Prettig geholpen.

Prettig geholpen.

Deskundig en vriendelijke medewerkers

Deskundig en vriendelijke medewerkers. Ik ben erg tevreden

Beetje chaotisch verlopen behandeling

Ik kwam voor de afronding van een wortelkanaalbehandeling, die door het ontbreken van assistentie niet afgemaakt kon worden door de tandarts die er aan begonnen was. Deze tandarts was nieuw en naar zijn zeggen pas 2 weken in dienst. Ook de assistent was net begonnen en wist nog niet veel. Hierdoor werd af en toe de hulp ingeroepen van een andere tandarts (1×) en andere assistentes voor de bediening van een apparaat voor bepaling diepte wortelkanaal enhet vinden van de juiste benodigdheden voor de behandeling. Hierdoor kwam eea nogal wat chaotisch over. Daarnaast vond ik dat de betreffende tandarts wat vriendelijker om had kunnen gaan met zijn assistent. Misschien kwam dit omdat de 2 elkaar nog niet zo goed aanvoelden en dat dit nog moet groeien. Daarom voordeel van de twijfel en een ja. Maar moet wel wat empatischer worden.

Prima geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deskundig, zeer klantvriendelijk, flexibel.

Hele prettige behandeling door Versteeg en Leemans.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik word altijd goed en vriendelijk ontvangen

Altijd even een praatje maken zodat ik mezelf op mn gemak voel Goede en fijne praktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goede behandeling met tips hoe te poetsen

zie boven

Niets gedaan

Heb nu voor de 4 keer een andere tandarts ben 2 minuten binnen geweest en werd niets gedaan normaal wordt tandsteen verwijderd en nu kreeg ik antwoord kom voortaan maar 1 keer per jaar

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De tandarts kon geen antwoorden op mijn vragen geven.

Tandarts Ahmed heeft mijn (ontstoken) verstandskies amper bekeken, en direct een verwijsbrief naar de kaakchirurg opgesteld. Dit was niet mijn wens, ik was op zoek naar informatie of het nodig is om de kies te trekken. Er is namelijk al veel vooraf gegaan, dat heeft de tandarts niet meegenomen. Mijn twijfels over m'n gebit zijn door het bezoek alleen maar groter geworden. Daarnaast sprak de balie medewerker, de tandarts ook nog tegen met een ander advies (tijdspad en praktijk). Het gekibbel tussen de baliemedewerker en de tandarts versterkt het wantrouwen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals ik gewend ben keurig op tijd en vriendelijk als altijd!

Zie boven

Super tevreden over tandarts Leemans

Leemans altijd vriendelijk. Geeft fijn uitleg over wat hij gaat doen tijdens behandeling. Echt top tandarts!

altijd vriendelijk,

krijg altijd antwoord op m,n vragen. En weten je altijd te helpen . De behandeling is altijd goed .

Vriendelijk en duidelijk

Een vriendelijke tandarts, die had gelezen wat de afdpraken waren met zijn voorganger. Top!

Vriendelijk geholpen

Vriendelijk geholpen en was snel weer thuis. Er wordt goed uitgelegd wat er gaat gebeuren.

Gewoon perfect

Fijne ervaring met mondhygiënist en de tandarts Liep naadloos over op elkaar

Helemaal tevreden

Prima geholpen

Nog een nieuwe tandarts

Ik schrok dat ik nog een nieuwe tandarts had. Ik vind het eng. Haar manier is niet wat ik leuk vind. Ik denk dat ze lief is, maar haar manier van praten is een beetje bruusk en afkeurend.

Super.

Tandarts Leemans kent mijn lichamelijke situatie en praatte daar netjes en begripvol over.

Slecht te verstaan

Wij hadden onverwacht weer een andere tandarts en deze was slecht te verstaan. Hij was wel aardig. Maar onze vorige tandarts kwam veel professioneler over.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Vakkundig

Wordt met je meegedacht over een behandeling en er wordt aandacht besteed aan de klant

niet tevreden

zeer snel klaar met de controle,van m,n vrouw en mij.Tandsteen wordt niet meer verwijderd.Dan moet je een afspraak maken bij de mondhygieéniste, dit gaat ten koste van de kwaliteit.ik vind dit geldklopperij

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Prima. Eindelijk een zachthandige tandarts

Ik vind Luz een hele prettige tandarts. Zachthandig. Rustig. Geen geklets over mijn hoofd heen met elkaar. Heel prettig en ik voel me ontspannen bij haar.

Bereikbaar en beschikbaar

Snelle oplossing

Vriendelijk

Goed en vriendelijk

Wielkamp 1 c

5301 DB Zaltbommel

Over Tandartsenpraktijk De Wielkamp

Tandartsenpraktijk de Wielkamp, het vertrouwde adres voor velen in Zaltbommel en omstreken.