Super geholpen

Vriendelijk en rustig behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima, goede uitleg en heel secuur. Jammer dat het door de drukte zo lastig is om een afspraak in te plannen en je zo lang moet wachten.

TOP!

Marjolijn de mondhygieniste is geweldig en geduldig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

keurig op tijd , en netjes behandeld !

Heel goed behandeld

Goed behandeld

Prettige tandarts

Fijne en gezellig tandarts, erg op mijn gemak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super aardig wordt je geholpen.

NVT.

Vlotte service

Bij controle bleken er toch gaatjes te zijn. Die zijn dezelfde dag nog verholpen. Heel fijn!

Vakkundig en op tijd

Zie boven

Goed behandeld

Altijd goede uitleg tijdens de ingreep

Fijne tandarts

Duidelijke uitleg tijdens de behandeling en goed advies.

Voortaan svp Zhou Hu ipv Leonidis

Zhou Hu viel 27 maart in voo Leonidis. Svp de volgende keer mij bij Zhou Hu inplannen ipv bij Leonidis.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een e-mail gestuurd Sander dags kon ik al terecht

Deskundige en vriendelijke behandeling

Werd goed geïnformeerd over het verloop van de behandeling.

Positief

Oplossingsgericht.

Prima tandartsen praktijk

Vriendelijk (ook achter de receptie), kundig, er wordt naar je geluisterd.

Weer prima

Alles prima geregeld. Vriendelijke mensen.

OK

Deskundig en goed geholpen

Duidelijk in wat er gedaan wordt en goede uitleg voor betere verzorging.

Deskundig, correct, belangstellend

Ik hou er altijd wel een positief gevoel aan over als ik er geweest ben. Het zijn allemaal vriendelijke mensen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik was op een verkeerde dag,

Maar ondanks mijn verkeerde dag hebben ze gezocht naar een oplossing. En ik kon zelfs direct geholpen worden. Én een controle én een behandeling door de mondhygiëniste. Super service.

Heel vriendelijk

x

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deze keer werd ik niet vrolijk van zie mijn punt hieronder

Mijn tandvlees moest worden schoongemaakt ik heb dit vaker bij jullie meegemaakt maar deze tandarts ging nogal hard tekeer,ik heb nog 3 dagen met een zeere mond rond gelopen. Maar voor de rest ben ik altijd zeer tevreden. Met vriendelijke groet Ronny kers

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ondanks door een tijd misverstand toch geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig, nauwelijks iets gevoeld tijdens de behandeling

Over Tandartsenpraktijk De Wielkamp

Tandartsenpraktijk de Wielkamp, het vertrouwde adres voor velen in Zaltbommel en omstreken.