Professioneel, deskundig en vooral snel advies!

Ciaran is erg betrokken, geeft je eerlijk advies en is heel deskundig met wat hij adviseert. Daarnaast neemt hij verschillende scenario’s met jou door en zet je aan het denken over de dingen waar jij zelf niet aan hebt gedacht. Hij Kijkt echt vanuit de belangen van zijn klanten maar gaat niet zomaar mee in alle ideeën, hij is kritisch en deskundig. Waarom wij weer bij Ciaran zouden aankloppen is naast als wat ik heb benoemd ook om zijn formele maar ook zeker informele kant. Dit maakt dat hij alles uitleg in begrijpelijke taal en de drempel om met hem zaken te bespreken laag is. Hele fijne ervaring! Dank hiervoor !!!

• Betrokkenheid

Professioneel, deskundig en vooral snel advies!

• Betrokkenheid

Daadkrachtige en zeer communicatief vaardige advocaat

Ivm de verkoop van ons huis die niet door ging, gingen wij op zoek naar een advocaat. We kwamen terecht bij Ciaran. Ciaran is erg communicatief vaardig en heeft naast dat hij vak inhoudelijk goede kennis heeft ook oog voor de emoties die komen kijken bij zo'n zaak. Erg daadkrachtig en kan duidelijk de processenen en de te nemen stappen uitleggen. Gelukkig is het bij ons (waarschijnlijk) niet tot een rechtzaak gekomen en was het een kort lopend traject.

Professional, trustworthy, strategic & experienced

The legal assistance from Captree Legal was very much organized with great strategic approach. Me and my family are extremely happy with the outcome of the case. The procedure was not an easy path but Ciaran guided us through with great scope of planning, fantastic negotiation skills, also brings the expertise from his legal experience and knowledge. Highly recommended for certain.

• Betrokkenheid

Ciaran leefd en denkt met je mee met realistische blik op situatie en mogelijke scenario's

Ciaran neemt tijd voor je en luistert geduldig. Hij communiceert in plain en begrijpelijk taal. Hij zoekt uit grondig de mogelijkheden voor je case voordat hij advies uitbrengt. Hij was geheel beschikbaar, zelfs tijdens avonduren en weekenden zodat je wordt ontzorgd in je moeilijke tijden.

• Betrokkenheid

Deskundig en zorgvuldig juridisch advies

• Betrokkenheid

Professioneel en eerlijk advies, oprecht en snel!

Ciaran van Captree is vriendelijk, professioneel en oprecht geïnteresseerd. Hij komt elke afspraak keurig na en is altijd heel erg betrokken. Voor ons grote pluspunten zijn dat wij altijd snel kunnen schakelen met Ciaran en eerlijk advies krijgen. Iemand die echt meedenkt en betrokken is.

Helemaal top!

Ciaran is echt iemand die weet hoe het werkt! Hij heeft verstand van zaken en weet dit ook op de juiste manier over te brengen. Hij gaat ook echt voor een goed eindresultaat. Ik zal hem zeker aanbevelen.

Over Advocaatscore.nl