Goed.

Ervaring met tandarts Beimers .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede en vriendelijke behandeling.

Goede en vriendelijke behandeling.

Vriendelijk en vakkundig

Ik ben zo blij met mijn nieuwe tandarts. Je wordt niet alleen vakkundig geholpen maar ook nog eens vriendelijk en geduldig. Het is gewoon niet erg om naar de tandarts te moeten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het was geen prettig bezoek door moeilijk communiceren en veel verwarring over en weer

De afspraak verliep alles behalve vlekkeloos. Ik had een afspraak gemaakt voor 2 bekende probemen bij mij. Tandarts Bleeker had hier sltijd een half woord voor nodig om te kunnen helpen. De nieuwe Tandarts (Justin) niet. Het kostte veel moeite, tijd en vaak uitleggen voordat het duidelijk was, De taalbarriere hielp niet mee. Vervolgens was er verwarring over welk probleem er nog aangepakt kon worden. Het ene werd afgesproken en vervolgens wilde hij het andere probleem behandelen. Vervolgens was er in de behandelkamer een verwarring over hoe de vervolgafspraak gemaakt zou worden. Toen ik bij de balie een afspraak wilde maken vroeg ik of de voorgestelde datum voor beide gaatjes waren. Ze dacht het niet en ging het navragen. Bij terugkomst zei ze dat ze meer tijd ging plannen omdat het anders niet gaat lukken.!! Vervolgens had ik nog een vraag over de herstelkosten van 1 probleem. Toen ging het weer over en weer met als uitkomst dat ik nog een keer terug moet komen om met tandarts Bleeker over de situatie te praten. Al met al heeft dit bezoek mij heel veel energie gekost waar ik maar weinig van heb.. Ik voelde me niet begrepen en niet op mijn plek. Alsof we verschillende talen praatten.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mondhygiënisten wist van doorpakken.

Had gebeld omdat mijn tandvlees bleef bloeden. Mevr. had de dokter al gebeld en een recept voorgeschreven om het bloeden te stelpen. Ik vond mevr. ook enthousiast en ze straalde vertrouwen uit. Als angstpatient voelde ik me in goede handen.

goed behandeld

opmerkzaamheid

Kundig en prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettig behandeld door voor mij nieuwe mondhygiëniste

Rustig en vriendelijk

Op tijd en accuraat

Zoooo fijn dat afspraak altijd precies op tijd is en vlot gaat. En zonder veel poespas. Ik heb nog melkkiezen (60 jaar) en eerste tandarts die niet probeert om ze per voorbaat te verwijderen

Goedemorgen uitleg en serverice

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik vind het een fijne praktijk.

De behandelaars zijn bijzonder vriendelijk en zorgzaam.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mensen zijn top afspraak duurt te lang

De mensen vind ik heel kundig en je wordt erg vriendelijk te woord gestaan alleen als je een vervol afspraak moet maken om bv een gaatje te laten maken moet je zo, 2 maanden wachten voor je terecht kan dat vind ik niet netjes.

alles volgens afspraak

alles conform afspraak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geholpen om van de kiespijn ad te komen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige ontvangst en goede behandeling.

Top tandarts

Fijne praktijk ,daar zijn we blij mee Maar we moesten wel een 15 minuten wachten in een koude wachtkamer ,dat koude kan anders

Prima geholpen

Snel en goed geholpen met goede uitleg!

Perfecte behandeling

Goede uitleg over de behandeling. Heel fijn geholpen.

De behandeling is prima.

Door de benadering is de drempel om naar de tandarts te gaan niet groot meer.

Kundig en plezierig geholpen

Mijn prettige tandarts is zeer zorgvuldig, persoonlijk en efficiënt.

Zag het probleem

Nam de tijd om het aan te passen.

Zeer tevreden!!

Geweldig hoe deze praktijk zo is gegroeid! Ben ik zeer tevreden, geen negatieve ervaring gehad. Wij wensen tandarts Bleeker ook het allerbeste samen met zijn vrouw, en kan genieten van zijn pensioen!

Prima en deskundigheid!

Goede praktijk met alle behandelingen onder 1 dak.

Groenendael 233 8271 EM IJsselmuiden

Over Tandartspraktijk Bleeker

Tandartspraktijk Bleeker wil u voorzien van hoogwaardige, betaalbare tandheelkunde. Dat doen we door op een betrokken manier samen te werken aan de gezondheid van de mond. Ons team is toegankelijk, gastvrij en gedreven. We bieden u en uw familie een persoonlijke keuze op basis van goede voorlichting en vertrouwen.