als goed

Keurig

We werden keurig en snel geholpen, prima.

Prothese was gebroken.in 1 dag geholpen

Snelle keurige afhandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer snel en goed geholpen

Stuk van tand afgebroken. s' Maandags gebeld. Dinsdagmorgen al geholpen.

zeker niet goed meer

Was altijd goed geregeld is veel achteruit gegaan werken mensen die volgens mij niet eens weten wat ze doen.

Goede ervaring, fijn personeel

Prima ervaring

vriendelijk en behulpzaam

er viel goed te praten over wat ik wel wilde en niet

Aardige man

Fijne tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en prettig geholpen, fijn personeel.

Heel goed, wel jammer dat je niet meer ter plekke kan wachten op een reperatie.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ik had even een beetje pech, werd snel geholpen

ik had maandagmiddag een beetje pech, toen ik iets afbeet brak het stukje tand af wat al eens gerepareerd was na een val, ik ging die week ook op vakantie, ik belde naar Smile Clinic en kon de volgende dag al terecht, hij heeft het weer netjes gemaakt. dat was fijn.

Vakmanschap en communicatie

De hulpverleners zijn professionals. Na het, voor mij, lange wachten zit het klikgebit als een huis. M.a.w. zeer tevreden. Wat ik minder goed vind is de communicatie. Er moet vanaf de eerste dag duidelijk worden uitgelegd wat de te ondernemen stappen zijn, hoe lang het gaat duren en wat de kosten verdeling gaat worden. In mijn geval moest er toestemming worden gevraagd, met enige vertraging, ook hierbij weinig info over de gang van zaken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Als je ze nodig hebt zijn ze er altijd

Stifttand afgebroken, mocht heel snel komen, werd goed geholpen en doorverwezen naar collega inplantoloog voor een eventuele inplantaat. Ook deze afspraak heel snel. Advies: inplantaat is niet mogelijk. Dezelfde dag terug naar eigen tandarts, die het op een andere manier opgelost heeft.

Meer dan tevreden

Kan geen minpuntje vinden

Steeds weer andere behandelaar

Terugkomen voor een kleinigheid van enkele minuten

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Is vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne behandeling en duidelijke adviezen en opmerkingen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gewoon goed, vertrouwd en rustig

Ik onderga de behandeling met veel vertrouwen

overweldigend

Grote paniek door gebroken onder gebit. De medewerkers van de Smile Clinic zijn mij ( voor deze tijd ) snel aan een oplossing kunnen helpen. "s morgens om 9 uur gebit gebracht (in stromende regen) en om 4 uur was mijn mond weer gevuld. Zelfs de zon ging weer schijnen .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik had direct goede hulp nodig deze heb ik ook ontvangen daar ben ik blij mee.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kort bezoek.Alleen controle. Wel wat later dan de planning geholpen. Ik kan verder niet zoveel beoordelen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mooie verzorgde locatie. Tandarts Linda heel kundig en vriendelijk.

Ik voelde mij meteen op mijn gemak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Werd vriendelijk en goed geholpen

Professionele behandeling

Vriendelijk ontvangst, goede behandeling. Verbeter punt : meer uitleg, wat is er gedaan en wat kan ik de komende week verwachten na deze chirurgische ingreep.

Dik in orde.

Prima service van deskundig personeel.

Essebaan 1

2908 LJ Capelle aan den IJssel

Over Smile Clinic Capelle a/d IJssel

Bij SmileClinic in Capelle aan den IJssel bevindt zich alle mondzorg onder één dak. Wij beschikken over een uitgebreid team met verschillende specialismen. Wij staan bekend om onze expertise in implantologie en esthetiek.