Patientvriendelijk

De tandarts bij wie ik was ingepland liep uit. Snel werd geregeld dat een andere tandarts het overnam. Patientvriendelijk en meedenkende praktijk.

Gewoon goed

Goede sfeer, duidelijke uitleg

Heel vriendelijk en behulpzaam

Altijd goed en heel professioneel

Snel tussendoor geholpen

Na een telefoontje dat er een tand was afgebroken dezelfde dag nog naar tevredenheid geholpen.

Fijne service

Probleem met gebit snel en vakkundig verholpen. Aardige tandarts en assistente. Kon gelukkig snel terecht toen het probleem aan mijn gebit ontstond.

Fijne Praktijk

Altijd goed en vriendelijk behandeld door Sandra Versteeg.

Zie boven

Vakkundig en duidelijk

Uitmuntend!

Vriendelijke en secure tandarts. Zegt wat ze gaat doen voor en tijdens behandeling.

Lieve tandarts

Kan alleen moeilijk een afspraak maken erzit al heel vaak vol

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Accuraat geholpen

Ik kon dezelfde dag nog terecht voor een afspraak. Duidelijke uitleg wat wordt gedaan. Uitstekende behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vakkundig met oog voor de patiënt.

Het voelt alsof je door vakkundige vrienden zorgzaam geholpen wordt.

Goed!

S’ochtends gebeld, ik kon s’middags al komen en ben meteen geholpen. Heel fijn!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kom er al jaren en bevalt goed

Goede ervaring

Goed bepaalde dingen uitgelegd en verwoord

Snel en effectief

Mijn controle verliep snel en het gaatje wat werd gezien, werd meteen gevuld. Super!

Netjes geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer tevreden over benadering en uitleg.

Paula nam de tijd om mij oo mijn gemak te syellen en deskundigw uitleg te geven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Netjes en goede verzorging door de Mondhygiëniste.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel goed geholpen door de mondhygiënist.

Hele fijne mondhygiëniste

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettig, goede adviezen, altijd aardig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er is altijd wel een plekje als het moet

Fijn

Goed behandeld, efficiënt. Wordt duidelijk verteld wat er gebeurd en dingen worden uitgelegd.

Matig tevreden

Afspraak gehad waarbij geen assistente aanwezig was. Dat kan gebeuren door ziekte. Daarna was de baliemedewerker al naar huis en mij werd beloofd dat ik terug gebeld zou worden de volgende dag voor het maken van een vervolgafspraak. Ook zou ik een verwijzing krijgen naar het ziekenhuis. Maar heb niets gehoord...

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Niet altijd leuk (behandeling) maar altijd gezellig

Hans is gewoon de allerleukste tandarts die er is. Altijd goedgemutst. Ik kom er altijd vrolijk vandaan!

Over Tandartsenpraktijk De Wielkamp

Tandartsenpraktijk de Wielkamp, het vertrouwde adres voor velen in Zaltbommel en omstreken.