Top!!

Top tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alleen mijn gebit zit nog niet goed. Rechts onder verder goed geholpen

Snel en duidelijk.

Ik heb nauwelijks hoeven wachten en de controle was snel gedaan, de uitleg was duidelijk.

Weer een andere tandarts

Tegenwoordig heb ik elke keer een andere tandarts, dat vind ik heel vervelend. Ik heb ook geen idee wat de naam is van de laatste tandartsen die mij gezien hebben.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een tandarts zoals je wenst

Aardige mensen, behulpzaam, geduldig, vriendelijk en ook flexibel.

Ze nemen de tijd

Ik ben nogal bang voor de tandarts maar Ze nemen hier de tijd om je stap voor stap mee te nemen wat ze doen en dat is heel prettig.

Slecht vervelende tandarts

De tandarts waarmee ik begon was super ok, inmiddels de derde tandarts deze was zeer vervelend en opdringerig. Wilde perse weer foto's maken terwijl dit pas is gebeurt. Kortom een vervelende ervaring. Ik ga mij bezinnen of ik hier wel wil blijven.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 1

Snel en vakkundig geholpen

S'morgens gebeld en s'middags gelijk een afspraak

Gewoon goed

Gebit en implantaten worden altijd goed nagekeken Personeel altijd vriendelijk Geven goed uitleg op al mijn vragen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer goede ervaring. Na jaren angst voor de tandarts eindelijk een tandarts gevonden die weet hoe met mij om te gaan. Deze tandarts heeft bij mij 4 implantaten kunnen plaatsen ondanks mijn angst. Alles werd keurig netjes uitgelegd en er werd altijd naar mij geluisterd als het even niet ging. Deby, je bent een kanjer en ik kan weer volop lachen met een mooi gebit. Topper.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele lieve mensen gr rachel

Wallie doet het uitstekend

Goede service, vriendelijk personeel

Linda goede vakvrouw

Prima!

Gewoon goed!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben 15 jaar niet naar de tandarts geweest, na intakegesprek was ik al beetje angst kwijt, na behandeling, van bijna 3,5 uur, ben ik heel blij dat ik de stap heb genomen, geweldige tandarts en assistente, alle rust voor me genomen, volgende week weer.

Positief

Positief

Beetje vaag

Ik had 2 afspraken, 1 bij de mondhygiënist en de tweede bij de tandarts. Na de mondhygiënist mijn tanden had schoongemaakt moest ik wachten in de wachtkamer. Na 10 minuten wachten kwam de mondhygiënist vertellen dat de tandarts geen tijd had en ik een nieuwe afspraak moest maken. Beetje een vaag verhaal, want ik maak toch een afspraak met de tandarts?

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede ontvangst en goede behandeling

Een goede en vriendelijke behandeling, wordt goed ontvangen.

Hopeloos

Beugels gewoon opsturen. Nu moet er iemand 1 uur heen en weer rijden. Slecht voor het milieu en zonde van alle tijd

Moeizame communicatie

Via site een contactformulier ingevuld, geen reactie. Na 1,5 week via mail contact gezocht, toen kwam het op gang. Bestelling voor nachtbeugels geplaatst. Na weer 2 weken geen bericht weer zelf contact gezocht, toen bleek dat ze gereed waren voor afhalen. Het is voor mij erg onhandig dit te doen: graag opsturen, ik vergoed zelf de verzendkosten. Reactie: sorry, doen we niet meer. Gevraagd waarom niet en nogmaals uitgelegd waarom dit voor mij lastig is. Geen reactie meer gekregen, en nu deze enquete

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4

Absoluut top

Goede begeleiding en behandeling

Gewoon goed en geruststellend hoe een behandeling verloopt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed behandeld met veel geduld

Over Smile Clinic Capelle a/d IJssel

Bij SmileClinic in Capelle aan den IJssel bevindt zich alle mondzorg onder één dak. Wij beschikken over een uitgebreid team met verschillende specialismen. Wij staan bekend om onze expertise in implantologie en esthetiek.