Vlot zonder pijn!

Mijn jaarlijkse controle werd gedaan door Ryan! Vriendelijke man, niet altijd te volgen,zijn Nederlands was in ontwikkeling! Er was een kies die erg pijn deed ,deze is met een vlotte behandeling zonder pijn verwijderd! Maar ,zoals we gewend zijn bij een controle werd er niet verder aandacht besteed aan tandsteen wat verwijderd moest!

keurig behandeld

correct af gehandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De tandarts gaf vooraf een duidelijke uitleg. Achteraf een aantal verbeterpunten en tips.

heel plezierig en vriendelijk

zie boven

vlot afgehandeld

ik ben goed te spreken over mijn tandarts

De controle is goed.

Prettige omgeving en vriendelijke mensen, die hun werk doen zoals ik verwacht.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Afspraak is afspraak, vakkundig en een hele fijne sfeer. Altijd ook tijd voor een praatje.

Mijn behandelaar is vakkundig, en geeft goede adviezen mbt de gezondheid van mijn mond en gebit. Daarnaast ervaar ik de sfeer in deze praktijk als gastvrij en plezierig, vakkundig en altijd tijd voor ook een stukje persoonlijke aandacht. Ik ben al zo lang deze praktijk bestaat cliënt bij de Witte Heren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel en goed geholpen door een positieve tandarts en assistente.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel, deskundig, pijnloos, no nonsens

Vulling was uitgebroken. Zelfde dag nog een afspraak. Met een kwartiertje stond ik weer buiten. Met een nieuwe vulling.

Deskundig

verandering van tandarts

heb steeds andere tandarts, hoop dat deze blijft

goed geregeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De behandeling is goed maar als er iets moet worden gedaan moet opnieuw een afspraak maken en dat vind ik een probleem.

Snelle actie op pijnklachten

Ik kan dezelfde dag dat ik klachten had langskomen.

Fijne tandarts

Hele fijne tandarts, blij mee.

Fijne service, vriendelijke benadering

Afspraak was op tijd, er was ruimte en aandacht voor vragen.

Super geholpen.

Bijzonder aardige mensen met vakkennis.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wachttijd voor inplannen te lang. Behandeling prima

3 weken zonder voortand rondlopen na breuk is veel te lang. . Was geen ruimte voor behandeling. Wel was bij uitval mogelijk dat ik gebeld werd. Ben hier niet tevreden over. Behandeling en repareren tevreden over

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen en erg vriendelijk.

Zomaar aan de beurt en Goed en nauwkeurig geholpen.

Mooie nette tandartsenpraktijk

Wordt prima geholpen door tandarts en assistente....een aanrader voor iemand die op zoek is naar een goede tandarts.

Nu weer goed

Nu weer prima .was altijd bij een ander . Ben zijn naam vergeten . Zonder bericht stond ik zomaar tegen over tandarts van de Schaaf . Ook geen bericht gekregen dat hij was vertrokken . Vond ik wel jammer .. Tandarts van de Schaaf ben ik wel tevreden over.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

je wordt er altijd vriendelijk behandeld

je wordt er goed geholpen, en leggen alles goed uit wat ze doen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel onverwacht afspraak kunnen maken.

Prettig

Geen wachttijd

Over Tandartspraktijk De Witte Heren

Tandartspraktijk De Witte Heren is een moderne tandartspraktijk in het centrum van Bolsward met 5 tandartsen en 2 mondhygiënistes en meerdere (preventie)assistentes. In onze praktijk staat een patiëntgerichte behandeling voorop. Nieuwe patiënten zijn van harte welkom! Om u in te schrijven kunt u een aanmeldformulier ophalen of via de email/telefonisch aanvragen. U kunt in onze praktijk terecht voor orthodontie, implantologie, prothese- frame- kroon- en reguliere behandelingen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.