Mooi nieuw gebit

Voor tweede keer hier nieuw gebit laten maken En deze zit ook weer super Met andere gebit 10 jaar gedaan

Boven verwachting

Vriendelijk, snel en kundig geholpen.bovengebit was gebroken. Top, anderhalf uur later gereed. Ben niet geholpen in IJsselmonde maar in Capelle, Essebaan.

Heel.goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een goede en correcte behandeling

Reparatie onder gebit vlot verricht

Rustig en vriendelijk

Ik werd er vriendelijk geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima geholpen, altijd op tijd

Prima sevice, metingen voor de prothese goed en nauwkeurig en altijd volgens de tijdafspraak geholpen

Over Smile Clinic IJsselmonde

Al 25 jaar actief op het gebied van tandheelkunde en tandtechniek. Wij zijn gespecialiseerd in implantologie, kunstgebitten en esthetische tandheelkunde. Alles onder één dak. Behandeling onder narcose is ook mogelijk.