Vakkundig en vriendelijk

Keurig

Wij hadden niet onze eigen tandarts dus waren wel nieuwsgierig wie we nu zouden zien !!! Maar het was goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede praktijk al vele jaren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

lang wachten en snel geholpen

Ik heb zeker 20 minuten gewacht, waarbij de assistente wel probeerde dit aangenaam te houden. De tandarts was razend snel, waardoor ik na de behandeling even moest bijkomen. Maar ook toen werd ik weer goed opgevangen door de assistente.

heel prettig

goed bevallen ontspannend

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Omdat tandarts Bleeker met pensioen gaat, nu bij een andere tandarts ingedeeld, dus nog niet veel ervaring met haar maar de 1e afspraak was prima, ze kwam erg secuur over.

Heel vriendelijk en geduldig

Ik ben heel blij met mevrouw Al Azawi!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aardige mensen en er wordt goed geluisterd

Zie bovenstaand. Dhr. Bleeker wens ik veel plezier in zijn pensioen tijd. Sterkte met zijn vrouw.

Goed gerepareerd

Prima geholpen. De nieuwe vulling zit goed.

Ruim voldoende

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik heb vertrouwen in de toekomstige behandelingen.

vakkundig en vriendelijk

voor eerste keer nieuwe tandarts, vriendelijk en vakkundige uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wij waren blij met de manier van communiceren

De manier van communiceren, uitleg stap voor stap, waardoor het op een heldere begrijpelijke manier werd uitgelegd, mede aan de hand van vroegere behandelingen en foto's, was voor ons beiden verrassend goed.

Vakbekwaam en vriendelijk

Helemaal niets op aan te merken. Iedereen is zeer vakbekwaam en altijd vriendelijk. De wachttijden zijn niet lang.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd goed om heen te gaan

Word altijd goed geholpen

Prima en kundig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prettig, vlot en vakkundig geholpen; alleen wel prijzig.

zie antwoord op vorige vraag.

Prettig

Goed ontvangen, onderzoek verliep ontspannen, duidelijke uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel fijn , rustig alles uitgelegd wat er gedaan word

vreemde tandarts

geen zorgvuldige reiniging door assistent ..en vage adviezen..ik wist dat mn eigen tandarts er niet was maar voelde geen click met vervangster.

heel erg goed

Altijd hulpvaardig en meedenkend

Je kan aangeven welke tandarts jouw voorkeur heeft. Ook tijdens de behandeling wordt er met je meegedacht over wat jij het prettigst vindt.

Goede en vriendelijke benadering

Goed.

Ervaring met tandarts Beimers .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede en vriendelijke behandeling.

Goede en vriendelijke behandeling.

Groenendael 233 D

8271 EM IJsselmuiden

Over Tandartspraktijk Bleeker

Tandartspraktijk Bleeker wil u voorzien van hoogwaardige, betaalbare tandheelkunde. Dat doen we door op een betrokken manier samen te werken aan de gezondheid van de mond. Ons team is toegankelijk, gastvrij en gedreven. We bieden u en uw familie een persoonlijke keuze op basis van goede voorlichting en vertrouwen.