klantvriendelijk

het vullen van een gaatje is nooit plezierig. Doch mijn ervaring was professioneel en klantvriendelijk.

Vriendelijk en kundig

Je wordt gerustgesteld en zonder verdoving kan er worden gewerkt.

prima ontvangst en begeleiding

snel en deskundig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandarts en mondhygiënisten.

Weer heerlijke schone tanden

Fijne behandeling en weer heerlijke schone tanden. Blij dat ik gegaan ben. En ook fijn dat dit op zaterdagavond kan!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne behandeling ondanks dat ik wat zenuwachtig was

Ervaren tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Werkt op tijd en gerustellend

Ben zeer tevreden

Ben tevreden over de hele praktijk!

Zeer vriendelijk personeel

Super fijne tandarts

Duidelijk en eerlijk

De mensen van de praktijk en receptie zijn altijd vriendelijk en meedenkend.

Fijne praktijk!

Fijne tandartspraktijk! Kundig personeel en fijn geholpen.

Fijne en snelle behandeling

Ik werd snel geholpen en tijdens de behandeling werd mij alles rustig verteld. Ik vond het een fijne ervaring ondanks dat het geen leuke ingreep was.

wordt deskundig geholpen

goede ervaring altijd zijn super vriendelijke en wordt goed geholpen

vriendelijke en goede behandeling

vriendelijke en goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tijdens de behandeling gaf de tandarts een duidelijke uitleg over mijn gebit en dat vond ik fijn. Ook gaf hij aan dat er voor nu geen behandelingen nodig zijn wat je direct op kosten jaagt. Foto’s waren ook niet nodig dus ik vond deze controle ook echt een normale controle. Ik had dinsdag 5 maart om 08:30u een afspraak bij de tandarts.

Fijne tandartspraktijk

Altijd vriendelijk geholpen. Fijne tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed praktijk en goed service

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijk en netjes te woord gestaan

snel en goed

Prettig en snel geholpen

Was een spoedbezoek door loszittende spalk en dit is vlot verholpen. Waarvoor dank

Uitstekende zorg

In een dag prothese aangepast en kies getrokken. Paste perfect dus kon savonds gewoon weer na de verdoving zonder pijn eten. Goede planning en fijn dat iedereen daar mee denkt met elkaar. Toppie Meerdere hebben mij geholpen

Super blij met Mevr. Kant als mondhygiënist

Sinds ik overstapt ben naar mevr. Kant als mondhygiënist, gaat het steeds beter met mijn tandvlees

Rustig en efficiënt

Afspraak controle snel gemaakt. Tijdstip wordt nagekomen. Belang patient staat voorop. Goede uitleg komende behandeling en afspraak binnen redelijke tijd. Vriendelijk personeel

Prima behandeling

Een prima behandeling met goede uitleg.

Fijn

Vriendelijk en goed.

Over Tandartsenpraktijk Lexmond

Tandartsenpraktijk Lexmond is een moderne praktijk die zich volledig gespecialiseerd heeft in het behoud van een mooi, gezond en sterk gebit. Een ervaren team van tandartsen en medewerkers staat daar garant voor. Patiëntgerichtheid en kwaliteit staan in onze praktijk voorop. Een bezoek aan de tandarts is een beleving, voor sommigen wat prettiger dan voor anderen en er komt meer bij kijken dan alleen tandheelkunde. Service, kwaliteit en communicatie zijn net zo belangrijk. We werken met de modernste apparatuur en behandelingen worden gedaan met de nieuwste technieken. Alles om ervoor te zorgen dat de behandeling voor u als patiënt zo comfortabel mogelijk verloopt.