perfect: deskundig, snel en erg vriendelijk. Wat wil je nog meer?

Prettige praktijk

Voor iemand, als mij, die angst heeft voor tandarts, is dit een fijne praktijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke en bekwame tandarts en assistenten

zorgzaam en pijnloos

Goede behandeling

Tandarts is rustig zodat behandeling prettig verloopt

uitstekend

nieuwe methode goed uitgelegd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kundig, technisch up-to-date, efficiënt, vriendelijk

De halfjaarlijkse controle verliep snel en efficiënt, en grondig. Ik ben blij met mevrouw Stelmakh sinds ze deel uitmaakt van de praktijk. Vakkundig als tandarts en vriendelijk tegenover mij als haar patiënt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer profesionele hulp en snel

Snelle hulp en goede behandeling

Vriendelijk en snel

De praktijk is snel en de medewerkers zijn vriendelijk. Onthouden je voorkeuren qua behandeling. Prima!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik kon dezelfde geholpen worden aan acuut probleem

Snel en efficiënt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alle tijd voor de behandeling.

Altijd vriendelijk belangstelend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heb vertrouwen in de professionaliteit.

Rustige, ontspannen sfeer. Professioneel en toch persoonlijk. De tandarts kent jou en jouw specifieke gebitsproblemen. Altijd goede uitleg en overleg over behandelmogelijkheden. Vriendelijk en ervaren medewerkers.

Uitstekend geholpen

Correct

Fijn behandeld

Mondhygiënist was erg secuur

Prettig en vriendelijk

Het is nooit een echt pretje om naar de tandarts te gaan maar de vriendelijkheid bij B400 maakt veel goed. Deskundigheid ook.

Op mijn gemak

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De kundigheid straalt ervan af

prettige behandeling

xx

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekende vriendelijke en deskundige behandeling

Mondhygieniste een behandeling gehad.

Deskundig

Goede ervaring, deskundig, persoonlijke aandacht, goede Hygiëne

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gewoon goed, net als alle vorige keren!

Zie eerst zin!

Prima!

In principe ga je niet voor je plezier naar de tandarts, maar ik vind dit gewoon een hele fijne tandarts!

Altijd leuk

Gewoon helemaal top.

Heb helemaal geen gevoel naar de "tandarts" te moeten, Heerst een opgespannen sfeer,

Prima,

Ik ben dit tevreden over de tandarts als mede zijn assistente, altijd zeer vriendelijk

Over Tandartspraktijk B400

Bij Tandartspraktijk B400 komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Bredaseweg 400. De tandartspraktijk beschikt over 2 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Tandartspraktijk B400 ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.