Snel geholpen

Snel correct en vriendelijke mensen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

perfect geholpen door de Mondhyg Marjolein

goede behandeling en prima uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijn maar veel veranderingen altijd

Prima praktijk, enige nadeel is dat er veel wisselingen zijn qua tandartsen…..

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7

Vakbekwaam is prima.

Goede tandarts

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

Geweldig geholpen

Fijne ervaring

Gezellig en fijne ervaring

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

was zeer prettig consult

erg vriendelijk en deskundig persoon die mij behandeld heb [mondhygiëniste]en goed advies gekregen

Heel prettig

Zoals gezegd: heel prettig!

Vriendelijk ,vertrouwd

Vriendelijk , vertrouwd , en er wordt goed werk geleverd !

Goede behandeling

Prima tandarts, prettige behandeling, relaxte sfeer.

ben netjes geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals iedere keer weer heel fijn en prettig geholpen.

Ieder halfjaar kom ik bij tandarts praktijk de Wielkamp .Deze praktijk heeft voor mij persoonlijk een kennis in huis waar ik me kan vinden . Iedereen weet waar ze het over hebben en allemaal even vriendelijk en kundig .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer fijne tandarts met groot empatisch vermogen

Heel vriendelijk en behulpzaam

BLIJVEN KOMEN

Fijn tandartspraktijk

Kom al jaren bij deze tandarts, altijd op tijd aan de beurt en soms zelfs al wat eerder. Fijne tandarts en aardige mensen achter de receptie.

Vriendelijk, klantgericht en vakkundig

Je wordt goed geholpen.

Snel geholpen

Doordat ik een tand had afgebroken en belde 's'morgens..kon ik dezelfde middag al terecht...

Prima behandeling

Snel en goed geholpen

Een vakkundige behandeling

De behandeling is in een prettige sfeer verlopen, de tandarts straalde rust uit, goede communicatie en vakkundig verricht.

Prima tandarts

Vriendelijke, rustige tandarts en legt goed uit wat hij gaat doen.

Hele goede ervaring

Hele goede ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super snel geholpen nadat ik problemen had met kies

Probleem super snel verholpen.

Altijd goede hulp.

Bedrijfsgegevens

Wielkamp 1 c

5301 DB Zaltbommel

0418 513 562

[email protected]

Over Tandartsenpraktijk De Wielkamp

Tandartsenpraktijk de Wielkamp, het vertrouwde adres voor velen in Zaltbommel en omstreken.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.