Goede ontvangst.

Ik moet de hele behandeling nog ondergaan. Dus vraag het na de behandeling gerust nogmaals.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en denken met je mee

Mijn ervaring kan ik nog niet zeggen .moet nog behandeld worden. Maar vriendelijk en luister oor wel aanwezig

persoonlijk en vriendelijk

prettig

Snelle en goede behandeling

Voelde met op mijn gemak terwijl de tandarts biet mijn favoriet is.

De ingreep was Pijnlijk.

De ingreep was Pijnlijk.

Professioneel

Ik werd hartverwarmend ontvangen door Petra, Mvr legde alles uit goed stelde mij op me gemak en gaf mij de mogelijkheid om een dag later de narcose te betalen( het geld had ik niet op de rekening staan maar die moest per pin betaald worden) Petra heeft voor mij voor de narcose behandeling de afspraak toch gemaakt, dit gaf mij een erg vertrouwd gevoel. Ik ben de volgende dag direct naar het praktijk gereden en heb de pin betaling voldaan. Het is een praktijk die goed met je mee denkt, je krijgt mogelijkheden en de gelegenheid, alles word in overleg met patiënt gedaan dit was zo fijn aangezien ik een angsthaas ben.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

We zijn goed ontvangen en goed uitleg gegeven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Voor zo ver tevreden met de clinik en vooral veel vertrouwen in mijn tandarts. Iedereen is aardig en behulpzaam. Afspraken lopen niet uit. Zeer tevreden.

Goed services en pro

Altijd vriendelijk en on time.

Zeer goede mondzorg

Snel aan de beurt, en geholpen door een ervaren tandarts

is heel goed.

de behandeling heb ik als heel goed ervaren.

Behandeling JP goed

De behandeling (tanden trekken) was goed gegaan. Goed werkende verdoving . Voelde daardoor niets van het trekken.

Goed behandeld

Had pijn in mijn kies, gebeld , kon komem mits ik cliënt werd. Dat heb ik gedaan want onze tandarts , die man , daar was ik zo bang van . Ik ben bij jullie prima, geduldig en vriendelijk behandeld!

Vriendelijk en attent

Ben uitermate vriendelijk en vakkundig geholpen door mevr. Koornstra. Ook de behandeling door Wally was uiterst professioneel en het uiteindelijke resultaat was een perfect zittend klik gebit. Was al tevreden als klant van Smile clinic Gouda maar na de opheffing van dit filiaal ben ik zo mogelijk nog tevredener met de vestiging Capelle aan den IJssel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt er altijd goed geholpen.

Zijn heel vriendelijk, Zelden of nooit pijn na de behandeling. Wordt goed besproken wat nu mogelijk heden zijn voor een behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Behandeling had ik eerder moeten doen!

Ik heb, na het trekken van mijn gehele gebit, een volledige prothese laten maken bij Smile Clinic in Capelle aan den IJssel. In verband met grote angst ben ik onder narcose gegaan om mijn gehele gebit te laten trekken. De narcosebehandeling is een echte aanrader voor iedereen met grote angst voor de tandarts. Na de narcosebehandeling krijg je direct een tijdelijke prothese in je mond, welke je na zes maanden kan laten vervangen door een definitieve prothese. De gehele ervaring bij Smile Clinic is zeer positief bevallen, inclusief de goede begeleiding na het plaatsen van de tijdelijke prothese. Achteraf gezien had ik deze behandeling dan ook veel eerder moeten doen. Wel één klein aandachtspuntje is het voorgesprek voor de gehele behandeling, waar de kosten, voor zowel de tijdelijke als de definitieve prothese, niet goed worden besproken. Verder is het ook niet aan te raden om een prothese te laten maken aan het einde van het jaar. Doordat de behandeling hierdoor wordt verspreid over twee jaren, moet de klant ook twee keer het eigen risico betalen. Smile Clinic zou de klant hierover beter moeten informeren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring is positief!

Had alleen een beetje tandpijn maar die voel ik op dit moment niet meer, bedankt voor de vraag!

Goede ervaring

Vriendelijke en kundige behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kaakchirurg geweldig. Na controle slecht.

Ik heb alles laten trekken. Kaakchirurg geweldige vrouw. Ass. ook. Maar na kontrole kunstgebit voel ik me bij de persoon onprettig. Teveel om op te schrijven. Op keuze van de tandarts aanbevelen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Afspraak snel, controle doeltreffend en vriendelijk!

Afspraken snel, controle doeltreffend en vriendelijk!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

op tijd en een goede behandeling

een vlotte en nette behandeling, alles keurig op tijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel vriendelijk personeel die tijd heeft.

Vriendelijk personeel. Geen lange wachttijden. Op alle vragen antwoord. Neemt de tijd voor je.

Prima.

Een nieuwe tandarts.Even wennen maar het gaat om de deskundigheid.Dat zit wel goed.

Vriendelijk, kundig en lekker snel

Vriendelijk, kundig en lekker snel

Fijn

Ik heb altijd een fijne ervaring bij mijn tandarts. Ze is betrokken, professioneel, gezellig en vriendelijk. Mijn bezoeken zijn altijd snel gedaan, en alles wordt altijd goed uitgelegd.

Over Smile Clinic Capelle a/d IJssel

Bij SmileClinic in Capelle aan den IJssel bevindt zich alle mondzorg onder één dak. Wij beschikken over een uitgebreid team met verschillende specialismen. Wij staan bekend om onze expertise in implantologie en esthetiek.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.