• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vlot, op tijd en duidelijke vervolgafspraak

Zie boven

Prima behandeldeling

Altijd goeie ervaring mee

Snel en vriendelijk geholpen

Positief

Positief

uitstekend

Vriendelijke benadering goede info goede behandeling door Yvonne

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Aardige tandarts en aardige mondhygieniste. Helemaal tevreden mee. Ik ben allesbehalve ontspannen bij de tandarts, dan helpt het wel dat je aardig en vriendelijk bejegend wordt.

Zeer goede ervaring.

Gemakkelijk zelf online afspraak maken voor halfjaarlijkse controle.

Gewoon goed

Ze heeft Goed haar werk gedaan. En alles goed schoon gemaakt.

vriendelijk en duidelijk

Het was mijn eerste bezoek aan deze praktijk na 40 jaar bij de tandheelkundige dienst van Defensie. In die 40 jaar heb ik meer dan 20 verschillende behandelaars. Bij de Witte Heren is het prima geregeld. Het is natuurlijk weer even wennen maar de behandelaar was duidelijk en vriendelijk, niks werd opgedrongen, een helder verhaal en een goed advies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik kom altijd bij witte heren een goede tandarts

Zeer vriendelijk

Zeer vriendelijke tandarts en assistente Legden alles nauwkeurig uit De behandeling verliep voorspoedig Het enige rare was dat toen ik net in de stoel lag , de rekening al onder ogen kreeg en later moest ondertekenen ???????? Er werdt nog bijgezegd dat de niet gemaakte foto's ook niet in rekening werden gebracht

Vriendelijk en kundig personeel

Goede en geduldige mondhygiëniste. Ze nam ruim de tijd voor de behandeling. Na de behandeling gaf ze nog advies ten aanzien van aanvullende ziektekosten verzekering. De tandarts heeft na snelle beoordeling van de röntgenfoto’s geconstateerd dat er een vulling moest worden vervangen. Hij had tijd om deze gelijk te vervangen, dus hoefde ik niet weer een nieuwe afspraak te maken.

Beleefd ,en vriendelijk

Ik voelde me op mijn gemak

Correcte en vakkundige controle

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel geholpen Duidelijke uitleg Rustig en duidelijk naar kinderen. Stelt kinderen goed gerust.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geen pijn gehad bij de behandeling.

Gelukkig geen pijn meer na de tijd met koude en warme producten die niet lekker voelden aan de kiezen en tanden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Doet zijn werk zorgvuldig.

Perfect geholpen!

Snel, prettig en vriendelijk geholpen

Weer een relaxte behandeling

Stuk van een kies afgebroken wederom weer goed behandeld

Prima behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wisselend, bij de een voel ik me meer gehoord dan bij de ander.

Bij Pieter heb ik het idee dat mijn probleem - steeds ontstekingen en een diepe beet - niet echt serieus wordt genomen. Bij Pieter voel ik me veiliger - ook met mijn angst voor ontstekingen in verband met mijn hart - omdat hij het zeer adequaat en veilig aanpakt. Mijn eerste (ge)bitje heb ik niet kunnen dragen door die diepe beet. Nu hoop ik beter af te zijn met een uitgebreide frame die op een implantaat rust.

Tandartsangst overwonnen.

Na jaren lang geen tandarts gezien te hebben… Ben ik vorige week ontzettend lief en behulpzaam geholpen bij tandarts Muller! En assistente Kuivenhoven zij hebben mij zo goed geholpen! Naar een tandarts was voor mij echt een nachtmerrie. Maar ze namen de tijd en hielden rekening met mijn angsten. Nu heb ik nog een hele weg te gaan naar een gezond gebit, maar heb daar nu de volle vertrouwen in dat dat goed gaat komen! En de dag na mijn bezoek belde de praktijk ook nog eens om te horen hoe het ging! Ik was helemaal beduusd…. Zo ontzettend lief, nogmaals bedankt! Zeker een aanrader!

goede behandeling

Goed en snelle behandeling

Witherenstraat 1 A

8701 JJ Bolsward

Over Tandartspraktijk De Witte Heren

Tandartspraktijk De Witte Heren is een moderne tandartspraktijk in het centrum van Bolsward met 5 tandartsen en 2 mondhygiënistes en meerdere (preventie)assistentes. In onze praktijk staat een patiëntgerichte behandeling voorop. Nieuwe patiënten zijn van harte welkom! Om u in te schrijven kunt u een aanmeldformulier ophalen of via de email/telefonisch aanvragen. U kunt in onze praktijk terecht voor orthodontie, implantologie, prothese- frame- kroon- en reguliere behandelingen.