Fijne praktijk en kundige mensen

Zoals gewoonlijk goed

Behandeling was goed. Alleen jammer dat ik voor twee gebroken kiezen kom en er maar tijd is om een te repareren, hierdoor over zes weken pas weer plek…. Dus weer 40km (totaal) autorit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Al meer dan 30 jaar zeer tevreden en hoop dat dit zo blijft wanneer Henk Bleeker is vertrokken

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en deskundig als altijd

Heel plezierig

Positief

Erg tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandsteen verwijderen was erg pijnlijk

Tandsteen verwijderen door assistente was erg pijnlijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede ervaring met rustige tandarts

Moest voor een wortelkanaal behandeling. De tandarts was rustig en hield rekening met mijn aversie voor de verdoving. Niets van gevoeld. Miste alleen een klein beetje uitleg wat de tandarts allemaal ging doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd goed advies en behandelingen

Altijd goed

Altijd prima

In deze praktijk word ik altijd prima en deskundig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Intake gesprek en controle was top!

Deskundige en rustige tandarts meneer Pretorius met een eerlijke prognose. Nog maar 1x geweest, dus nog niet veel ervaring met het vervolg. Maar de start is goed! Ik voelde mij gezien en gehoord.

Top tandarts

Erg fijne en rustige praktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het k word gehoord, serieus genomen.

het k word goed en rustig geholpen en krijg goede adviezen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt prettig te woord gestaan en er wordt duidelijk vertelt wat er gaat gebeuren ook naar de kinderen toe

Prettig en in overleg

De behandelingen zijn zorgvuldig en gebeuren in een prettige sfeer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vertrouwen in de behandeling.

Goed geholpen. Goede uitleg over behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

hele mooie praktijk , fijne assistenten

!

Erg fijn behandeld

De controle werd gedaan door tandarts Beijmers. De assistente, Chiara, is een tandarts in opleiding. Hopelijk zie ik haar hier vaker terug!

Fijn

Henriët neemt alle tijd en geeft veel aandacht

Goed deskundig

Al 30jr prettige ervaring

betrokken, betrouwbaar

goede uitleg, keuze uit alternatieven, prettige en rustige behandeling

Fijn geholpen

Fijne tandarts en assistente. Nemen de tijd en hebben een luisterend oor.

Voelde mij geen nummertje

Duidelijke uitleg en de tandarts nam echt de tijd voor mij. De assistente was ook heel vriendelijk en kundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige ervaring voor iets wat moet

Het gebit wordt grondig onderzocht. Er is ruimte voor vragen stellen en krijgen goed advies.

Altijd goed

Mijn ervaring is dat er mensen werken met kennis van hun vak ze zijn vriendelijk houden rekening met eventuele problemen met je gebit zoals bijv Niet tegen koud water kunnen daarom doen ze tandsteen weghalen op de oude manier top is dat ik kan hun aanbevelen

Over Tandartspraktijk Bleeker

Tandartspraktijk Bleeker wil u voorzien van hoogwaardige, betaalbare tandheelkunde. Dat doen we door op een betrokken manier samen te werken aan de gezondheid van de mond. Ons team is toegankelijk, gastvrij en gedreven. We bieden u en uw familie een persoonlijke keuze op basis van goede voorlichting en vertrouwen.