Al jaren zeer tevreden.

Zeer tevreden, al vele jaren klant.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel afgehandeld, behandeling van 40 min moest het zijn en stond binnen 20 minuten buiten. En niet b

Was niet de vaste medewerker die ik altijd had, mevrouw was verder heel aardig maar de behandeling is gewoon te snel afgehandeld. Ik wist wat mijn klachten waren maar dat hoeft niet nog eens duidelijk gemaakt te worden net of ik een klein kind ben, ik ben een volwassen vrouw en wil ook zo behandeld worden. Ik had een afspraak voor 40 minuten en stond binnen 20 minuten al buiten. Vind dit niet kunnen en heb er veel last van gehad.

Snel en correct

Ga zo door

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke ontvangst. Snel geholpen. Gezellig praatje. Duidelijk wat er gaat gebeuren. Kundige tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Afspraak altijd stipt op tijd

Controle snel en accuraat

snelle en goede behandeling

duidelijk wat er gedaan wordt!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mondhygiëniste prima, tandarts niet gezien.

Behandeling door mondhygiëniste was uitstekend en prettig. De, half jaar geleden, gemaakte controle-afspraak met de tandarts was, kennelijk, niet goed verwerkt. Geen tandarts gezien. Over half jaar nieuwe afspraak met, hopelijk, beiden.

Vriendelijk,geruststellend

Op een vriendelijke manier professioneel behandeld.

Prima tandarts

Mijn bezoek was dit keer bij een andere tandarts dan die van mijzelf. Deze was echt helemaal prima. Goed kennis van zaken, heel vriendelijk een fijne ervaring. De assistente van haar was nog wel duidelijk in de leer. Wat niet erg is want iedereen moet het leren en ik ben echt de moeilijkste niet. Maar ze maakte wel een paar foutjes. Ze spoot mijn kin vol met water, veegde dat later wel gelukkig droog. Gleed een paar keer van mijn tand af op mijn lip tijdens het pollijsten. En ook met het polijsten ging het niet heel soepel. De bovenkant van het ijzeren apparaat botste ze vaak tegen mijn boven tanden. Dat was niet erg prettig. Voor de rest prima ervaring gehad.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Alles prima!

Heel vriendelijk en duidelijk

Assistent ook zeer vriendelijk

Vriendelijk en geïnteresseerd. Praktijk wordt wel steeds groter

Prima!

Door slechte ervaringen als kind behoorlijk zenuwachtig als ik naar de tandarts ga. Maar werd op tijd binnen gehaald en aan de praat gehouden tot tandarts kwam voor de controle. En gelukkig: geen gaatjes! Ik dus opgelucht weer naar huis!

prima behandeling

Netjes geholpen door super vriendelijk personeel

X

Prima controle.

Prima controle, goede uitleg. Ook de mondhygiëniste in opleiding deed het goed en legde alles goed uit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goede instructies bij de gehele behandeling

Tandarts begeleid het hele proces zeer goed en geeft duidelijk aan wat er gebeurd.

Fijne mensen goed behandeld

Had een vulling die er uit gevallen was. Binnen 24 uur kon ik terecht en zo fijn geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

altijd vriendelijk en goed overleg

super

vriendelijke en vooral geruststellend

de ervaring was zeer prettig

Prima service en klantvriendelijk

Er wordt altijd goed geluisterd naar de klant en gezocht naar oplossingen. Je wordt serieus genomen bij voorkomende problemen.

Goed na gekeken

Deze tandarts uit zuid afrika is heel rustig en voorzichtig , herl blij mee .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede en correcte service.

Vakkundig.

Prima behandelaar !!

Er wordt veel tijd en aandacht besteed aan hetgeen waar je voor komt. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een goede tandartspraktijk.

Marinus de Jongstraat 3 4904 PK Oosterhout

Over Tandartsenpraktijk De Beiaard

Tandartsenpraktijk de Beiaard is een moderne praktijk met zeer ervaren medewerkers die zich met deskundige zorg over uw gebit ontfermen. Onze praktijk biedt ruimte aan 8 behandelkamers, allemaal ingericht met moderne apparatuur en naar onze kwaliteitseisen.