Tandarts prima, aan de balie moeizaam vanwege niet ingewerkt personeel.

Bij de tandarts was alles prima, op tijd, vlot verloop en kundig. Aan de balie is het een ander verhaal. Al verschillende keren gehad dat de persoon (nog) zo goed als niets wist. Ik vond dat sneu want zij/hij was vriendelijk en iedereen deed zijn of haar best. Maar na een paar keer daar een poos gestaan te hebben wordt het toch wat vervelend. Ik hoop dat jullie snel voldoende personeel vinden.

goed geholpen

goed en vriendelijk geholpen

Vriendelijk en goed geholpen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

Duidelijk en meedenkend

Mijn behandelplan werd goed uitgelegd en er werd goed naar mij geluisterd naar wat ik wou erg tevreden zoals altijd

Liefst behandeld door Miriam Pozuela, of een ander invalkracht

Te weinig personeel, hierdoor word ik ( geholpen ) door invalkrachten. Wat betreft de laatste, ben ik niet tevreden. Ik heb deze twee keer ontmoet. Over mijn vaste tandarts, Miriam Pozuelo ben ik wel zeer te spreken. Helaas heeft zij mij driemaal niet kunnen helpen. Reden: te weinig personeel.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 2

Chaotisch

Kwam voor controle maar eerst zonder overleg bij de mondhygiënist te recht. Vervolgens kwam er een andere tandarts, om dat mijn huidige tandarts ziek was. Oke kan gebeuren, maar deze kwam met een behandelingsvoorstel waar mijn vorige tandarts nooit is over begonnen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima service en behandeling.

Hele goede en vakbekwame behandeling

voldoende

vervelend was het dat ik een andere behandelaar kreeg, dan eerder was afgesproken behandeling was verder prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne tandarts die de tijd neem

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed en duidelijk en alert

goed en vriendelijk

de behandeling was op tijd vriendelijke man en goed bezig

kundig en viendelijk

zeer goed

Super goed

Prima en snel

Kundige kijk op het " probleem".

Tevreden

Super goed geholpen en een dag eerder dan eigenlijk gepland

Verliep wel goed, verlost

Mijn kies zat los, en ik kon dezelfde dag komen. Alleen was het wel bij een invaltandarts, hij stelde mij wel iedere keer gerust en vertelde wat en hoe hij het ging doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed snel en pijnloos geholpen

De nieuwe Italiaanse tandarts is een aardige deskundige man! Vraagt hoe je gevoel is en legt alles duidelijk uit! Mijn eigen tandarts Miriam, is ook een topper! Zeker een goede tandartspraktijk!!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen,maar wel moeite met steeds wisselende tandartsen.

Ook het communiceren met tandarts is toch wel eens een probleem, er zijn erbij die gebrekkig Nederlands spreken. Maar ik begrijp de noodzaak wel dat deze tandartsen hier werken.

Teleurstellend

Voorheen met een controlle deed de tandarts zelf wel eens standsteen rijnigen en gaatjes vullen. Tegenwoordig worden hier apparte afspraken voor gemaakt, en dan moet je voor en rijnigen en gaatje vullen ook nog eens 2 apparte afspraken maken. Niet iedereen kan hier tijd voor maken ivm werk etc. Het is gewoon teleurstellend dat dit niet meer wordt gedaan zoals het vroeger wel gewoon ging.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Fatsoenlijk

Ik ben goed geholpen en het personeel is vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede behandeling, door vriendelijke specialisten

Geen greintje pijn, vlotte behandeling, vriendelijk en fijne muziek op de achtergrond

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne en lieve tandarts. Geen pijn.

Vakkundige en vriendelijke hulp

Over Tandartspraktijk De Oude Vest

Bij Tandartspraktijk De Oude Vest in Middelburg bent u als patiënt altijd in goede handen. Tandartspraktijk De Oude Vest beschikt over 8 behandelkamers. Vele tandheelkundige behandelingen zijn mogelijk in onze praktijk. We doen er alles aan om uw tandheelkundige wensen te vervullen en bekijken samen met u welke behandeling het best bij u past. U kunt bij ons altijd terecht voor een stralende lach en een gezond gebit.