De kundigheid straalt ervan af

prettige behandeling

xx

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekende vriendelijke en deskundige behandeling

Mondhygieniste een behandeling gehad.

Deskundig

Goede ervaring, deskundig, persoonlijke aandacht, goede Hygiëne

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gewoon goed, net als alle vorige keren!

Zie eerst zin!

Prima!

In principe ga je niet voor je plezier naar de tandarts, maar ik vind dit gewoon een hele fijne tandarts!

Altijd leuk

Gewoon helemaal top.

Heb helemaal geen gevoel naar de "tandarts" te moeten, Heerst een opgespannen sfeer,

Prima,

Ik ben dit tevreden over de tandarts als mede zijn assistente, altijd zeer vriendelijk

Gewoon goed vertrouwd

Goed vertrouwd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel kundige en vriendelijke tandarts en assistente.

Ze zijn heel goed in hun werk en ze stellen je echt op je gemak. Heel fijne praktijk.

Fijne tandarts

Fijne tandarts, mooie up to date praktijk.

Goede ervaring

Heel goed geholpen, en liefde voor hun vak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Volgens mij kan het niet beter !

Ik kan mijn klacht vertellen , en het wordt prima opgelost !!!!!!!!!

Geweldig.

Vriendelijk en zeer deskundig geholpen.

Deskundige behandeling en vriendelijk

Ik word altijd goed en vriendelijk behandeld

zeer aangenaam

Prima naar behoren en zoals verwacht zeer patient vriendelijk en behulpzaam, ook naar de kinderen toe.

Zeer professioneel

Al jaren een fijne ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede tandarts, mooie en schone praktijk

Altijd goed geholpen. Lieve vakkundige tandarts. Mooie en schone praktijk.

snelle deskundige hulp

Altijd snel geholpen, fijn team

Prettig

Vakkundige en vriendelijke gebitscontrole

Het is altijd een plezier om naar een controle afspraak te gaan. Ik word altijd vakkundig en vriendelijk geholpen.

goede tandarts

is zeer fijne tandarts legt ales uit wat er gaat geburen ontrent als erg bang bent van de tandarts

xx

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd mooi op tijd, vriendelijk

Onze ervaring is altijd goed, altijd duidelijk of er evt iets gedaan moet worden, vriendelijk en op tijd.

Bredaseweg 400 5037 LH Tilburg

Over Tandartspraktijk B400

Bij Tandartspraktijk B400 komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Bredaseweg 400. De tandartspraktijk beschikt over 2 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Tandartspraktijk B400 ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.