Vriendelijk,geruststellend

Op een vriendelijke manier professioneel behandeld.

Prima tandarts

Mijn bezoek was dit keer bij een andere tandarts dan die van mijzelf. Deze was echt helemaal prima. Goed kennis van zaken, heel vriendelijk een fijne ervaring. De assistente van haar was nog wel duidelijk in de leer. Wat niet erg is want iedereen moet het leren en ik ben echt de moeilijkste niet. Maar ze maakte wel een paar foutjes. Ze spoot mijn kin vol met water, veegde dat later wel gelukkig droog. Gleed een paar keer van mijn tand af op mijn lip tijdens het pollijsten. En ook met het polijsten ging het niet heel soepel. De bovenkant van het ijzeren apparaat botste ze vaak tegen mijn boven tanden. Dat was niet erg prettig. Voor de rest prima ervaring gehad.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Alles prima!

Heel vriendelijk en duidelijk

Assistent ook zeer vriendelijk

Vriendelijk en geïnteresseerd. Praktijk wordt wel steeds groter

Prima!

Door slechte ervaringen als kind behoorlijk zenuwachtig als ik naar de tandarts ga. Maar werd op tijd binnen gehaald en aan de praat gehouden tot tandarts kwam voor de controle. En gelukkig: geen gaatjes! Ik dus opgelucht weer naar huis!

prima behandeling

Netjes geholpen door super vriendelijk personeel

X

Prima controle.

Prima controle, goede uitleg. Ook de mondhygiëniste in opleiding deed het goed en legde alles goed uit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goede instructies bij de gehele behandeling

Tandarts begeleid het hele proces zeer goed en geeft duidelijk aan wat er gebeurd.

Fijne mensen goed behandeld

Had een vulling die er uit gevallen was. Binnen 24 uur kon ik terecht en zo fijn geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

altijd vriendelijk en goed overleg

super

vriendelijke en vooral geruststellend

de ervaring was zeer prettig

Prima service en klantvriendelijk

Er wordt altijd goed geluisterd naar de klant en gezocht naar oplossingen. Je wordt serieus genomen bij voorkomende problemen.

Goed na gekeken

Deze tandarts uit zuid afrika is heel rustig en voorzichtig , herl blij mee .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede en correcte service.

Vakkundig.

Prima behandelaar !!

Er wordt veel tijd en aandacht besteed aan hetgeen waar je voor komt. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een goede tandartspraktijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Lekker maar half uurtje per keer en gelijk goed verdoofd door Celine!!!

Zeer goed bij Celine

Super geholpen!

Zeer vriendelijk .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig consult met duidelijke uitleg

Na een teleurstellende behandeling van een mondhygiëniste enkele jaren geleden na een nieuw poging. Besproken wat er vorige keer is gedaan, blijkt dat de eerste keer bij een mondhygiëniste er niet het reinigen van de diepe pockets wordt uitgevoerd maar inden nodig daarvoor een plan wordt opgesteld. Ik had een andere verwachting destijds maar dat neemt niet weg dat er toen niet naar de pockets is gekeken. Deze keer dus wel en de schade bleek mee te vallen. Specifieke pocket behandelplan was niet nodig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles fijn op afspraak en vriendelijk

Alles fijn op afspraak, preventie-assistent/mondhygiëniste en controle tandarts op 1 dag, in 1 uur tijd geregeld. Vriendelijk en kundig personeel.

Prima, adequaat

Deskundige, nauwgezet en prettige behandeling

Gewoon een fijne tandarts

Fyn

Aileen weet precies wat ik vind fyn bij bezoek

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 3

Over Tandartsenpraktijk De Beiaard

Tandartsenpraktijk de Beiaard is een moderne praktijk met zeer ervaren medewerkers die zich met deskundige zorg over uw gebit ontfermen. Onze praktijk biedt ruimte aan 8 behandelkamers, allemaal ingericht met moderne apparatuur en naar onze kwaliteitseisen.