Ik kom er al jaren en nog steeds tevreden.

Ik kom er al jaren, wel zijn de tandartsen gewijzigd in de loop der jaren, maar nog steeds tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

deskundig en er wordt naar je geluisterd

mijn tandarts heeft het goed gedaan. Grote en ook prijzige behandeling met brug. Vragen werden netjes beantwoord en er werd goed rekening gehouden met mijn wensen.

Ook voor angstpatienten perfect

Ik ben geen held in de stoel, maar het geduld en de behandelllngen zijn gewoon goed afgesteld

super

jammer dat ze stopt!!!!!

Zeer slecht

3afspraken, 3 verschillende tandartsen, mijn man is 81 slikt bloedverdunners. Eerst afspraak tandjes gevuld voor 264€. Gevraagd om vaste tandarts met eerst controle gesprek 26,75€ uitslag wortelkanaalbehandeling , afspraak op 27-02 is gecanceld verplaatst naar 14-03 weer andere tandarts wortelkanaalbehandeling was niet nodig ,ander tandje opgebouwd? Wij begrijpen er niets van 2 keer met bloedverdunner gestopt waarom? Gesprek met assistente gehad “ ja zei kunnen er echt niets aan doen “ maar wel iedere keer afspraken moeten veranderen .Onze wens een Nederlandse vaste tandarts?

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super tandarts, vakkundig en voortvarend

Ik ben echt geweldig geholpen, heel eerlijk, vakkundig en geen pijn. Wel jammer dat je ruim een week moet wachten als je 'spoed' bent, maar daar kan de tandarts zelf niks aan doen

Professioneel en vriendelijk

Professionele en vriendelijke behandeling. Correct contact, zowel met de ondersteunende medewerkers als met de behandelaren. De personen die mij onlangs hebben onderzocht en behandeld (de vrolijke preventiemedewerker en de Spaanse tandarts), staan niet in het rijtje namen hieronder.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Na een half uurtje stond ik weer buiten, 1 klein gaatje gevuld.

Tandarts schotel was verdwenen,twee aardige dames nu. Keurig uitleg ,en nog neven overleg met een ander. Diagnose van Schotel werd van tafel geveegd,een kroon is dus echt niet nodig. Zonder verdoving, en ze heeft het keurig gedaan.

Netjes geholpen

Vriendelijk en correct

Super. Jammer dat de mondhygiënische Jullie verlaat. Ze is super

uitstekend

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd goede zorg, vriendelijk, betrouwbaar en van uit mijn ervaring bezien deskundig.

Ik wordt goed geholpen

Goede ervaring

prima behandeling

de heer Touree is een precieze en fijne preventiemedewerker. Jammer dat hij niet bij de namen van te beoordelen behandelaars staat

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd goed bij preventie .

zeer goed

Tandtechnieker die vakkennis heeft. Hopelijk komt er een goede vervanger! Juiste vermelding van de patiënt: J.E.A.M. Van Zele 11/10/1950

Vriendelijk en snel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben zeer goed en op een heel vriendelijke en prettige manier geholpen. SUPER

Zeer goed geholpen

Zeer zorgvuldig en alle tijd nemen voor de behandeling

Prima geholpen

ZOALS ALTIJD PRIMA+GRONDIG BEHANDELD

zIE BOVEN

Goede mondhygiëniste

Goede mondhygiëniste, vertelt wat ze doet.

Goed en professioneel geholpen

Mijn oude kies is weer als nieuw.

Positief

Positief

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ben altijd zenuwtic ik ben dan blij als ik klaar ben

Veersesingel 45

4332 TA Middelburg

Over Tandartspraktijk De Oude Vest

Bij Tandartspraktijk De Oude Vest in Middelburg bent u als patiënt altijd in goede handen. Tandartspraktijk De Oude Vest beschikt over 8 behandelkamers. Vele tandheelkundige behandelingen zijn mogelijk in onze praktijk. We doen er alles aan om uw tandheelkundige wensen te vervullen en bekijken samen met u welke behandeling het best bij u past. U kunt bij ons altijd terecht voor een stralende lach en een gezond gebit.