Goede uitleg mooi op tijd. Netjes

Duidelijke uitleg wat ze gaan doen. Netjes

Vrij relaxed

Vriendelijke ontvangst. Relaxte sfeer

goed communicatie

goed zorgen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deskundigheid hoog in het vaandel

Deskundig, empathisch en eerlijke info over de staat van het gebit.

Fijne ongedwongen sfeer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige behandeling. Geen verassingen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer blij met tandarts Kinderman. Een eerlijke zeer vriendelijke man.

Specialisten

Vakmensen weten heel goed waar ze mee bezig zijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer tevreden, goed service.

Wachttijd

Lijkt wel een fabriek. Elke keer moet je langs de tandarts om vervolgens doorgestuurd te worden naar de mondhygiënist. Wachttijd daar is 3 maanden!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aardige en kundige mensen.

Netjes geholpen

Vriendelijke en correcte behandeling

Altijd prettige behandeling

Ik kom hier al heel lang, en ben altijd goed behandeld. Duidelijke uitleg wat er gedaan wordt en meteen tandsteen verwijderen waar je bij andere vaak een afspraak voor moet maken.

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts

Goed geholpen

Ben de naam kwijt van de manlijke tandarts die mij heeft geholpen maar vond het een hele fijne tandarts en de betreffende tandarts sprak ook goed Nederlands wat ik in principe heel fijn vind zou graag bij deze tandarts blijven komen inplaats de vrouwlijke die versta ik bijna nie sorry

Fijne tandarts

Goede ervaring fijne tandarts en assistentie

Kundig en begripvol

Ik heb grote angst voor de tandarts. Marina is heel begripvol en doet alles in stapjes. Ze is heel duidelijk en rustig. Ze maakt het voor mij een stukje minder eng.

Ik heb nog steeds pijn

Kost een hoop geld

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

Fijn geholpen

Fijn, en netjes, geholpen en terwoord gestaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hr. Latridis en assistent werkten rustig. Luisterde goed vanwege angst jongste kind, en hielden er zeer goed rekening mee

Goed geen opmerkinge

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd. Hele aardige assistente aan de balie en aan de stoel. Tandarts gaf goede uitleg .

Dit was mijn 2e tandartsbezoek. Deze tandartspraktijk niet zelf uitgekozen, maar werd mij toegediend, doordat mijn eigen tandarts Oomen stopte met zijn praktijk. Ik twijfelde eerst, maar waarschijnlijk blijf ik.

Een dikke voldoende

Al bij de eerste consult een vertrouwd en tevreden gevoel. De tandarts assistente was begripvol, zorgzaam en gaf ook de beste adviezen mee. Top!

Teleurstellend

Op mijn aangeven dat ik 2 gaatjes had is een controle gedaan, maar geen een vulling gemaakt. Daarvoor weer een nieuwe afspraak gemaakt. Op woensdag 2x gebeld, er wordt niet opgenomen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd goede service en kwaliteit van het werk, zelfs de behandeling van de verpleegkundigen is goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goed, degelijk, vriendelijk en vakmanschap

overstap gedaan vanaf de Epelenberg en bevalt me prima.

Over Tandartsenpraktijk Nijverheidssingel

Johan Tolsma en Hans van Erp kennen elkaar van de Universiteit voor Tandheelkunde in Groningen, waar zij beiden zijn afgestudeerd. In 1985 beginnen zij samen een tweemanspraktijk aan de Acaciastraat te Breda. Na 20 jaar werd het pand echter te klein en sinds 2003 is onze praktijk gevestigd aan de Nijverheidssingel 319 in Breda. Na een recente verbouwing beschikken we over zeven volledig ingerichte behandelkamers. Na binnenkomst dient u zich even te melden aan de balie waarna u kunt plaatsnemen in de wachtkamer. Momenteel werken er een aantal tandartsen binnen deze praktijk: Johan Tolsma, Marina Llorente Garcia, Desi Gercheva en Tamir Ordeman. Desi is gespecialiseerd in kroon en brugwerk en

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.