Professionele behandeling

Persoonlijke aandacht, professioneel, goed advies. Voelt vertrouwd.

prettige mensen

Miriam is een fijne en kundige tandarts

Prima!

Ik hoefde niet lang te wachten, tandarts was professioneel en kundig. Heeft mij goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede tandarts, vriendelijke vrouw aan balie

Inmiddels al een jaar of 12 bij meneer Taloen. Hele vriendelijke tandarts. Ik ben angstig voor de tandarts maar bij hem gaat het goed. Hele vriendelijke vrouw aan de balie ook. Duidelijk met plezier in haar werk. Top!

Goed geholpen

Had last van kies, kon vlug langs komen. Vriendelijk geholpen, voelde me goed op mijn gemak.

Heel plezierig

Rustige omgeving. Vriendelijke medewerkers.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prima geholpen, allen erg vriendelijk

Kwam weliswaar wat later aan de beurt, maar alles heeft een reden denk ik maar. Ver niets dan lof.

Goed,zoals altijd.

Er wordt altijd goed geluistert en je krijgt altijd goede tips.Bovendien is het voor mij een uitkomst dat mevrw. Pozuelo spaans spreekt vanwege mijn spaanse afkomst. Deze beoordeling werd trouwens door mijn echtgenoot ingevuld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel goed en vriendelijk geholpen

In verband met mijn slechte medische situatie, ben ik in het programma ingepast door u en kan ik nu met een herstelde kies, dus met minder ontstekingsgevaar, door naar de chemo.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wel lang wachten en helaas geen tijdschriften in wachtkamer. Tandarts was erg aardig!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Goed hoor.

Ik ben best tevreden. Wel jammer vind ik, dat er de laatste jaren veel verloop van tandartsen is geweest. Ik vind het prettiger om elke keer door de zelfde tandarts geholpen te worden. Dat doet overigens niet af aan de kwaliteit van de behandeling en de omgang met mij als "slachtoffer" patiënt.

Erg prettig

Ik was bij dhr Duininck --> onbekend voor mij, maar erg prettig.

Naar tevredenheid

Vriendelijk en bekwaam

Goede vakkundige behandeling

De praktijk is goed georganiseerd en prettig van sfeer. Zowel de tandartsen als de mondhygiënisten leveren goed werk en zijn vriendelijk.

Goed behandeld.

Ik was binnen 5 minuten weer buiten, niets bijzonders aan de hand.

Is een beetje prima

Meer niks te vertellen

vriendelijke, deskundige behandeling!

Goed, prettig, vakkundig

Door een val was een voortanden losgeraakt. Bij de behandeling werd ik prettig benaderd. Er was goede uitleg over de behandeling die gedaan werd. De behandeling ging snel en vakkundig. Bovendien is het fijn dat vrouwen kleinere handen hebben dat maakt verschil als ze in je mond moeten werken. Dus dank aan tandarts Miriam. Beetje persoonlijke aandacht deed ook goed. Zeer tevreden dus! Groet, Elma

positieve ervaring

Goed en serieus geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Yvette is de fijnste mondhygiëniste die er is.

Yvette is een hele fijne mondhygiëniste, ze luistert naar je geeft heel goed advies en is gewoon super lief!!

Prima ervaring

Behandeling was prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Word altijd prima geholpen.

We bespreken altijd samen het plan van aanpak als dat nodig is. Dat is heel prettig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gaatgewoon goed keurig netjes alles geregeld.

Over Tandartspraktijk De Oude Vest

Bij Tandartspraktijk De Oude Vest in Middelburg bent u als patiënt altijd in goede handen. Tandartspraktijk De Oude Vest beschikt over 8 behandelkamers. Vele tandheelkundige behandelingen zijn mogelijk in onze praktijk. We doen er alles aan om uw tandheelkundige wensen te vervullen en bekijken samen met u welke behandeling het best bij u past. U kunt bij ons altijd terecht voor een stralende lach en een gezond gebit.