Filters

8

Goed.

Klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Goed

Aardig en kundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Snel, kwalitatief goed en persoonlijk

Snel geholpen, niet lang wachten op de afspraak. Vriendelijk te woord gestaan door receptioniste, assistente en tandarts. Ook tijd voor social talk. Behandeling was reguliere controle en dat ging goed, doeltreffend en efficiënt. Alles bij elkaar 10 minuten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Klasse

Er waren geen gaatjes en het tandvlees was gezond..

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

correcte benadering en behandeling

helaas is mijn tandvulling binnen 24 uur weer los gegaan. en dat terwijl ik toch echt de bierflesjes NIET met mijn tanden open.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Uitstekend geholpen

Snelle afspraak en uitstekend geholpen,

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Super goed

Goed geholpen. Leuke mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Goede behandeling

Goede behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5

.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Vlotte behandeling, goede uitleg over wat er ging gebeuren

Positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Goede ervaring voor en tijdens de behandeling

Alles ging mooi op tijd en een plezierige sfeer. Voor de nog geen vijf minuten dat ik in de stoel zat was de nota wel tegenvallend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Goed

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Gewoon goed

Snel , correct en pijnloos

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Vriendelijke en deskundige behandeling

Top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Zeer vakkundig!

Goede uitleg, vakkundige behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Snel, vriendelijk en vakkundig

Ik voel me altijd in goede handen en ook alles administratief goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5

Vreemde behandeling

Ik werd onderzocht door een nieuwe tandarts. Hij was uiterst vriendelijk, soms moeilijk te verstaan. Hij keek mijn gebit niet na met een ijzeren haakje. Trok heel snel de conclusie dat ik geen gaatjes had. Hij drukte alleen met zijn vingers aan de binnen en buitenkant van mijn kaken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

prima

goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Mondhygiëniste heeft tanden prima verzorgd.

Geen toevoeging.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Buitengewoon prettig!

Hele vriendelijke tandarts Ryan en assistente Eveline. Alles geen heel relaxed en men gaf heel duidelijk aan wat er ging gebeuren. Tevens begon de tandarts exact op tijd, dat had ik nog nooit meegemaakt!

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts
8

Afspraak is mooi op tijd uitgevoerd

Nieuwe vriendelijke Ryan kennis gemaakt en enkele behandel methoden voor deels afgebroken kies (4.6) besproken. Uitwerking volgt nog

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling N.v.t.
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? Bespreeksessie
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts
10

Vriendelijk

.mondhygiëniste => duidelijk en kundig, Legt uit hoe t beter kan mbt poetsen en onderhoud . Instructie met ragertjes en tandestokers was nuttig. Bij de tandarts kom ik terug,,

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail) N.v.t.
  • de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.) N.v.t.
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts
10

Kan niet beter wensen

Prima tandarts , prima opvolger van tandarts van der schaaf

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Vriendelijk en deskundig

Vriendelijke en deskundige behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Over Tandartspraktijk De Witte Heren

Tandartspraktijk De Witte Heren is een moderne tandartspraktijk in het centrum van Bolsward met 5 tandartsen en 2 mondhygiënistes en meerdere (preventie)assistentes. In onze praktijk staat een patiëntgerichte behandeling voorop. Nieuwe patiënten zijn van harte welkom! Om u in te schrijven kunt u een aanmeldformulier ophalen of via de email/telefonisch aanvragen. U kunt in onze praktijk terecht voor orthodontie, implantologie, prothese- frame- kroon- en reguliere behandelingen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.