Duidelijk tijdens de behandeling

Al jaren patient bij Hans Leemans!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer snel en goed geholpen

Aangezien mijn klacht kon ik nog dezelfde dag bij jullie terecht met een zeer goede door verwijzing naar een gespecialiseerde kaak fysiotherapeut

Prettig in de omgang.

Een fijne tandarts

Een fijne tandarts, verteld altijd wat er gedaan wordt en is ook kundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

gewoon erg goed, vriendelijk, kundig en behulpzaam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geweldig snel en goed geholpen!

Sandra heeft mij uitstekend en snel geholpen met een wortelkanaalbehandeling! Meteen erna klachtenvrij!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Voor het eerst bij deze tandarts

Na bijna 50 jaar dezelfde tandarts gekozen voor een nieuwe tandarts. Dit vanwege een overname door een grote partij die niet begrijpt dat de klant een mens is. Hier precies weer de ervaring die ik zocht. Kleinschalig, vriendelijk en proffesioneel. Ik voel me weer cliënt.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts super aardig en meedenkend

Fijn geholpen als altijd het enige wat misschien wat aandacht mag hebben is de telefoniste deze is als je belt kort en niet meedenkend nu al een aantal keren zo ervaren

Vriendelijke tandarts

Vriendelijke tandarts , legt uit wat hij doet . Maar kan niet tippen aan Loes

Goede behandeling

Het was weer een ontspannen behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals altijd weer goed en vriendelijk geholpen.

Ik kon vlug terecht. Werd vriendelijk en snel en goed geholpen.

Goede ervaring!

Vriendelijke benadering, deskundige behandeling met een resultaat naar tevredenheid!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede afspraken en behandelingen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne uitleg en behandeling.

De jaarlijkse controle is binnen 4 minuten gereed

In nog geen 4 minuten is de controle gedaan. Al meer dan 30 jaren cliënt bij deze praktijk nog nooit voor gekomen

cORRECT / PUNCTUEEL , NIET TE ZAKELIJK

Correcte ontvangst , punctuele registratie, niet te zakelijke sfeer..

Tevreden

Aardig, goede uitleg en zorgvuldig. Ik ben tevreden over de behandeling maar vind dat je echt te lang moet wachten als je iets he.bt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Dat een controle reparatie vulling En behandeling mond hygiëniste in een keer kan geweldig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede tandarts. Neemt de tijd en verteld wat er gaat gebeuren. Wordt op fijne manier advies gegeven.

Prettig en professioneel

Prettig en professioneel

Niet fijn

Ik had onverwachts een vervanger,nog niet afgestudeerd, niet erg maar hij heeft volgens mij niet eens mn dossier gelezen.moest overal zelf om vragen.mn tandvlees bekeken maar geen ene tand of kies. Zelf om tandsteen verwijderen vragen enz enz. Dit echt nooit meer! Kweet niet hoe hij heet. Loes is zó fijn.

Goed bevallen

Is Allemaal goed geregeld

wat een leuke mondhygieniste

Marjolein weet het altijd gezellig te maken. zo is een bezoekje altijd een klein feestje.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

fijn dat ik dezelfde tandarts krijg als de vorige keer alleen zou ik haar naam niet weten

Goede behandeling

De behandeling wordt grondig gedaan. Vooraf kort gesprek of er veranderingen zijn in de situatie. Er is ruimte voor vragen.

Wielkamp 1 c

5301 DB Zaltbommel

Over Tandartsenpraktijk De Wielkamp

Tandartsenpraktijk de Wielkamp, het vertrouwde adres voor velen in Zaltbommel en omstreken.