Oke

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Zoals altijd Top

Veel aandacht en begrip voor je klachten en een fijne sfeer x

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt naar je geluisterd en gekeken

Echter alle bij elkaar heeft veel tijd nodig maar ja zal zo horen

Slecht

Slechte ervaring met een van jullie medewerker

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Goede ervaring

Afspraken liepen redelijk op tijd. Er was tijd om tijdens en na de behandeling vragen te stellen. Plaatsen van 3 implantaten en kronen goed verlopen.

Top mensen

Hele lieve mensen

Prettig

Prettige ontvangst en professioneel geholpen. Duidelijke uitleg en snel ingepland voor zetten inplantaten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kan beter, nu teveel losstaande instanties met te weinig samenhang.

Het overviel mij min of meer toen de medewerkster die het implantaat heeft bekeken en schoongemaakt mij erop wees dat het implantaat mogelijk 2- maal per dag dient te worden schoongemaakt met een borstel welke te koop zijn bij Etos. Mij was hierover niets bekend. Het wonderlijke doet zich voor dat je voordat je bij de tandarts komt, je eerst naar een mondhygieniste wordt gestuurd, om dan vervolgens niets te vernemen hoe de prothese en implantaat eruit zien. En dat bezoek vindt 2- maal per jaar plaats. Er dus,wat mij is overkomen, geen samenhang tussen jullie bedrijf, tandarts, mondhygieniste en degene die het kunstgebit heeft gemaakt en geplaatst. Je zou verwachten dat deze deskundigheden elkaar aanvullen, overlapt in controle bij de klant, een soort 3-eenheid in kwaliteit met de nodige samenhang. Ik ging er vanuit dat het een gesloten systeem was waar nagenoeg geen vuil, etensresten zich konden nestelen. Mijn advies in deze is, geef de klanten informatie mee, waarin wordt weergegeven waarom het een en ander dient te worden gedaan. Geef aan wat de gevolgen zijn bij slecht onderhoud en de daarbij komende ongemakken en kosten. Mogelijk dat het op websites kan worden aangegeven, zodat de klant zich kan richten op uw advies. Groet, Wim van den Bergh

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik werd netjes door de medewerkers ontvangen.

Prettig

Snelle service

Goede en deskundige behandeling

Verwarrend

ALtijd wel een goed gevoel overgehouden aan een bezoek,maar de vele wisselingen van tandartsen is niet prettig. Ook de mondhygienisten wisselen om de haverklap. Bij het laatste bezoek kreeg ik wel goede informatie vwb een mondhygienist. Zij wist mij te vertellen,dat deze een 3 nivos hebt. Het derde nivo reinigt ook onder de kronen oid. Mijn tanden zijn altijd optisch gereinigd. Ik kreeg ook de indruk dat die info en de verwijzing naar Ommoord haar niet in dank werd afgenomen,door de nogal bitchie receptioniste. Is de sfeer aldaar reden van het grote verloop,is mijn vraag. Graag wens ik reactie op mijn review. Groet FrankPrinsze 11.09.1957

Respectvol

Bij elke stap werdt uitgelegd welke handeling er gedaan zou worden. Geruststellend.

Aangenaam

Na een slechte ervaring te hebben gehad binnen deze club heb ik nu een hele goede tandarts. Dr. Bosch is vakkundig, lief, stelt je gerust en luistert naar je. Heel blij met haar. Daarnaast ook een groot compliment voor de ( medische ) secretaresses.

Super lieve tandarts

Zag alleen dat mondspiegel een beetje vies was

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deskundige tandartsen , receptie is alleen moeilijk te bereiken

Deskundige tandartsen. Receptie laat wel steken vallen. Kreeg geen mail van de afspraak. Die dag geprobeerd de receptie te bereiken, heb meer dan 40 minuten in de wacht gestaan. Gevolg te laat op de afspraak en begrijp dat arts een beetje kribberig was. Na uitleg over de fout van de receptie begreep zij het wel.

Matig

Na een volledige extractie wordt je slecht begeleid want het was onder volledige verdoving dus dat viel mij tegen er word zelfs geen telefoontje gepleegd met de vraag hoe het gaat,alleen tijdens het intakegesprek is er wat interesse maar dat gaat ook heel snel dus het lijkt mij snel geld verdienen,maar goed we zijn nu een half jaar verder en ik kan nog steeds niet goed eten dus moet ik binnenkort weer een afspraak maken met tegen zin

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben blij met mijn tandarts

Tandarts Deby is kundig en vriendelijk, ze kent haar patiënten echt en denkt fijn mee.

Hele fijne tandartspraktijk

Je wordt erg op je gemak gesteld. Vind ik heel belangrijk!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede service en prachtig kunstgebit

Professioneel personeel die er voor hebben gezorgd dat ik weer een mooie glimlach heb

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De behandelaar doet zijn best.

Mijn ervaring is dat Manuel doet wat hij kan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd fijn geholpen met een goed eindresultaat

Positief

Goede service.

Een ongelukje met je kunstgebit wordt snel verholpen. Maandag gebeld en dinsdagmorgen kon ik gelijk terecht.

Ben ik blij

Top geholpen

Kan alleen maar en 10 geven, goed geholpen en vriendelijk personeel.

Goede professionele controle gehad

Na een degelijke controle van mijn implantaten stond ik in weinig tijd weer buiten.

Essebaan 1

2908 LJ Capelle aan den IJssel

Over Smile Clinic Capelle a/d IJssel

Bij SmileClinic in Capelle aan den IJssel bevindt zich alle mondzorg onder één dak. Wij beschikken over een uitgebreid team met verschillende specialismen. Wij staan bekend om onze expertise in implantologie en esthetiek.