Wat een fijne tandarts en assistente

Het was oke

Ik heb altijd wat spanning als ik naar de tandarts ga

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deskundig en duidelijke uitleg over wat er gaat gebeuren

Tijdens het plaatsen van de implantaten voor het klik gebit was er niet alleen aandacht voor de werkzaamheden, maar ook veel aandacht voor mij als persoon Elke stap werd duidelijk uitgelegd en mij werd regelmatig gevraagd hoe het met mij ging Ik heb dit als prettig ervaren Na de behandeling is er nog duidelijk uitgelegd waar ik de komende dagen op moest letten en wat ik wel en niet moest doen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn eerste kennismaking was met Ryan en zijn assistente. Er werd uitgelegd wat ze gingen doen en je werd meteen op je gemak gesteld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, duidelijk en fijn geholpen

Erg rustig en fijn geholpen. Duidelijke uitleg en vriendelijke tandarts en assistenten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vlotte behandeling en vriendelijk personeel

Vlotte behandeling en vriendelijk personeel Zowel de mondhygiëniste en de tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vanaf ik klant ben voldoet het mij heel goed!

Ik heb helemaal geen klachten. Het voelt altijd heel goed aan bij ieder half jaarlijks bezoek.

Ruim voldoende

1 Tip…..ik heb vaak geen idee wie me behandeld. Voorstellen of in ieder geval naam noemen zou ik fijn vinden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gebitsreiniging is zeer zorgvuldig uitgevoerd.

Pruma

Snel en goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en deskundig personeel.

Ik word altijd prima geholpen ,goede voorlichting voor behandeling.

Vriendelijke en vakbekwame mensen

Ik ben niet een fan van tandarts bezoeken maar gaat goed omdat ze me erdoor heen trekken door hun vriendelijkheid en rust en goed alles uitleggen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ze legde alles uit wat ze deed en was rustig

monsterachtig goed

resultaten van gebit zijn de cijfers voor de tandarts

geweldig geholpen

Iedereen is heel vriendelijk en behulpzaam.

Goed advies gegeven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en de tijd wordt genomen.

Het voelt alsof er voldoende tijd wordt genomen, aandacht voor de mens achter de patiënt en erg vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zowel de tandarts als ook de mondhygiëniste prima zorg en samenwerking.

Zie bovenstaande

Prettig

Mr Muller nam de tijd. Maakte grapjes met de kinderen, er was een ongedwongen sfeer

Vlot en goed gehoplen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

veel tijd genomen voor mijn behandeling

Fijne, kundige mondhygiëniste

Duidelijke uitleg, neemt voldoende tijd en werkt heel kundig en precies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prima, professionele en vriendelijke behandeling

Keurig op tijd, alles ziet er schoon en verzorgd uit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd ondanks dat het ‘de tandarts’ is een goede ervaring!

Goeie praktijk, behandelingen correct. Niet onbelangrijk fijne mensen.

Over Tandartspraktijk De Witte Heren

Tandartspraktijk De Witte Heren is een moderne tandartspraktijk in het centrum van Bolsward met 5 tandartsen en 2 mondhygiënistes en meerdere (preventie)assistentes. In onze praktijk staat een patiëntgerichte behandeling voorop. Nieuwe patiënten zijn van harte welkom! Om u in te schrijven kunt u een aanmeldformulier ophalen of via de email/telefonisch aanvragen. U kunt in onze praktijk terecht voor orthodontie, implantologie, prothese- frame- kroon- en reguliere behandelingen.