Vakkundig en luisteren,stellen je op je gemak

Goede tandzorg

Snelle controle

Controle snel en helder uitgevoerd. Duidelijke uitleg over wat er verder moet gebeuren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Iedereen in de praktijk is aardig en behulpzaam. Ook de tandarts en assistenten zijn zeer professioneel

prettige behandeling

Rustig en snel

Vriendelijk personeel en een rustige omgeving.

Kundig en vriendelijk geholpen

Zowel de tandarts als haar assistente gaven goede uitleg en waren erg klantvriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen en altyd weer gezellig

Deskundig!!!!

Ik heb 1,5 uur in de stoel gelegen, ik zag er redelijk tegenop! Maar door het professionele en prettige handelen van de tandarts en assistentes, ging de behandeling vrij ontspannen. En ik heb totaal geen pijn gehad! Heel prettig!

Goede behandeling in een ontspannen sfeer

Goede behandeling in een ontspannen sfeer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goede behandeling met positieve aandacht!

Ik woon in Kampen en heb hier een tandarts. Ik wil mijn mondhygiëniste uit IJsselmuiden echter niet kwijt, hoe mijn tandarts hier ook op aandringt. Eva doet haar werk goed en nauwkeurig en ik ervaar haar benadering altijd als persoonlijk. Ik weet niet welke achternaam Eva heeft...

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben bij Eva de Mondhyginist, heel vriendelijk ,en goed in haar werk .

Zeer efficiënt,en En altijd op tijd aan de beurt .

Keurig geholpen

Tevreden

Geen wachttijd tevreden over behandeling

uitstekend

IK ben heel erg fijn geholpen door de assistente.Zij nam mij serieus.Luisterde naar mij.Gaf aan wat ze zag en waar het vandaan kwam.En gaf tips. Voor het eerst zo ervaren.Voorgaande keren werd er geen woord teveel gezegd.Alleen maar tegen elkaar.Laat staan dat er serieus naar mij geluisterd werd.Dezeassistente krijgt een 10 van mij!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aardig, rustig en bekwame mondhygieniste.

De mondhygieniste heeft me goed geholpen. Ze was niet alleen goed in wat ze deed, maar ook nog eens rustig met een lach zo nu en dan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en vriendelijk geholpen.

Goed en vriendelijk geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Met zorg en vriendelijk geholpen

Zorgvuldig en vriendelijk geholpen en zo gaat dat al jaren

Prima tandartspraktijk

Nette praktijk, werken (meestal) op tijd, vriendelijke medewerkers. Goed bereikbaar, ruim parkeren.

Ervaringsdeskundige

Weet precies wat ze doe!!

Goede ervaring

Er werd geluisterd en mee gedacht, risico's besproken, maar keuze bij ons gelaten. Fijne benadering én goede uitleg voor angst patiënt

Prima praktijk

Deskundig en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd en vakkundig geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Plezierig ontvangst en kundige behandeling

Zoals eigenlijk al jaren gewend: prettige ontspannen benadering even als de kundige behandeling en op de hoogte houden van de bevindingen.

Over Tandartspraktijk Bleeker

Tandartspraktijk Bleeker wil u voorzien van hoogwaardige, betaalbare tandheelkunde. Dat doen we door op een betrokken manier samen te werken aan de gezondheid van de mond. Ons team is toegankelijk, gastvrij en gedreven. We bieden u en uw familie een persoonlijke keuze op basis van goede voorlichting en vertrouwen.