Alles was weer goed verzorgd

Alles schoon, goed geholpen en iedereen is hier vriendelijk!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelihke benadering en vakkubdig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen, gaan leuk met kinderen om.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Had acuut stukje kies afgebroken, kon dezelfde dag geholpen worden en is pijnloos en netjes hersteld

Professioneel, maar ook gezellig

Duidelijke communicatie. Realistisch en goed doorverwezen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima geholpen.zowel door de mondhygieniste als de tandarts.

Altijd vriendelijk en belang stellend

Altijd vriendelijk en belang stellend

heel goed

Prima te woord gestaan en geholpen ,,en van dienst geweest

Prima geholpen

Tandarts Bomas is een hele goede tandarts. Jammer dat hij met pensioen gaat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd transparant en altijd goede behandeling

Zoals altijd een goede zorg voor mijn gebit en eerlijke informatie over de gesteldheid.

Fijne praktijk

Er wort heel goed nagekeken.

Heel goed geholpen.

Snelle en met goede uitleg behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Met de beste zorg geholpen

Na een telefoontje over een afgebroken stukje kies, kon ik dezelfde morgen nog terecht. Het leek iets oppervlakkig maar bij nadere inspectie bleek er toch iets meer gerestaureerd te worden wat dan ook direkt met zorg gedaan is.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles vlot en goed geregeld

zoals gezegd: vlot en goed geregeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gemakkelijk, vertrouwd! En het resultaat is altijd goed!

Vakkundig en vriendelijk

Perfecte behandelingen

Hele fijne mensen

Er word goed gecommuniceerd over hoe of wat er gaat gebeuren..en stellen je zo fijn zo je gemak

Zoals altijd prima geholpen

Mijn laatste ervaring helaas met tandarts Bomans omdat hij straks met pensioen gaat! Heel mijn gezin en later ook mijn dochter met haar gezin zijn allemaal onder zijn hoede geweest en altijd zo fijn geholpen! Bedankt voor al die jaren van goede zorg en fijne dag omgang!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd vriendelijk en duidelijke uitleg

Zie boven

Fijn

Prima geholpen.

Prima tandarts

Halfjaarlijkse controle op een deskundige wijze uitgevoerd. Vriendelijk personeel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prima goede tandarts en vriendelijk personeel.

Fijne praktijk

Ze stellen je gerust ! Heb altijd nog een angst voor de tandarts ( vroeger ) schooltandarts. Goede uitleg. Vriendelijk ! Ga Bomans missen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede en rustige wijze van behandeling

Schoolstraat 1 a

4675 BL Sint Philipsland

Over Tandartspraktijk Bomas

De praktijk bestaat sinds mei 1983. In februari 2006 zijn we verhuisd naar ons huidige pand aan de Schoolstraat in Sint Philipsland. In onze moderne praktijk staat de persoonlijke aandacht voor de individuele patiënt voorop. We vormen een klein team en kunnen zo deze persoonlijke aandacht bewerkstelligen. Naast de normale tandheelkundige behandelingen, kunt u bij ons ook terecht voor cosmetische correcties van uw gebit. Dit kunnen we doen met porseleinen kronen of porseleinen schildjes. Maar er zijn ook hele mooie goedkopere oplossingen door middel van wit vulmateriaal.