perfect

Goede behandeling

Vriendelijke mensen.

het was goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Behandeling prima,wel pijnlijk Ik vind het wel vervelend steeds een andere tandarts

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4

Professioneel en uiterst vriendelijk

Snel en professioneel geholpen . Uiterst vriendelijke benadering. Ben zeer tevreden over mijn tandarts.

Tandarts prima

Tandartsbezoek is prima Vind de receptioniste niet zo vriendelijk Kortaf.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik heb een hele fijne tandarts

Zie boven

Goed te vreden

Goede behandeling, geen lange wachttijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Correct prima en nette behandeling.Dik tevreden.

Zoals hierboven samen gevat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima alleen wordt groter waardoor minder persoonlijk

Prima en altijd fijn je merkt alleen dat de druk groter wordt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Word altijd goed en snel geholpen!!

Uitstekende praktijk waar ik altijd op afspraak tijd geholpen wordt en geen uitloop tijd meemaak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige ontvangst en enorm goed behandeld door Marjolein.

Voor het eerst na langere tijd weer bij de mondhygieniste en ik ben superfijn geholpen!

Vriendelijk

Vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Had een ongelukje gehad en kon gelijk komen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geen gaatjes geen klachten.

Volgens mij had de tandarts niet zijn beste dag. Tijdens de controle was hij vriendelijk maar toen het niet lukte om een foto te maken was hij even kort af. Aan de balie tijdens het maken van een volgende afspraak hoorde ik van de medewerker dat de tandarts de praktijk gaat verlaten. Ik had het fijn gevonden als de tandarts dat zelf had gezegd. De vraag hieronder gaat over het aanbevelen; en ook nog eens verplicht, dit is een zinloze vraag, wat ik goed vind kan iemand anders geheel afkeuren en andersom.

positief

positief

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Toegewijd, to the point, rustig, goede samenwerking

Vriendelijke tandartspraktijk

Mijn tandarts is duidelijk, vriendelijk en betrokken. Prettige ervaring

Zeer tevreden over klantvriendelijkheid

Vakkundig geholpen en inlevend te woord gestaan.

niets toe te voegen

niets toe te voegen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede vriendelijke behandeling. Zoals altijd.

Altijd vriendelijk en rustig. Kundige tandarts, die weet waar hij mee bezig is.

Over Tandartsenpraktijk De Wielkamp

Tandartsenpraktijk de Wielkamp, het vertrouwde adres voor velen in Zaltbommel en omstreken.