Zeer tevreden top

Erg tevreden professionele behandeling goede uitleg

Gewoon top

Vanaf het eerste telefoontje, totdat de behandeling is afgelopen, voel ik aandacht. En dat is top.

Fijn geholpen

Heel vriendelijk en fijn geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hele vriendelijke, rustige, deskundige mensen

Van tandarts, assistente tot receptioniste zijn ze allemaal heel vriendelijk. Rustig, stellen je op je gemak. Leggen uit wat ze gaan doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Netjes geholpen en goede uitleg

Tandjes zijn weer schoon dankzij Juliët.

Geweldige mondhygiënist

Juliët is een kundige mondhygiënist en is heel rustig. Ook smeerde ze mij geen verdoving aan zoals mijn vorige mondhygiënist. Ze is echt fantastisch, jammer dat het resultaat zo goed is dat ik er niet vaker hoef te komen. Ga zo door!

Prima en vakkundige tandartspraktijk

Goede en duidelijke uitleg probleem

relax

voor het plezier ga ik niet naar de tandarts, er is altijd wel een relaxte ontspannen sfeer door de medewerkers. Dat is fijn

gedreven tandarts en medewerkers

Gedreven mondhygienist,aardige receptioniste

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tevreden met de geleverde zorg

Tevreden met de geleverde Zorg. Mogelijkheid tot redelijk snelle afspraak

Prima geholpen

Fijne tandarts en assistenten. Behulpzaam, vriendelijk en nemen de tijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Duidelijk en goede en vrienelijke tandartsen

Goed en netjes geholpen

Netjes geholpen, alles wordt goed besproken.

UItstekend!

Uitstekend!

Alles is naar wens.

Wordt goed geholpen.De tandarts neemt de tijd voor mij.

Fijne sfeer in praktijk

Vriendelijke tandarts. Contact en uitleg bij handelingen had ik liever meer gezien. Dat werkt geruststellend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Probleem goed verholpen, maar in eerste instantie afgescheept met een lange wachttijd.

Zeer teleurstellende ervaring na 40 jaar als een tevreden klant. Afgescheept met een afgebroken tand, waar ik veel last van had. Wachttijd anderhalve week. Na enige dagen weer gebeld, en toen kon ik de volgende dag geholpen worden. De reparatie van de tand door tandarts Bomas zelf was wel prima, zoals van ouds. Recent was het ook al een probleem om af te spreken voor een controle. Dat lukte pas na meerdere pogingen in meerdere dagen. Het was of in de wacht of onbereikbaar.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De vervolg afspraak duurt lang

Fijn

Fijn dat er meegedacht wordt, er wordt precies verteld wat er gedaan wordt. Ook hoef je niet zenuwachtig te zijn, je wordt helemaal op je gemak gesteld.

Super fijn.

Hele fijne ervaring bij de praktijk, waar velen bang zijn, ben ik op mijn gemak. Alles wordt besproken, tijdens de behandeling krijg je uitleg wat ze doen.. Kortom het is super fijn.

Vertrouwd

Ik vind een tandarts bezoek echt niet fijn, maar voel me er erg vertrouwd!!

Ontzettend vriendelijk personeel

Nemen de tijd voor hun werk en om goede instructies te geven!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer prettige behandeling. Alles goed uitgelegd en niet gehaast.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Werd heel snel en heel goed geholpen

Over Tandartspraktijk Bomas

De praktijk bestaat sinds mei 1983. In februari 2006 zijn we verhuisd naar ons huidige pand aan de Schoolstraat in Sint Philipsland. In onze moderne praktijk staat de persoonlijke aandacht voor de individuele patiënt voorop. We vormen een klein team en kunnen zo deze persoonlijke aandacht bewerkstelligen. Naast de normale tandheelkundige behandelingen, kunt u bij ons ook terecht voor cosmetische correcties van uw gebit. Dit kunnen we doen met porseleinen kronen of porseleinen schildjes. Maar er zijn ook hele mooie goedkopere oplossingen door middel van wit vulmateriaal.