Goed en vriendelijk geholpen!

Alles volgens afspraak en goede en vriendelijke service!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Lieve en meedenkende medewerksters!

Zag best tegen de behandeling op, maar werd ontzettend op mijn gemak gesteld door tandarts en de assistente. De tandarts legde duidelijk uit wat er ging gebeuren en vroeg heel regelmatig of het wel ging…

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed. Gaat alleen ook al weer stoppen.

Prima, pas aan haar gewend, gaat stoppen Jammer dat combi afspraken zo Moeilijk te plannen zijn ( lees:niet)

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Gewoon helemaal goed.

Zowel bij de mondhygiëniste als bij de tandarts op tijd, vakkundig maar vooral heel vriendelijk ontvangen.

Goede snelle vriendelijke hulp

Goede snelle vriendelijke hulp als je om 8.00 uur belt en om 12.10 uur al kunt komen bij tandarts

Gaatjes vullen.

Goed deskundig geholpen. Door zowel de tandarts als de assistente

Vriendelijk en ervaren preventieassistente

Prettige, deskundige en vriendelijke behandeling

Ik ben zeer tevreden.

Ik word altijd goed geholpen door voor mij bekende personen. Dat vind ik fijn, ik zou geen andere tandarts willen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wordt voorbij gegaan waar ik voor kom!

Heb en afgebroken kies die ik wil laten maken. Worden 4 foto’s gemaakt. Krijg in de avond een mail met een begroting voor heel mijn gebit. Een bedrag dat oploopt in de honderden euro’s. Als ik daarmee akkoord ga dan wordt mijn afgebroken kies gemaakt!? Mail terug gestuurd of ze niet eerst mijn kies kunnen maken. Tegenbericht is dat het wordt overlegd met de tandarts. Tot op heden geen reactie ontvangen! Als ik naar de autogarage ga voor nieuwe ruitenwissers, hoef ik toch ook niet eerst 4 nieuwe banden en een complete uitlaat laten vervangen voordat ik mijn ruitenwissers krijg!! Voor nu wacht ik af of ik nog een reactie krijg of alleen mijn kies gemaakt kan worden…..

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Fijne praktijk

Het is een fijne praktijk waar we altiid vriendelijk geholpen worden met persoonlijke aandacht

Gewoon goed !!!

Gewoon goed

Fijne behandeling

Gewoon prima

Probleem snel verholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed en vriendelijk geholpen.

Ben nu voor de tweede keer behandeld door Sam Mondhygiëniste. Zeer tevreden over mijn tandarts Marjon.

uitstekend

Bovenverwachting

Snel geholpen, korte wachttijd.

Erg goed

Deze tandarts / orthodontiste is echt goed en geeft goede en duidelijke uitleg.

Zakelijk professioneel

Kort en zakelijk. Meer is ook niet nodig

Aardig en professioneel

Vriendelijk en snel

Uitstekend!

Ben bij de mondhygiëniste geweest en ben prima geholpen, heel vriendelijk ook.

Correct en vlot geholpen

Ik heb sinds dit jaar een andere tandarts. Wouter Worms. Ik ben zeer tevreden met de wijze waarop Wouter mij behandeld. Goede uitleg en uitvoering volgens plan en zelfs een niet gepland gaatje meegenomen in de vulsessie.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kwaliteit in alle opzichten!

Zie hierboven.

vertrouwd

Ik ken Evelyn al heel lang en ga 3x per jaar. ze stopt over een jaar en dat is jammer.

Fijn!

Vriendelijk

Naar waarheid goed geholpen

Vriendelijk en op tijd geholpen

Goirkestraat 37

5046 GD Tilburg

Over Tandartsenteam De Besterd

Patienten bij de Tandartsenteam de Besterd profiteren van: -Kwalitatief hoogstaande zorg in een ruime moderne praktijk. -Een vaste tandarts behalve bij een eventuele verwijzing naar een specialist binnen de praktijk. -Alle specialismen binnen de tandheelkunde in huis. -Een kindertandarts ook voor angstige kinderen. -Eigen tandtechnisch laboratorium. -Ruime openingstijden. -Bij spoed binnen 24 uur een afspraak.