Tevreden

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

Zie hier onder

Ze deed het goed, geen pijn gehad

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig in de omgang en deskundig

Onderzoek dat helder wordt uitgelegd en als cliënt betrokken bij het vervolg van de aanpak

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Deskundig zorgvuldig vriendelijk duidelijk

Ik was deze keer bij de mondhygieniste. Sorry ben haar naam vergeten. Zij heeft mij keurig geholpen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

vriendelijke medewerkers

Zowel de dame aan de balie als de tandarts als de assistente waren uiterst vriendelijk. Onderzoek verliep vlotjes.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben erg goed,vriendelijk geholpen. Mvgr peter raaijmakers.

Wennen

Het zijn lieve mensen, maar dat je tegenwoordig met een zuil moet aanmelden vind ik zo onpersoonlijk. Jammer dit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed advies en probleem opgelost

Zie hierboven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mag iets vriendelijker ontvanger worden!

Mag iets meer vriendelijk en ontspannen zijn. En het plafond mag iets frisser eruit zien.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Superfijne aandacht en behandeling!

Fijne behandeling

Goede ervaring

Goede ervaring. Echter, geen plek om je fiets fatsoenlijk te parkeren. Zou fijn zijn om voor het gebouw fietsbeugels te vinden om fiets netjes te parkeren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne uitleg en rust. En op tijd aan de beurt!

Prettig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kwaliteit is prima, goede communicatie binnen de organisatie, ook vanuit de balie en via de mail.

Ik ben tevreden

Ik word goed en vriendelijk geholpen, ga zo door!

Bizar

Kies afgebroken welke door de besterd was gemaakt. Volgens de dienstdoende arts moest mijn kies er gelijk uit want was niet meer te redden. Kon proteze of kunstgebit kiezen terwijl ik in de stoel lag.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0

Kort snel en kundig

Heel goed

Als ik naar de tandarts moet.....dan bijTandarts Sanchez

een prima behandeling

een prima en pijnloze behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Dhr. Worms is jong, maar WÁT is hij goed!

Snel, to the point en duidelijk, no bullsh*t, Overduidelijk zeer gedreven en professioneel. Een voorbeeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deskundig en correct geholpen.

Kreeg goede uitleg over de behandeling en mogelijk vervolgtraject. Vriendelijk, bekwaam personeel.

tand goed hersteld

Alles is netjes geboord en hersteld

Geweldig!

Goede uitleg betreft wat er moet gebeuren qua tandverzorging en vriendelijk!

prima geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne tandarts, duidelijke uitleg.

Andere opmerking: Het valt me op dat ik geen herinneringsmail krijg voordat ik of mijn zoon een afspraak heeft. Maar ik krijg wel een aantal keer deze mail om de beoordeling in te vullen. Heel vervelend als je al bang bent om een afspraak te missen.. Ik weet niet of dat standaard is?

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke ontvangst en op tijd volgens afspraak

Professionele behandeling en -advies. Interne afspraak verzorgd.

Bedrijfsgegevens

Goirkestraat 37

5046 GD Tilburg

013 535 5535

[email protected]

Over Tandartsenteam De Besterd

Patienten bij de Tandartsenteam de Besterd profiteren van: -Kwalitatief hoogstaande zorg in een ruime moderne praktijk. -Een vaste tandarts behalve bij een eventuele verwijzing naar een specialist binnen de praktijk. -Alle specialismen binnen de tandheelkunde in huis. -Een kindertandarts ook voor angstige kinderen. -Eigen tandtechnisch laboratorium. -Ruime openingstijden. -Bij spoed binnen 24 uur een afspraak.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.