Duidelijkheid

Aardig personeel en duidelijke uitleg,

EEn hele fijne tandartspraktijk

Na een uitloop van drie kwartier was mijn bezoek zeer vriendelijk. Controle zeer correct uitgevoerd dit is zeker een compliment waard .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Dr Polder en ook zijn geweldige assistent ( uit Steenwijk)zorgen ervoor dat ik (bijna) van “tandarts trauma’ ben! Goed geholpen weinig na pijn,.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede eerste consult met duidelijke informatie voor vervolg behandeling

Doorgestuurd door mijn eigen tandarts naar de Endontoloog voor een meer specialistische behandeling Ik werd goed en vriendelijk ontvangen bij de balie en bij de behandelaar Goed geïnformeerd wat er moet gaan gebeuren en ook gelijk een begroting meegekregen

Goede tandarts.

Kundige en hele vriendelijke en lieve mensen

Kundige en hele vriendelijke en lieve mensen

Ik werd goed geïnformeerd

Altijd vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel, jammer dat het soms wat uitloopt. Je wordt geadviseerd ivm behandelingen enz.

Vriendelijk personeel

Mijn afspraak ging prima. Niet erg lang gewacht voor de afspraak. Rustige tandarts, rustige assistente. Echter, deze afspraak werd zonder overleg met mij gewijzigd naar een andere tandarts en tijdstip. Aangezien ik erg bang ben voor de tandarts( trauma uit mijn jeugd) had ik de tandarts gespecialiseerd voor angstige mensen gekregen. Ik heb zelf contact gezocht met de praktijk om tandarts en tijdstip weer te wijzigen. En toen werd, na overleg, de oorspronkelijke afspraak weer hersteld. Ik begrijp dat de tandarts zich gespecialiseerd heeft naar een andere tak van de praktijk waardoor ze de "gewone" controles niet meer doet. Maar dan had ik graag telefonisch contact gehad over het wijzigen van mijn afspraak en niet via de mail!

Vriendelijke medewerkers.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede behandeling, maar erg lang wachten.

Met 2 kleine kinderen minimaal 20 minuten moeten wachten. Het zou netjes zijn als er tussendoor even iemand komt om te melden dat het uit loopt. Ik weet dat uitlopen van behandelingen erbij hoort, het is werken met mensen. Maar even excuses of iets is dan wel op z’n plaats. Behandeling zelf heb ik niets op aan te merken. Goeie uitgebreide controle met goeie communicatie.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wat een superaardige en begripvolle tandarts. Goede behandeling en ze denkt heel goed mee.

Prima gaatje gevuld

Alleen de steun op mijn kiezen om ze van elkaar te houden, maakt het lastig om te slikken. en dat moet toch zo nu en dan.

Vertrouwen

Voor het eerst in mijn leven vroeg een tandarts naar mijn verhaal. Er wordt gezocht naar duurzame oplossingen. Tandartspraktijk Polder gaat daarbij voor een totaaloverzicht: alle factoren worden onderzocht en meegenomen. Er wordt gewerkt vanuit rust en gedrevenheid: dat merk je. Het personeel is vriendelijk en professioneel. De praktijk zelf is goed onderhouden en schoon.

vriendelijk

vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het was ontzettend goede professionele service

Het was een goede service, maar de andere informatie nog geanalyseerd moet worden.

Fijn geholpen

Charlotte legde alles uit wat ze deed, en nam de tijd om me tussendoor gerust te stellen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

heel plezierige praktijd met zeer kundige specilisten

ik heebn al een geruim aantal jaren implantaten , gezet door tandarts Polder. Een wat langere weg dan gebruikelijk daar ik ook bor transpantaatie nodig had om het gewenste resultaat te krijgen. Zity perfect en vele jaren later door het juiste onderhoud , nooit problemen. Heel blij mee

Op tijd en deskundig

Professioneel en deskundig

Endodontoloog Patricia Guitérrez Nova verrichtte een uitgebreid en nauwkeurig vooronderzoek om de problemen in kaart te brengen. Vervolgens werd met mij zorgvuldig de diagnose en het behandelplan besproken. De behandelingen zijn ingepland en ik heb alle vertrouwen in haar deskundigheid.

Fijne mensen

Er is tijd en geduld en goede zorg

Perfecte behandeling.

Het begon met het trekken van mijn laatste tanden en kiezen, ging heel goed. Daarna kreeg ik de prothese voor boven en onder, ging niet zo goed, volgens mij ben ik allergisch voor iets. Test gedaan en dat kwam iets uit en tandarts Polder zegt, dit is te verhelpen. Dat hoop ik dan ook, maar zal nog even geduld moeten hebben. De implantaten zijn gezet en dat gaat goed. Maar 24 juni is er nog iets en dan 10 juli. Dus de einduitslag duurt nog even, maar ik hoop dat de tandarts gelijk krijgt. We wachten af.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer persoonlijke benadering, top!

Professioneel en persoonlijke aandacht, goed geoutilleerd. Fijne praktijk.

Over Tandartspraktijk Polder

Tandartspraktijk Polder is een tandheelkundig centrum met 8 behandelkamers met als specialisatie, Implantologie, Orthodontie en algemene tandheelkunde. Tandartspraktijk Polder streeft naar een servicegerichte, moderne praktijkvoering waar kwalitatief hoogwaardige zorg wordt verleend. Onze missie is het behouden, herstellen of bevorderen van de functie, esthetiek en de mondzorg gerelateerde kwaliteit van leven door middel van tandheelkundige behandeling, orthodontische behandeling en/of implantologie.