Zonder echte pijn van oude tanden/kiezen naar gebit.

Ik ben onder narcose behandeld, heb hier niets van meegekregen. Heel vriendelijk en geruststellend personeel. Het enigste waar ik last van heb gehad is het genezingsproces, hechtingen en uitgroei stukjes bot/tand. Nazorg van Wally ,maar die staat er niet bij hieronder.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Behandeling zelf prima maar bleef toch met wat vragen zitten

De behandeling die ik onderging ging razendsnel. Zó snel dat ik de vragen die ik nog had op het gebied van het proces ná de behandeling niet kon snellen. De zenuwen speelden natuurlijk ook wel een rol .... Na afloop van de behandeling zorgde de verdoving ervoor dat ik niet direct mijn vragen duidelijk kon formuleren, zodat ik daarmee besloot te wachten totdat ik thuis was. Toen rond 13.00-14.00 de verdoving was uitgewerkt heb ik diverse malen talloze minuten aan de telefoon gezeten alvorens ik de telefoniste aan de lijn kreeg. Toen werden mijn vragen tot volle tevredenheid behandelt. Het standaardzinnetje na afloop van de behandeling "je mag vandaag niet roken, of alcohol drinken" ging bijna helemaal aan me voorbij. Wat ik verder nog meer niet meer mocht gisteren weet ik echt niet meer. Tip: stel het op schrift en geef dat de patiënt mee

zeer goed geholpen

Goede afspraken gemaakt, en perfect geholpen

Goed en professioneel geholpen

Zeer te vrede over de kundige behandeling.

heel prettig.

Super vriendelijk en fijn geholpen.

Redelijk

Nvt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel en vakkundig geholpen.

Snel en vakkundig geholpen

Ik ben overgestapt

Onze tandarts ging naar een andere praktijk, automatisch ben ik toen meegegaan naar Smile Clinic. Mijn vaste tandarts stopte en ik zat bij Smile Clinic. Een tandartspraktijk die zegt er te zijn voor de mensen met angst, zoals ik. Echter heb ik mij erg onprettig gevoeld bij deze praktijk. Altijd een ander gezicht. Wisselende adviezen en zelfs elkaar tegenspreken. Ik schrijf eigenlijk nooit reviews maar ik zou deze praktijk niet aanraden.

Alles goed geregeld

Snel geholpen ala het nodig is

Vakkundig

Goede vakman uitstekend

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed ,snel en vakkundig geholpen .

Na 1 keer bellen dezelfde dag nog geholpen. Prima service

Nieuwe tandarts. Gewoon TOP

Te snel behandeld

Ik heb mijn kies laten vullen en het was binnen 1 dag verdwenen,denk dat het niet de bedoeling was,maar ik denk dat het niet goed gegaan is

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Behandeling is in orde

Maar veel ste veel overlast van de behandelkamer naast gelegen. Woord door Patiënt en behandelaar te luidruchtig gesproken over van alles en nog wat . Ik persoonlijk heb daar last van ben zelf erg gespannen voor mijn behandeling.

Change over

Het zat wat tegen met de uitvoering, maar alles gaat nu hopelijk goed. Personeel is vriendelijk, de receptie mag wat attenter, maar dat is persoonlijk! De collega,s zijn meer met zichzelf bezig dan aandacht voor de klant. De artsen en assistentie is prima!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel fijn, ondanks me angst

Fijn geholpen.

uitmuntend

zeer goede uitleg en profecioneel alles uitgelegd.

Afspraak niet nagekomen

Verder wel goed verlopen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd snel en vriendelijk geholpen

schoon, klantgericht, goede behandeling

Zeer goed.

Vriendelijk

Efficiënt Behulpzaam

Slechte ervaring

2 maal tand los 1 x afgebroken -as nog steeds niet goed na 9 maanden passen en meten zal niet gauw een nieuw gebit bestellen afspraken liepen niet goed gebit zoen brug zoek diversen voor niets geweest etc geheel ontevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring was goed, ik vond het alleen jammer dat het alles bij elkaar toch wel lang heeft geduurd zo ongeveer 8 maanden.

Essebaan 1

2908 LJ Capelle aan den IJssel

Over Smile Clinic Capelle a/d IJssel

Bij SmileClinic in Capelle aan den IJssel bevindt zich alle mondzorg onder één dak. Wij beschikken over een uitgebreid team met verschillende specialismen. Wij staan bekend om onze expertise in implantologie en esthetiek.