Had een ongelukje gehad en kon gelijk komen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geen gaatjes geen klachten.

Volgens mij had de tandarts niet zijn beste dag. Tijdens de controle was hij vriendelijk maar toen het niet lukte om een foto te maken was hij even kort af. Aan de balie tijdens het maken van een volgende afspraak hoorde ik van de medewerker dat de tandarts de praktijk gaat verlaten. Ik had het fijn gevonden als de tandarts dat zelf had gezegd. De vraag hieronder gaat over het aanbevelen; en ook nog eens verplicht, dit is een zinloze vraag, wat ik goed vind kan iemand anders geheel afkeuren en andersom.

positief

positief

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Toegewijd, to the point, rustig, goede samenwerking

Vriendelijke tandartspraktijk

Mijn tandarts is duidelijk, vriendelijk en betrokken. Prettige ervaring

Zeer tevreden over klantvriendelijkheid

Vakkundig geholpen en inlevend te woord gestaan.

niets toe te voegen

niets toe te voegen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede vriendelijke behandeling. Zoals altijd.

Altijd vriendelijk en rustig. Kundige tandarts, die weet waar hij mee bezig is.

Goed en deskundig

Deskundig, er worden goede en gerichte vragen gesteld en goede tips gegeven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tot op heden heb ik zeer goede ervaringen ! Vriendelijk, behulpzaam en bijna altijd ruimte voor een onverwacht letsel !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik kon dezelfde dag nog terecht om mijn voortand weer te laten maken. Er was een stukje afgebroken. Heel fijn! Vriendelijke tandarts.

Fijne tandarts

Veel uitleg wat hij gaat doen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandarts wie oog voor je heeft.

Aardige man, vakkundig. Neemt de tijd voor je.

Vriendelijk en deskundig

Niet klant vriendelijk

Bij controle kwamen er een paar puntjes uit om te repareren. Maar de offerte had ik eerder als de uitleg over wat er moet gebeuren. Wat er moet gebeuren weet ik nog steeds niet Moet ik van de offerte maar aflezen . Grt Wim

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Al vele jaren erg goede ervaring

Er wordt veel zorg besteedt om het gebit goed na te kijken en te zien wat er moet gebeuren.Er wordt de tijd voor genomen.

Zorgvuldig en professioneel.

goed geholpen,

goede uitleg.

Het is gewoon goed.

Mijn ervaringen zijn positief.

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts

Liefdevol en goed geholpen

Omdat ik bang ben ,gaven ze rust en viel mijn angst weg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Na een mindere ervaring nu weer super goed.

Goede behandeling .

Wordt goed behandeld

Wielkamp 1 5301 DB Zaltbommel

Over Tandartsenpraktijk De Wielkamp

Tandartsenpraktijk de Wielkamp, het vertrouwde adres voor velen in Zaltbommel en omstreken.