2in1klap

2 afspraken in 1 keer klaar vont ik wel handig bedankt

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik werd op mn gemak gesteld

Mijn angst na ruim 5 jaar zonder tandartsbezoek was redelijk groot. Gelukkig is hier begrip voor en is er ern plan van aanpak gemaakt en werd mij verzekerd dat ik een verfoving bij de behandeling kan krijgen. Daarbij werd alles goed uitgelegd

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

Erg blij

Heel erg bedankt voor de goede hulp, in plaats van een spalkje waarvan de lijm steeds los liet heb ik nu een bitje die ook nog eens meer voordelen heeft en uiteindelijk goedkoper is dan de spalk. Vroeger vanaf kinds af aan altijd door van der schaaf behandeld en ik heb het idee dat ze hier zijn werkwijze hebben behouden. Erg fijne medewerkers die meedenken en ze zijn betrouwbaar en houden van een gezellig praatje. Geen pijn ook tijdens behandelingen. Mocht de lijm loskomen van mijn onderste kaken dan neem ik ook een bitje voor de onderkant. Bedankt! Een tip nu ik beoordeel volgens punten, ik zie altijd verschillende medewerkers en ze geven geen hand, waardoor ik de namen helaas niet weet. Maar dat is maar zo'n klein detail. Nogmaals bedankt!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

Goed bevallen

Bijzonder hartelijk en geruststellend en……behulpzaam!

Een ontspannen sfeer

Er is Altijd een vriendelijk iemand aanwezig. En een ontspannen sfeer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Afspraak precies op tijd,goed behandeld

Heel goed

snel en goed geholpen

Snel en vakkundig geholpen

Professioneel

Los spalkje boven was moeilijk vast te krijgen, zeer vriendelijk geholpen door ik dacht Esther?

super

service ten top

Vlotte behandeling

Kon met afgebroken kies redelijk snel terecht. Reparatie zelf ging gelukkig ook snel. Geen 10 omdat eerste afspraak toch nog werd verzet.

Vlot, vriendelijk, adequaat

Geholpen op de afgesproken tijd. Enkel controle. Vragen duidelijk beantwoord.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Behandelaar behandelt mij met grote tegenzin.

Behandelaar vindt het mentaal kennelijk te zwaar om mij te behandelen en misschien ook fysiek te zwaar. Dit werkt natuurlijk voor geen van ons plezierig. Dit betekent voor mij dat ik een andere mondhygiënist moet vinden. In al die jaren ben ik overigens naar alle tevredenheid bij de behandelend tandarts op bezoek geweest.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zowel door de receptioniste correct en efficiënt geholpen als door tandarts

Zie boven

Duidelijke uitleg, uitstekende service

Ik ben blij mee

Alles was netjes.

Goede en vriendelijke behandeling

Vriendelijke en kundige behandeling

Korte wachttijd Prettige ontvangst Kundige behandeling Waardevolle voorlichting

Vriendelijk en kundig

Ze nemen echt de tijd voor je en leggen duidelijk uit wat er gaat gebeuren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kordate behandeling zonder enige pijn bij tandsteenverwijderen

Zie bovenstaande

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

perfect, niets op aan te merken.

Slecht

Onheus bejegend door andarts en behandeling niet correct uitgevoerd

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0

Deskundig ,vriendelijk en behulpzaam

Goed en snel geholpen

Ik kon dezelfde al komen toen ik kiespijn had.De tandarts R. Muller is erg kundig en zeer bekwaam.Hij is rustig en geduldig en heeft mij heel goed behandeld. Ook de assistente die de gebitsreiniging bij mij deed doet haar werk goed .

Bedrijfsgegevens

Witherenstraat 1 A

8701 JJ Bolsward

0515 238 980

[email protected]

Over Tandartspraktijk De Witte Heren

Tandartspraktijk De Witte Heren is een moderne tandartspraktijk in het centrum van Bolsward met 5 tandartsen en 2 mondhygiënistes en meerdere (preventie)assistentes. In onze praktijk staat een patiëntgerichte behandeling voorop. Nieuwe patiënten zijn van harte welkom! Om u in te schrijven kunt u een aanmeldformulier ophalen of via de email/telefonisch aanvragen. U kunt in onze praktijk terecht voor orthodontie, implantologie, prothese- frame- kroon- en reguliere behandelingen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.