Kan beter, nu teveel losstaande instanties met te weinig samenhang.
Het overviel mij min of meer toen de medewerkster die het implantaat
heeft bekeken en schoongemaakt mij erop wees dat het implantaat mogelijk 2- maal per dag dient te worden schoongemaakt met een borstel welke te koop zijn bij Etos.
Mij was hierover niets bekend. Het wonderlijke doet zich voor dat je voordat je bij de tandarts komt, je eerst naar een mondhygieniste wordt gestuurd, om dan vervolgens niets te vernemen hoe de prothese en implantaat eruit zien. En dat bezoek vindt 2- maal per jaar plaats. Er dus,wat mij is overkomen, geen samenhang tussen jullie bedrijf, tandarts, mondhygieniste en degene die het kunstgebit heeft gemaakt en geplaatst. Je zou verwachten dat deze deskundigheden elkaar aanvullen, overlapt in controle bij de klant, een soort 3-eenheid in kwaliteit met de nodige samenhang.
Ik ging er vanuit dat het een gesloten systeem was waar nagenoeg geen vuil, etensresten zich konden nestelen.
Mijn advies in deze is, geef de klanten informatie mee, waarin wordt weergegeven waarom het een en ander dient te worden gedaan.
Geef aan wat de gevolgen zijn bij slecht onderhoud en de daarbij komende ongemakken en kosten.
Mogelijk dat het op websites kan worden aangegeven, zodat de klant zich kan richten op uw advies.
Groet, Wim van den Bergh