Vakkundige en vriendelijke hulp

?

De tandarts bood weinig mogelijke opties aan voor het trekken na een kies. Kon niet duidelijk een verhaal maken. Hij probeerde het wel.

goede hulp

hulp

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel jammer dat Yvette weggaat!

Prima geholpen !

Goed en kundig behandeld !

Duur

Ik was blij snel terecht te kunnen ivm stukje voortand afgebroken , moest erg lang wachten 30 minuten om vervolgens binnen 3-5 minuten weer klaar te zijn. Vervolgens krijg ik een nota van meer dan 100 euro…. Das een duur grapje voor een stukje erop van misschien 1-2 millimeter. Daar schrik ik van, tweevlaksvulling voor 2 mm vulling op een klein ondertandje….kunnen julllie dat uitleggen

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bij de balie goed en beleefd geholpen

klantvriendelijkheid

klantvriendelijkheid

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De beste mondhygiëniste die je maar kan wensen. Vakkundig en super vriendelijk.

De beste mondhygiëniste die je maar kansen. Vakkundig en super vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik had een tandarts die me goed op mijn gemak kon stellen. De controle legde hij precies uit wat hij zag en welk advies daarbij hoorde. Deze tandarts was rustig vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Viel heel erg mee ( ik ben nogal een angsthaas).

Prettig

Top behandeling!!

Kon super snel terecht! En heel goed geholpen. Heel netjes gerepareerd!!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op 7 maart geweest. Goede controle en opgemerkt dat er een kapotte vulling was. Volgens de balie assistentie was dit de kies naast de kies die eind vorig jaar onder handen is genomen. Op 18 maart geweest voor reparatie van de vulling. Volgens de tandarts ging het toch om de kies die in het najaar is gerepareerd maar toen niet goed afgewerkt is. Zij zei dat ze toen niet over de juiste materialen beschikte en in de computer had gezet dat deze kies in de gaten moest worden gehouden. Al met al vind ik het een vreemd verhaal. Mijn vertrouwen is enigszins aan het verdwijnen in deze tandarts! Ik heb meer vertrouwen in de tandarts die op 7 maart even heeft ingevallen.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Bezoek mondhygieniste

Prima geholpen. Geduldig en vakkundig.

Altijd een prima behandeling

Geen uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, maar de tandarts ging wel heel snel door m’n gebit bij de jaarlijkse controle.

Ik weet niet wie mij behandeld heeft. Het was maandag 18 maart om 10.00 uur in kamer 2. Er is zoveel wisseling. Ik ben het spoor een beetje kwijt. Maar ik blijf vertrouwen houden in de kundigheid van alle medewerkers.

Prettige tandartspraktijk

Altijd vriendelijk van de balieontvangst tot na de behandeling. Nemen ruim de tijd. Het is niet altijd pijnvrij maar uiteindelijk ben je toch blij.

tevreden over de behandelingen

Vakwerk

Zeer bevredigend

Tweede vulling na een eerder afspraak vorige week.

deskundig en met uitleg

er werd geluisterd, gekeken, gehandeld en uitleg gegeven

Veersesingel 45 4332 TA Middelburg

Over Tandartspraktijk De Oude Vest

Bij Tandartspraktijk De Oude Vest in Middelburg bent u als patiënt altijd in goede handen. Tandartspraktijk De Oude Vest beschikt over 8 behandelkamers. Vele tandheelkundige behandelingen zijn mogelijk in onze praktijk. We doen er alles aan om uw tandheelkundige wensen te vervullen en bekijken samen met u welke behandeling het best bij u past. U kunt bij ons altijd terecht voor een stralende lach en een gezond gebit.