Netjes op tijd

De afspraak begon netjes op tijd. De behandeling was snel. Vooraf wordt steeds alles eerst gezegd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Erg vriendelijke en sociale personeel. Personeel voert het werk op een professionele manier uit. Opmerking: Ik weet niet zeker hoe mijn behandelaar met haar achternaam heet. Gelieve dit op te zoeken in het systeem middels mijn gegevens. Zij verdient echt een schouderklopje.

Goed geholpen, duidelijke uitleg en erg vriendelijk

Goed geholpen, duidelijke uitleg en erg vriendelijk

Altijd vriendelijk

Zeer tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ondanks dat ik nog steeds bang ben geen gaatjes .Fijne Tandarts jammer dat hij weg gaat

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts is zeer vriendelijk en neemt ook mijn angst gedeeltelijk weg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Slechte ervaring in afspraken na komen

Ik had een dubbele afspraak bij de mondhygiënist en controle bij de tandarts. De tandarts was er niet, omdat hij volgens hem geen afspraken meer had staan. Dit heeft mijn man ook al een keer gehad, maar dan bij de mondhygiënist. Ik vind dit echt niet kunnen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Tevreden

Tevreden ik.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb het heel positief ervaren

Onthou geen namen

Tandarts was laat

Als altijd tandarts laat was. Plus er waren mieren en bladeren bij de achterdeur (van binnen natuurlijk), niet echt schoon.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4

Uitstekend...

De tandarts herkent mij nog van een eerdere behandeling. Ik ervaar de behandeling als kundig en vertrouwd. Vind het daarom ook jammer dat dr. Bedriganov de praktijk gaat verlaten.

Kundig

De klachten die ik had zijn over, de uitleg was duidelijk.

Goed geholpen prima uitleg

Kundige tandarts

Snel in en uit

Precies op tijd

Hebben te kort tijd

Zeer fijn

Zeer fijn

prima geholpen

Afgebroken kies hersteld. Duidelijke uitleg, meegaand en goede zorg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke mensen kundige mensen!

Er hangt een goede sfeer!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Netjes en ik denk deskundig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Stelt me op het gemak. Legt goed uit. Goed advies.

Professioneel en vakkundig geholpen

Behandeld volgens afspraak , en vriendelijk en zorgzaam behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd goede uitleg eh heel erg vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super vriendelijk, en een goede service

Vlot en vriendelijk geholpen. Ik ga elk half jaar.

Vriendelijk personeel.

Mijn ervaring is dat het personeel heel vriendelijk is en er wordt goed naar je wensen geluisterd. Dat maakt dat ik geen angst meer heb.

Over Tandartspraktijk Giekerkstraat

Bij Tandartspraktijk Giekerkstraat komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd in de Giekerkstraat vlakbij het winkelcentrum de Heyhoef. De tandartspraktijk heeft 6 ruim ingerichte behandel kamers en er is voldoende gratis parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Tandartspraktijk Giekerkstraat ook terecht voor parodontologie en implantologie. Patiënten uit de omgeving kunnen op doorverwijzing van hun tandarts hier terecht voor parodontologie en implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden