Goede service, vriendelijk personeel

Linda goede vakvrouw

Prima!

Gewoon goed!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben 15 jaar niet naar de tandarts geweest, na intakegesprek was ik al beetje angst kwijt, na behandeling, van bijna 3,5 uur, ben ik heel blij dat ik de stap heb genomen, geweldige tandarts en assistente, alle rust voor me genomen, volgende week weer.

Positief

Positief

Beetje vaag

Ik had 2 afspraken, 1 bij de mondhygiënist en de tweede bij de tandarts. Na de mondhygiënist mijn tanden had schoongemaakt moest ik wachten in de wachtkamer. Na 10 minuten wachten kwam de mondhygiënist vertellen dat de tandarts geen tijd had en ik een nieuwe afspraak moest maken. Beetje een vaag verhaal, want ik maak toch een afspraak met de tandarts?

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede ontvangst en goede behandeling

Een goede en vriendelijke behandeling, wordt goed ontvangen.

Hopeloos

Beugels gewoon opsturen. Nu moet er iemand 1 uur heen en weer rijden. Slecht voor het milieu en zonde van alle tijd

Moeizame communicatie

Via site een contactformulier ingevuld, geen reactie. Na 1,5 week via mail contact gezocht, toen kwam het op gang. Bestelling voor nachtbeugels geplaatst. Na weer 2 weken geen bericht weer zelf contact gezocht, toen bleek dat ze gereed waren voor afhalen. Het is voor mij erg onhandig dit te doen: graag opsturen, ik vergoed zelf de verzendkosten. Reactie: sorry, doen we niet meer. Gevraagd waarom niet en nogmaals uitgelegd waarom dit voor mij lastig is. Geen reactie meer gekregen, en nu deze enquete

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Absoluut top

Goede begeleiding en behandeling

Gewoon goed en geruststellend hoe een behandeling verloopt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed behandeld met veel geduld

Tty

Rw

Geweldig vriendelijk geholpen

Mooie kliniek en geweldig geholpen met inlichtingen en voorlichting. Op gemak gesteld en uitleg gekregen. Heel fijn dat nadruk wordt gegeven nog eens goed na te denken over de behandeling onder narcose.

vriendelijk personeel

werd netjes geholpen

Alles was goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen. Vriendelijke ontvangst.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ze waren erg vriendelijk en probeerden alles om mij gerust te stellen.

Alleen goede ervaringen.

Flexibel en servicegericht, vakkundig en prettige sfeer.

Oke

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Zoals altijd Top

Veel aandacht en begrip voor je klachten en een fijne sfeer x

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt naar je geluisterd en gekeken

Echter alle bij elkaar heeft veel tijd nodig maar ja zal zo horen

Slecht

Slechte ervaring met een van jullie medewerker

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Goede ervaring

Afspraken liepen redelijk op tijd. Er was tijd om tijdens en na de behandeling vragen te stellen. Plaatsen van 3 implantaten en kronen goed verlopen.

Top mensen

Hele lieve mensen

Essebaan 1 2908 LJ Capelle aan den IJssel

Over Smile Clinic Capelle a/d IJssel

Bij SmileClinic in Capelle aan den IJssel bevindt zich alle mondzorg onder één dak. Wij beschikken over een uitgebreid team met verschillende specialismen. Wij staan bekend om onze expertise in implantologie en esthetiek.