Ben niet voor niets daar naar toegegaan.

Vakkundig en professioneel geholpen. De arts gaf me rust en duidelijkheid wat er allemaal mogelijk was.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede en snelle afspraak afhandeling

Ik had 2 afspraken en ben heel netjes op tijd geholpen wat natuurlijk erg prettig is tevens waren deze behandelingen ook vrij snel klaar met een snelle herhalings afspraak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Met geweld m’n kies getrokken

Binnnen 10 minuten was ik klaar. Stuk of 6 verdovingen en de tandarts ragde van links naar rechts en het kraakte en toen kwam m’n kies eruit. Stuk of 6 hechtingen. Weinig info voor wat ik daarna moest doen. Thuis aangekomen niet kunnen eten. Dag daarna ontzettend veel pijn. Vandaag pijn nog erger en een dikke wang. Is dit goed??? Hier nooit meer. Paracetamol helpt niet!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 2
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijke antwoorden op mijn vragen.

Tijdens het intake gesprek heeft de arts direct met mijn tandtechnieker gesproken en mij de voortgang van de behandeling uitgelegd. Ook de financiële kant is mij duidelijk gemaakt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd vakkundig geholpen !

Ik kom al jaren bij de Smile Clinic. Tandarts Jonker was jaren mijn reguliere tandarts, dus erg vertrouwd !

Gemengde gevoelens

Er zijn diverse kleine foutjes geweest Ik wilde mijn verheiden Maar er was alleen een kleine sorry van de Bali Ik voelde mij niet gehoord

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel geholpen en goede uitleg qua nazorg Gelachen in de behandelkamer dat doe je niet vaak bij de tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

beter dan de laatste keren

Nu was er weer aandacht.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geen idee waar voor ik langs ben geweest?

Het was 4x prikken in mijn tandvlees. De opmerking was u moet naar een mondhygiënist. Het tandvlees bloed nu. Tot volgend jaar. Mijn tweede afspraak was ook niet echt naar tevredenheid. Daarnaast het ik tegenwoordig iedere keer een andere tegenover me. Ik kom al heel lang bij jullie maar het wordt er niet beter op. En heb ook nog een rekening gekregen. Maar dat zal misschien niet aan jullie liggen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Waarom moet ik dit voor de tweede keer doorgeven?

Zie mijn reactie op uw eerste verzoek.

Gaat steeds meer achteruit

Het was altijd zo’n fijne praktijk dat ik het er voor over had om er 45 minuten voor te rijden. Maar sinds de tandarts en assistente die ik eerst had zijn vertrokken is het echt achteruit gegaan. Ik ging hierheen ivm angst. En, ondanks dat ik het elke keer meld bij het maken van een afspraak, wordt er geen rekening meer mee gehouden in de manier van communiceren en doen. De angst die zoveel minder was geworden is gewoon weer terug. Dit heb ik inmiddels een paar keer gemeld maar er wordt niks mee gedaan. Ik ben nu aan het overwegen om over te stappen. Heb ook geen behoefte meer om hier contact over te hebben want dit heeft eerder ook geen effect gehad.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 1

Goed geholpen

Prima geholpen.

Prima geholpen.

Bijna gezellig

Tandarts Debby is niet alleen een uitstekende tandarts, maar maakt ook een relaxte indruk. Soms even meezingen met de radio, een praatje, oprechte belangstelling voor de patiënt, het is bijna gezellig om te komen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Klasse praktijk die goed advies geven

Een eerlijk verhaal en duidelijke uitleg over de behandelingen die gedaan zijn en die gepland staan. Duidelijke uitleg over kosten . Zo weet je waar je aan toe bent. Verder wordt je gerust gesteld en ben je geen nummer en worden je vragen serieus opgepakt.

Fijne kliniek

Prettige ontvangst. Aardig en deskundig personeel. Je voelt je direct op je gemak. Er wordt goed overlegd over de behandelmogelijkheden. Kortom een aanrader.

Zeer slecht behandelt.

Voor controle geweest bij de Smile-Clinic. Helaas kreeg ik een tandarts die totaal niet mer mijn angst om kon gaan. Hij heeft mijn angst alleen nog maar erger gemaakt. Maakte ontzettende rot opmerkingen over mijn levenstijl wat totaal niet klopt. Verdoofde niet goed en toen ik dat aangaf bleef hij gewoon doorgaan. Ik kreeg een paniekaanval maar zelfs daar reageerde hij niet op. Dus de conclusie is bij mij ik ga hier nooit meer naar toe!!!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0

Vriendelijke

Behandeling verliep goed

geweldig

met en goed gevoel ga ik er heen ben ook niet bang geen spanning de mensen stel je op je gemak en ze zijn vriendelijk

Erg goed, perfect

Ik had angst, echter ik werd hierbij goed geholpen, geduldig en met vakmanschap. Ik ben zeer goed geholpen en zonder pijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Je wordt hier geweldig geholpen en ze denken ook met je mee Prima uitleg over de behandeling

Heel goed zoals altijd.

Fijn, alles wat er gaat gebeuren wordt duidelijk uitgelegd.

Netjes

Mooie rustige praktijk met klantvriendelijk personeel

Weer een andere tandarts

Vind het niet prettig alweer een andere tandarts

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 3

Over Smile Clinic Capelle a/d IJssel

Bij SmileClinic in Capelle aan den IJssel bevindt zich alle mondzorg onder één dak. Wij beschikken over een uitgebreid team met verschillende specialismen. Wij staan bekend om onze expertise in implantologie en esthetiek.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.