Gewoon goed

Vriendelijk en kundig personeel.

goed en vakkundig

Kundig en vertrouwd

Al vanaf mijn kleuterjaren 'mijn' tandarts. Zeer kundig, oog voor jou als persoon, stelt je gerust. Een fijn team met hartelijke mensen waardoor het vertrouwd voelt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer goede ervaringen mee.

Persoonlijke benadering en kundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik word altijd prima geholpen bij jullie

Goede ervaring

Duidelijke uitleg tijdens behandeling. Heel zorgvuldig.

Rustige tandarts

Ik ben heel bang voor de tandarts.maar de mensen zijn daar zo rustig en kalm . Geven ook goede uitleg

fijne praktijk

Goed advies, er wordt tijd genomen voor behandeling en advies

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel vriendelijk en net personeel.

Ben heel vriendelijk te woord gestaan en ne behandeling was correct,

betrouwbaar, eerlijk en transparant

betrouwbaar, eerlijk en transparant altijd vriendelijk.

Fijne persoonlijke tandarts

Goede tandarts en duidelijk in uitleg etc.

Een man met ervaring

Een pijnloze zenuw behandeling en vertelt wat hij gaat doen.

Prima tandarts

Zoals altijd goede verzorging en heldere uitleg van de status.

uitstekend

heel goed zoals altijd.

Altijd super goed!

Hier word je echt heel goed behandeld! Nooit hebben ze een rekening gestuurd die niet klopte in mijn nadeel. Bij mijn vorige tandarts was dat schering en inslag! Tandarts Bomas vertelt precies wat er met je tanden aan de hand is. (Helaas gaat hij met pensioen...) Je hoeft ook nooit lang te wachten. Alleen maar positief!

In vertrouwde handen

Duidelijke uitleg van wat er gaat gebeuren.

Naar tevredenheid geholpen

Naar tevredenheid geholpen

Fijne ambiance - behulpzaam personeel

Ik heb in mijn arbeidzame leven jarenlang tandartsenbeurzen georganiseerd dus ik kijk er anders tegenaan. Tot mijn voldoening vind ik als geboren en getogen Rotterdammer toch een uitstekende tandartsenpraktijk in het dorp en ik kan er op loopafstand naar toe. Mijn gebit is altijd goed door mij onderhouden en daar pluk ik nu de vruchten van.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Weer goed en snel geholpen

Hoewel het allemaal snel gaat, is er tijd en aandacht voor je!

Uitstekend!

Zoals altijd heel vriendelijk en supergoed geholpen, door tandarts Bomas en Evelien. Ik ben erg blij met het mooi uitziende resultaat! Bedankt!!

Vertrouwd

Professionele hulp

Keurig

goed nagekeken

ik heb alleen nog vanonder mijn echte tanden maar het zag er goed uit alleen schoongemaaktax

Prima geholpen

Prima geholpen en heel behulpzaam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Even wennen met telkens een andere tandarts

Rustige tandarts, eerste ervaring kundige man

Schoolstraat 1 a

4675 BL Sint Philipsland

Over Tandartspraktijk Bomas

De praktijk bestaat sinds mei 1983. In februari 2006 zijn we verhuisd naar ons huidige pand aan de Schoolstraat in Sint Philipsland. In onze moderne praktijk staat de persoonlijke aandacht voor de individuele patiënt voorop. We vormen een klein team en kunnen zo deze persoonlijke aandacht bewerkstelligen. Naast de normale tandheelkundige behandelingen, kunt u bij ons ook terecht voor cosmetische correcties van uw gebit. Dit kunnen we doen met porseleinen kronen of porseleinen schildjes. Maar er zijn ook hele mooie goedkopere oplossingen door middel van wit vulmateriaal.