Ik wordt altijd uitermate vriendelijk en vakkundig behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Er wordt tijd voor je genomen

Goede tips voor mondverzorging gekregen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deskundig, vriendelijk en klantgericht geholpen in deze praktijk

Tandarts vertelt wat hij ziet en doet behandel voorstel. Waar ook toestemming voor gevraagd wordt. De medewerkers balie zijn adequaat. Voor beide geldt vriendelijke benadering. Een fijne praktijk met professionele en vriendelijke uitstraling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prima, kon snel en goed worden geholpen!

ik kon snel worden geholpen, goed advies gekregen!

Moderne praktijk.

Netjes en vriendelijk geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

altijd belangstelling en antwoord op je vragen

vriendelijk en zeer correct belangstellend en goed advies

goed behandeld

goede uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige praktijk met kundige medewerkers

Ben zeer positief over eerste bezoek. Vriendelijk intakegesprek en kundig inventarisatie .

Fijne ervaring

Voor het eerst afspraak bij deze praktijk. Leuk kennismakingsgesprek. Duidelijk alles besproken. Controle verliep heel vlot.

zeer prettig

zeer vriendelijk en uitermate professioneel

Niet goed

Tandarts zegt tegen mij dat ik een afspraak moet maken voor herstel vulling kies en daarna tandsteen verwijderen. Bij de balie geeft assistente iets heel anders aan. Ik heb een gebitsreiniging nodig en aansluitend de tandartsafspraak. Heel wat anders dan tandarts aangeeft. Ik bel hier nog over want dit is erg onduidelijk en niet goed gecommuniceerd. Met vr. gr. Ruud Zwart

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede uitleg over de behandeling.

Altijd geduld, altijd vriendelijk

Tandarts Hiemstra + alle assistentes gaan altijd geduldig en begripvol om met mijn zenuwen. Zeer kundige tandarts daarnaast vergeleken bij een vorige

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vakkundige en vlotte behandeling.

Na jaren niet bij de tandarts te zijn geweest, moest ik toch afspraak maken wegens ik klachten. En dat ging sneller dan ik had verwacht. Gegevens invullen via de site en ik werd binnen een uur al gebeld voor een afspraak. Géén 'lange' wachttijden in de wachtkamer. De uitleg over de behandeling(en) zijn vakkundig en begrijpelijk.

Goed maar lang wachten

Werd wel goed geholpen maar moest wel lang wachten tot ik aan de beurt was.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd aansluitende zorg en advies over (tand)gezondheid. Vakkundig en vriendelijk personeel. Alles is altijd eenvoudig en goed geregeld.

Geen klachten verder.

Op een prettige manier te woord gestaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

top niks op aan te merken

niks om over te klagen

Goed en snel geholpen

Stukje van kies snel hersteld

Heel erg goed

Zorgvuldig, goed verklaren wat er gedaan wordt, vriendelijk!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deskundige behandeling, nauwkeurig en zorgvuldig!

Geweldig goed

Goed geholpen. Blij mee

vriendelijk deskundig en erg positief

vriendelijk deskundig en erg positief

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede uitleg. Aandacht voor mij als patiënt.

Zowel bij de paro preventie assistente als bij de tandarts wordt er de tijd voor je genomen. Goede uitleg over wat er gaat gebeuren en goede adviezen.

Over Tandartsenpraktijk Mantgum

Voor een gezond én mooi gebit! Bij Tandartsenpraktijk Mantgum zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!