Ik word heel goed behandeld.

Prima behandeling

Laatste contact en behandeling prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke en jammer dat Bleker stopt.Hopen dat hij gaat genieten van zijn pensioen.

Eva was weer geweldig

Prima geholpen en volgens afspraak op tijd.

Fijne controle

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige en rustige benadering.

Altijd angst gehad voor de tandarts, dit is sterk afgenomen. Zowel tandarts Bleeker als de mondhygienist Oranje-Mulder hebben hier aan bijgedragen.

Zeer prettige tandarspraktijk

Goede ervaring met deze tandarspraktijk. Afwachten hoe alles verloopt na het afscheid van de heer Bleeker.

prettige behandeling

prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gehele behandeling zeer goed verlopen, resultaat uitstekend. Tevreden!

Gehele proces als to the point en professioneel ervaren. Elke stap tijdens het proces liep goed met dienovereenkomstig resultaat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede behandeling als mondhygiënist en vlotte werkwijze

Eerste indruk prima

De tandarts nam uitgebreid de tijd voor kennismaking en de eerste controle. Goede uitleg en ruimte voor vragen. Een prettig eerste bezoek.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

zeer kundige en vriendelijke tandarts

al jaren bij deze tandarts. is zeer kundig, goede uitleg en overleg. Tandarts en is zeer vriendelijk. Ook tandartsassistentes en baliemedewerkers zorgvuldig en klantvriendelijk

Rustig

Gewoon goed

Was controle en dat was prima.

Netjes en zorgvuldig

Vriendelijk

Netjes en correct

Goede uitleg en communicatie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

prettige en rustige behandeling.

Prettige en leuke behandeling

Snel en goed geholpen

‘s ochtends gebeld en werd ‘s middags geholpen

Mondhygiëniste Henriette

Na overstap in 2024 naar de tandartpraktijk Bleeker was ik voor het eerst bij een mondhygiënist. Ik zag er tegenop. Ik ben heel fijn geholpen, door Henriette, goede begeleiding en uitleg van de (achteraf zorgelijke) situatie en de opties.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het was bij Eva weer zoals altijd heel goed

Ik was bij de mondhygiëniste Eva

Fijn geholpen

Niet lang in de wachtkamer gezeten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Personeel is vriendelijk, vertellen wat ze gaan doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

altijd tevreden over de mondzorg,vriendelijk en kundige mondhygieniste

met tevredeheid kom ik al jaren bij de mondhygieniste Henriëtte. zoals hierboven beschreven,zij is vriendelijk en kundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

voel me echt op mn gemak

goed advies want het was niet makkelijk. nu nog een vervolg.

Over Tandartspraktijk Bleeker

Tandartspraktijk Bleeker wil u voorzien van hoogwaardige, betaalbare tandheelkunde. Dat doen we door op een betrokken manier samen te werken aan de gezondheid van de mond. Ons team is toegankelijk, gastvrij en gedreven. We bieden u en uw familie een persoonlijke keuze op basis van goede voorlichting en vertrouwen.