Erg slechte ervaring

Nadat ik door de paradontoloog in Leeuwarden implantaten en kronen had gekregen en voor een controle bij de witte heren kwam . Heeft de betreffende tandarts na het vullen van mijn kiezen zonder overleg mijn kronen afgevlakt waardoor mijn kiezen niet meer goed op elkaar pasten. Dit alles binnen 10 minuten . Ik heb geen vertrouwen meer in de behandelende tandarts . Ook is er een groot verloop van personeel .

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Prima praktijk.

Ik ben door de mondhygiëniste vakkundig geholpen en kreeg nog goede tips voor de verzorging van mijn gebit.

goed hoor

goed hoor

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk,erg belangrijk! Goede informatie.

prima behandeling

enkel het advies van een kroon is een dure aangelegenheid. het wordt gebracht alsof het een normaalste zaak van de wereld is om even 500 euro uit te geven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Correcte ontvangst en behandeling.

Groet

Snel, goed en klantvriendelijk

Prima behandeling ivm afgebroken vulling kies. Direct hersteld. Vriendelijke tandarts en personeel en snel geholpen (zowel bij maken afspraak, week na bellen al geholpen en tijdens afspraak ook korte wachttijd).

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne tandarts kan niet beter

Een fijne en goed begeleidende tandarts Kan niet beter MVG S. VOORZAAT VAN MALSEN

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kies vullen,oude eruit nieuwe erin.Zot top verdoving,niks geen last gehad.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kundige & geduldige tandarts!

Ik ben nieuw bij deze tandarts(praktijk). Mijn tandarts is erg kundig, onderzoekt grondig en geeft veel advies. Dit is voor mij nieuw. Ook is hij erg geduldig, ik voel mij zeer op mijn gemak, desondanks mijn angst voor tandarts behandelingen. Het is voor mij nieuw dat een tandarts zoveel geduld en begrip heeft.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk, ontspannen, sympatiek en vaardig. Mej. Boonstra is een bijzonder aangenaam persoon om als mondhygieniste te hebben.

Prima praktijk

Vriendelijke medewerkers en ik ga ervan uit dat de werkzaamheden goed verricht zijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Rustig en netjes was de jaarlijkse behandeling.

Een keer in het jaar ga ik naar de tandarts omdat ik 3 keer in het jaar naar de mondhygiëniste ga.

Een uitstekende behandeling!

Ik werd uitstekend behandeld door de mondhygiënist. Super!!

Weer keurig geholpen

Vlot, deskundig en toegeweid.

Goed meegedacht en geholpen

E is goed met me meegedacht en mijn wensen gerespecteerd

Keurig netjes/vriendelijk, prima sfeer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Duidelijke uitleg voor en tijdens een behandeling .

Wordt altijd goed behandelt.Eerst uitleg geven voor je een behandeling krijgt. Meedenken welke opties er zijn voor een behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Aardige, geduldige medewerkers en altijd op schema.

Het begint al bij het maken van een afspraak, altijd vriendelijke receptionistes/telefonistes. Zij blijven bij jou, ook al gaat de telefoon constant en dat voelt ook zo als jij zelf de beller bent. En dat blijft zo als je na de behandeling bij preventie- assistent, mondhygieniste of tandarts de praktijk weer verlaat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goede sfeer en ik voel me op gemak bij deze tandarts

goede uitleg wat ze gaan doen, zijn altijd heel vriendelijk deze tandarts is mooi rustig

ik ben erg kundig behandeld door M. Grobler

Goed behandeld, serieus en met goede kennis behandeld door M. Grobler

Goed vlot en deskundig

Prima uitleg over wat en hoe er gehandeld wordt

V.g.b.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima uitleg behandeling en advies

Vakkundig

Witherenstraat 1 A

8701 JJ Bolsward

Over Tandartspraktijk De Witte Heren

Tandartspraktijk De Witte Heren is een moderne tandartspraktijk in het centrum van Bolsward met 5 tandartsen en 2 mondhygiënistes en meerdere (preventie)assistentes. In onze praktijk staat een patiëntgerichte behandeling voorop. Nieuwe patiënten zijn van harte welkom! Om u in te schrijven kunt u een aanmeldformulier ophalen of via de email/telefonisch aanvragen. U kunt in onze praktijk terecht voor orthodontie, implantologie, prothese- frame- kroon- en reguliere behandelingen.