Professioneel en betrokken als altijd.

Professioneel en betrokken als altijd

Snel en vakkundig geholpen

Prettig en kundig!

Ben eigenlijk geen held bij de tandarts, maar hier voel ik me prettig, weinig tot geen angst

Uitmuntend

Beter kan niet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Dat er naar je geluisterd wordt

Heel fijn deskundig personeel

Al jaren is ons gezin klant bij smile clinic. We zijn ook heel tevreden met de Jadrankra en dan natuurlijk ook de assistentie’s waaronder (Sandra).

Deskundige vriendelijke tandarts

Vanuit Rotterdam zuid en vanwege de eerlijke behandelings kosten naar Ommoord gekomen nog geen moment spijt

Goed en professioneel behandeld door vriendelijk personeel

Goed en professioneel behandeld door vriendelijk personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Over het algemeen genomen zeer tevreden met zowel baliepersoneel als mijn behandelaar tot dusver. Ondanks dat ik 4 jaar geleden uit Rotterdam Ommoord verhuisd ben, vind ik het nog geen probleem om langer te moeten reizen.

Heel vriendelijk

Ik vond het zeer goed en vriendelijk

Redelijk

Mijn oude gebit heb ik 10 jaar zonder problemen kunnen gebruiken. Dit gebit is pas 5 jaar en al 3 keer gerepareerd.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Prima geholpen

Prettige mensen, die naar je luisteren en kundig zijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zorgvuldig en deskundig met goed resultaat

Ik heb een intensief traject met goede begeleiding gehad. Als je nog een paar tanden hebt die eerst getrokken moeten worden, duurt het traject ca. 7 maanden met ca. 14 afspraken. Dat wist ik in het begin niet. Je kaak moet namelijk 6 maanden herstellen na het trekken van je tanden waardoor je eerst een noodgebit krijgt. Nu heb ik een goed passend gebit en kan ik eindelijk weer normaal eten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

de controle is snel en attent uitgevoerd

de mondhygiënist was tevreden over het resultaat van de behandelingen en de uitvoering van zijn instructies. Zijn naam heb ik niet verstaan of niet gehoord. Het is geen luide spreker!

Snelle service

‘s Morgens langs gegaan bij de smile clinic en gelijk geholpen. Goeie service

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige professionele benadering met een persoonlijke touch.

Voor mij is Smile Clinic Ommoord in twee delen op te splitsen: de receptie/telefoon en de daadwerkelijke behandelaars. Mensen achter de balie vind ik persoonlijk minder vriendelijk (lees zakelijker) en heb ik nauwelijks oogcontact mee. Ze staren op hun scherm terwijl ze tegen je praten. Zowel Jadranka als Erik is naast een professionele benadering ook een sociale. Dat is voor mij geruststellend en geeft een gevoel van me veilig te kunnen overgeven aan een behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Jammer van het koud water

Belachelijk dat er 2024 nog met koud water wordt gewerkt i.p.v. warm

echt erg goed

zeer professioneel

Fijne praktijk en personeel

Ik kom al heel wat jaren bij deze praktijk en ik ben altijd erg tevreden over de tandarts zelf maar ook over het personeel. Zij zijn deskundig en vriendelijk. Daarnaast is de praktijk schoon en netjes.

Netjes behandeld

Netjes behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, ook voor autisme kids, houden je rustig als je doodsbang ben zoals ik

Ik loop er nu een aantal jaar. Ik ben zelf echt doodsbang voor de tandarts. En ik heb er bij veel gezeten, maar deze mensen doen er alles aan om je een goed gevoel te geven . En laten je niet kinderachtig voelen zoals alle andere tandartsen ooit bij mij hebben gedaan. En ook voor kinderen die iets anders zijn, zoals mij zoon met autisme/adhd doen ze super de best dat alles goed gaat

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Beter dan dit, hadden de medewerker mij niet kunnen geruststellen.

Fantastisch geholpen door alle dames, die ik een knuffel heb mogen geven als dank.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

super behandeld echt vriendelijke en kundige mensen

Goed geholpen en eerlijk advies gekregen.

Mooie

Dat is een mooie tandartspraktijk met goede personen die werk bij smile kliniek

Niels Bohrplaats 15

3068 JK Rotterdam