altijd in goede handen. Bij ons staan persoonlijke aandacht en professioneel tandheelkundig advies centraal. We geven uitgebreide voorlichting over de verschillende behandelmogelijkheden. Bovendien stopt onze tandheelkundige zorg niet na uw behandeling, u kunt ook bij ons terecht voor nazorg en advies over uw mondzorg thuis.